بلای شومی که مرد جوان بر سر دختر دانش‌آموز مشهدی آورد

هفته گذشته دختر دانش‌آموزی با حضور در پلیس Police فتای استان خراسان رضوی از پسر 18 ساله‌ای به اتهام تهیه فیلم غیراخلاقی از وی و اخاذی‌های سریالی شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: دو ماه پیش در یک گروه تلگرامی که دختران و پسران دانش‌آموز حضور داشتند، عضو و در آنجا با پسری آشنا شدم. چند هفته پیش دعوایمان شد و قطع ارتباط کردیم. از این موضوع ناراحت بودم و از دختری که دوست و همکلاسی‌ام بود، خواستم با جا زدن خود به‌عنوان پسر، عضو گروه شود و با من ارتباط دوستی برقرار کند تا با این کار حسادت پسری را که دوستش داشتم برانگیزم، غافل از این‌که اجرای این نقشه‌ام مرا به دردسر می‌اندازد .

شاکی ادامه داد: بعد از این کار پسر جوان یک روز در نبود خانواده‌ام مقابل خانه‌مان آمد و به زور وارد شد. بعد از حرف زدن با من تهدیدم کرد حالا که تو در گروه تلگرامی با جوان دیگری دوست شده‌ای، بلایی برسرت می‌آورم. آن روز بشدت کتکم زد و با گوشی تلفن همراهش از من عکس‌های غیراخلاقی گرفت و گفت اگر شکایت کنم و ماجرا را با کسی در میان بگذارم، عکس‌ها را در همان گروه تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی دیگر منتشر می‌کند و آبروی مرا خواهد برد. از ترس این تهدیدها سکوت کردم. چند روز بعد از این ماجرا، او در تلگرام Telegram برایم پیامی فرستاد که باید 500هزارتومان به او بپردازم در غیر این صورت عکس‌هایم را منتشر می‌کند. از ترس آبرویم این پول را پرداخت کردم. اما او بارها با این ترفند از من اخاذی کرد و این اواخر طلاهایم را می‌خواست. موضوع را به خانواده‌ام گفتم و بعد تصمیم گرفتیم از او شکایت کنیم.

ماموران پلیس فتا با هماهنگی قضایی تحقیقات را برای دستگیری جوان اخاذ آغاز کردند تا این‌که او دو روز پیش شناسایی و بازداشت شد .

متهم با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی، بازجویی شده و به تهیه عکس‌های غیراخلاقی از دختر دانش‌آموز و اخاذی‌های سیاه از او اعتراف کرد.

ماموران در جریان تحقیقات پسر اخاذ متوجه شدند او در اینستاگرام Instagram صفحه‌ای دارد که در آنجا نیز با اغفال دختران دانش‌آموز، آنها را با پسران دوست کرده و برای این‌کار از آنها پول می‌گرفت.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: با اعتراف متهم به جرایمش، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات برای رازگشایی از دیگرجرایم سیاه این پسر جوان ادامه دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات بزرگترین زلزله تاریخ غرب کشور / بغداد برای نخستین بار لرزید + تصاویر و فیلم

زایمان پنهانی دختر 14 ساله در حمام!

فرار نو عروس 15 ساله از خانه داماد در مشهد / من فقط شوهر می خواستم..!

ناگفته های تلخ 3 پسر بچه تهرانی از آزار شیطانی 3 جوان پشت دیوار زمین فوتبال پارک

4 روز تجاوز وحشیانه به میلاد 8 ساله در مخفیگاه شیطانی بهرام

شرط عجیب دختر و پسر برای بخشیدن قاتل بی رحم مادر

دفن کردن نامزد 44 ساله در باغچه حیاط خانه + عکس

مرد بیمار خود را در حیاط یک بیمارستان درغرب تهران به دار آویخت

عباس دست و پای دختر همسایه را بست و او را به آتش کشید + عکس

این 12 مرد تهران را به هم ریختند + عکس

40 سال زندان برای زن بی رحم + عکس

کباب با گوشت سگ،توطئه ای برای حذف رقیب

روح مادربزرگ در عکس یادگاری موجب وحشت یک خانواده شد+عکس

ماجرای دستگیر شدن مادر اهورا در یک پرونده دیگر!

اولین تصاویر از خرابی زلزله در شهرستان سرپل ذهاب+ عکس

زمین‌لرزه‌ای قدرتمند مرز ایران و عراق را به لرزه درآورد

مرد شیطان صفت در زندان اردبیل اعدام شد

کتک زدن یک دانش آموز توسط معلم در ایران + فیلم

2 زن پلیس را به دخمه مردان شیطان صفت بردند

کدخبر: 327107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟