راننده آژانس میانسال نادیای 27 ساله را در غیاب زنش به خانه برد و ..!

به گزارش گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این ماجرا از عصر هجدهم اردیبهشت 93 به دنبال تماس یک شهروند با کلانتری 131 شهرری در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. این مرد در تماس با پلیس گفت: از پنجره خانه به کوچه نگاه می کردم که همسایه طبقه چهارم به نام احمد را دیدم که شی مشکوکی را داخل پتو پیچیده بود و از خانه بیرون می برد. وقتی دیدم مرد همسایه بسته مشکوک را داخل صندوق عقب ماشینش گذاشت و به ساختمان برگشت بلافاصله پایین رفتم و با لکه های خون که روز زمین ریخته بود روبه رو شدم. همسایه ام همان موقع در حالی که یک گونی دیگر در دست داشت از خانه بیرون آمد و به محض روبه رو شدن با من شوکه شد. من همان موقع همسایه ها را خبر کردم تا مانع فرار Escape احمد شوند.

به دنبال اظهارات این مرد پلیس به خیابان فداییان اسلام رفت و در بازرسی صندوق عقب خودرو احمد با جنازه مثله شده یک زن جوان روبه رو شد. احمد 53ساله در همان بازجویی مقدماتی به قتل Murder نادیا 27 ساله اعتراف کرد.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: من راننده آژانس هستم. چند بار مادر نادیا ماشینم را کرایه کرد تا او و دخترش را به مقصد برسانم. در میان راه مادر نادیا سر صحبت را باز کرد و برایم گفت که دخترش چند سال پیش از همسرش جدا شده و در یک شرکت خصوصی کار می کند. زن میانسال می گفت دخترش به سختی خرج زندگی او و خودش را در می آورد و آنها در یک خانه اجاره ای ساکن هستند. من که دلم برای مادر و دختر سوخته بود به آنها قول دادم که به آنها کمک کنم.

مرد میانسال ادامه داد: من برای نادیا و مادرش یک خانه اجاره کردم و به آنها کمک خرج می دادم. تا اینکه ی روز ظهر هجدهم اردیبهشت ماه نادیا با من تماس گرفت و گفت در غیاب مادرش حالش بد شده است. او از من کمک خواست و چون همسر و فرزندم در خانه نبودند از او خواستم تا به خانه مان بیاید اما نادیا همراه یک پسر جوان به خانه مان آمد وآنجا بود که فهمیدم نادیا دروغ گفته که بیمار ست.

وی در تشریح جزییات جنایت Crime گفت: پسر جوان به محض ورود به خانه به من حمله کرد و با من درگیر شد. نادیا هم گفت باید قولنامه خانه ای را که برای او و مادرش اجاره کرده بودم به نام او بزنم. من که از رفتارهای نادیا و پسر غریبه شوکه شده بودم به روی آنها چاقو کشیدم تا آنها را مجبور کنم خانه ام را ترک کنند اما یکباره چاقو به گردن نادیا برخورد کرد. او غرق خون روی زمین افتاده بود که پسر جوان خانه ام ر ا ترک کرد. چون ترسیده بودم و می دانستم به زودی همسر و فرزندم سر می رسند جنازه را به آشپزخانه بردم و آن را مثله کردم تا بتوانم به راحتی آن را از خانه بیرون ببرم. اما هنگام انتقال جنازه یکی از همسایه ها مرا دید.

به دنبال اعتراف های تکان دهنده وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به قتل اعتراف کرد. این مرد گفت ماجرای دروغین حمله نادیا و پسر جوان را برای رهایی از اعدام execution مطرح کرده بود.

اما حالا می خواهد حقیقت را بگوید. این مرد گفت زن مطلقه را به خاطر اختلاف های قبلی کشته و جنازه اش را مثله کرده بود.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و احمد را به قصاص محکوم کرد. دیروز این حکم در شعبه چهارم دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز  2 پسر 17 ساله به دختر 16 ساله ای به نام عسل در پشت بام خانه

گفتگو با سارقی که از سردار رادان دزدی کرد + فیلم و عکس

اتفاق عجیبی که در دیدار رییس جمهور با زلزله زدگان افتاد + فیلم

دغدغه های دختران زلزله زده / داستان تلخ عکس های توییتری + عکس

راهزنان به محموله امدادی زلزله زدگان هم رحم نکردند +عکس

سرشناس ترین فوتبالیست ایرانی به کمک زلزله زدگان شتافت + فیلم

می خواهم گریه کنم درد زلزله را می دانید!+ تلخ ترین عکس ها

ثبت لحظه زلزله کرمانشاه توسط پدری در جشن تولد دخترش+فیلم

قرار کثیف مرد تهرانی با 2 زن خیابانی / میترا و مرجان دوجنسه بودند!+ عکس

به ناهید که بیوه بود گفتم می خواهم با یک دختر ازدواج کنم خودش را کنار کشید ولی..!

روز قبل خواستگاری از مریم، عاشق سمیرا شدم ولی ..!

بادکنک های جشن تولدی که نترکیدند + واقعه ای تلخ از زلزله سرپل ذهاب + عکس

وقتی شیطان یک مرد درستکار را فریب داد! / صیغه غیر رسمی و بارداری دردسرساز یک زن

زلزله ۷.۹ ریشتر چگونه دامغان را ویران کرد / نخستین زلزله مرگبار سرزمین ایران

مسکن «بی مهر» / مسکن مهر سر پل ذهاب روی گسل بود!+ عکس

راننده آژانس میانسال نادیای 27 ساله را در غیاب زنش به خانه برد و ..!

بازیگران زن و مرد مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند! / گزارشی از ازدواج و طلاق ستاره ها+ عکس

سودجویی سیاه در حاشیه زلزله کرمانشاه + عکس

 

کدخبر: 327316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟