سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: عصر روز گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی کلانتری ۱۰۱تجریش در حال گشتزنی در محدوده زعفرانیه بودند که متوجه شدند سه سرنشین یک خودروی سواری بارها و بارها در این محله اقدام به دور دور کرده و خانه های اطراف را زاغ می زنند.

وی افزود: رفتار و تردد های مشکوک این افراد ظن پلیس را برانگیخت و برای بررسی موضوع آنها را تحت تعقیب قرار دادند و در همچنین مشخصات خودروی مذکور را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند که طی بررسی های انجام شده مشخص شد که از این خودرو چند فقره شکایت مبنی بر سرقت Stealing سه جوان قوی هیکل از منازل این محدوده مطرح شده است.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: با به دست آمدن این اطلاعات بلافاصله خودروی مذکور متوقف شده تحقیقات از این مردان قوی هیکل در محل آغاز شد که این سه سرنشین ضمن معرفی خود ابتدا علت حضورشان را گردش و دور زدن و سپس پرداخت بدهکاری به یکی از کسبه این محل عنوان داشتند اما ماموران دریافتند که اظهارات این افراد کذب است و سعی در گرماه کردن مسیر تحقیقات را دارند که بر این اساس اقدام به بازرسی خودرو کردند.

در بازرسی های انجام شده از خودرو سه عدد کلاه نقاب دار، یکعدد کیف سامسونت مشکی رنگ، یک عدد اسپری اشک آور، یکعدد بطری حاوی مواد بیهوش کننده، دو عدد دستمال برای استفاده از داروی بیهوشی، یک برگه تایپ شده با عنوان ( این یک هشدار بود) و تعدادی دستبند پلاستیکی کشف و ضبط شد.

سرکلانتر یکم پلیس پایتخت عنوان داشت: با کشف این موارد یقین حاصل شد که هر سه سارق هستند و به این ترتیب همگی دستگیر و به همراه خودرو به کلانتری ۱۰۱ منتقل شدند و طی بازجویی های انجام شده ضمن اعتراف به جرایم خود اقرار کردند که با همدستی هم و استفاده از مواد بیهوش کننده اقدام به سرقت می کردند و پس از سرقت پیغام هشداری برای اهالی خانه می گذاشتند تا مسیر تحقیقات پلیس را گمراه کنند.

به این ترتیب، پرونده هر سه سارق تکمیل شده و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تهیه کننده معروف می خواست به من تجاوز کند/بازیگر زن مشهور این مرد را رسوا کرد+عکس

این دو مرد 10 میلیارد تومان از استاد دانشگاه در تهران به جیب زدند+عکس

خانم وکیل قلابی 400 میلیون تومان در مشهدکلاهبرداری کرد

قتل وحشیانه یک جوان در مقابل مردم وحشت زده خیابان

۵۰۰ کیلو گوشت الاغ در مسیر مهران کشف شد!

مرگ ناگهانی دانش آموز مهرستانی در زنگ تفریح

اقدام زشت داماد جوان با خواهر عروس / پلیس گلستان او را دستگیر کرد

20 بار تجاوز به دختر 14 ساله پشت یخچال بزرگ قصابی + عکس

تجاوز به خانم دکتر داخل پژو 405/ این شیطان را می شناسید + عکس

انتشار سلفی صحنه تجاوز به یک دختر 18 ساله در پارک جنگلی + عکس

مردی تصاویر تکان دهنده جنازه اش را برای همسر بی وفایش فرستاد! +عکس

انتقام خواستگار دلخسته از دختر شاهرودی

دوست دختر مرد تهرانی او را به خودکشی تشویق کرد و ..!

راز شکنجه دختر 26 ساله از سوی پرستار بی رحم در دوربین + عکس

اعدام بیوه سیاه! + عکس

4 بوکانی خود را با طناب اعدام کردند

برادرم بیمار بود و زنش اصرار به برقراری ارتباط مخفیانه داشت تا اینکه..!

پیشنهاد وسوسه کننده به کارمند عالیرتبه در میهمانی شبانه

کدخبر: 325691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟