photo_2017-11-08_14-55-38

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید مجتبی اشرفی، رئیس پلیس Police شهرستان شاهرود گفت: چند روز پیش دو جوان شبانه و به طور مخفیانه وارد خانه مادر بزرگوار یک شهید شده و ضمن ضرب و شتم این فرد سالخورده مقادیری طلاجات را از خانه وی به سرقت Stealing بردند.
رئیس پلیس شهرستان شاهرود با اشاره به حساسیت موضوع گفت: ضمن ورود شخص دادستان شاهرود به پرونده و حضور در خانه مادر شهید به همراه رئیس پلیس شهرستان و روسای پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی پرونده موصوف به کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شاهرود سپرده شد و دستورات ویژه ای نیز از طرف دادستان شاهرود برای رسیدگی به این پرونده مبهم و بدون سر نخ به ماموران داده شد.
وی به چندین روز کار شبانه روزی و اطلاعاتی ماموران اشاره داشت و افزود: درنهایت رد پای یک فرد شرور و برادرش در پرونده معلوم شد، اما باتوجه به متواری بودن وی و داشتن چندین مورد حکم جلب در کلانتری های شهر علیه نامبرده درنهایت بامداد امروز مخفیگاه متهم در شهر شاهرود شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه توسط دواکیپ از ماموران پلیس آگاهی دستگیر و به پایگاه پلیس منتقل شد.
اشرفی با اشاره به بازرسی از مخفیگاه فرد دستگیر شده گفت: در بازرسی از خانه این متهم ۲۷ساله یک قبضه سلاح شکاری، یک قمه و یک چماق نامتعارف پیدا شد.
رئیس پلیس شهرستان شاهرود همچنین به دعوت از مادر شهید به پلیس آگاهی اشاره داشت و گفت: پس از حضور وی در محل و مواجهه حضوری هویت فرد دستگیر شده توسط مادر بزرگوارشهید تایید وتلاش ها برای دستگیری نفر دوم نیز ادامه دارد.
وی با نگاهی به پرونده سیاه این متهم گفت: چندین مورد سوابق کیفری درسوابق وی به چشم میخورد و اکنون نیز چند مورد احکام جلب متهم در کلانتریهای شهری موجود است که پس از بازجویی های اولیه با دستور قضایی متهم روانه زندان Prison شد.
اشرفی درخاتمه ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی شاهرود در دستگیری این فرد گفت: امنیت مردم و احساس امنیت اهالی ، خط قرمزی است که پلیس هیچگاه اجازه عبور به هیچ فردی از آن را نخواهد داد و کسانی که تفکر مجرمانه و قصد خدشه دارکردن امنیت مردم را در ذهن خود می پرورانند آگاه باشند نیروی انتظامی شاهرود به پشتوانه قدرتمند دستگاه قضایی چون مشتی مستحکم و پولادین در برابر آنان خواهد بود و هرگز به کسی اجازه نخواهد داد آرامش عمومی را به مخاطره بیاندازد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام برای نوعروس که تازه داماد شرور را کشت +عکس

ناگفته های خانم دکتر از تجاوز هولناک در جاده قدیم کرج + عکس

کاری کردم که دوست زنم از شوهرش طلاق بگیرد و صیغه من شود!

قتل همسر بازیگر مشهور مرد در پارکینگ خانه اش / پرونده ای که هنوز راز گشایی نشده است + عکس

روزنامه کیهان برای ۲ روز توقیف شد

حمله کثیف 2 جوان شرور به خانه مادر شهید در شاهرود / دادستان به خانه این مادر رفت + تصاویر

دعانویس قزوینی با شکایت 10 زن دستگیر شد

تهیه کننده معروف می خواست به من تجاوز کند/بازیگر زن مشهور این مرد را رسوا کرد+عکس

این دو مرد 10 میلیارد تومان از استاد دانشگاه در تهران به جیب زدند+عکس

قتل وحشیانه یک جوان در مقابل مردم وحشت زده خیابان

۵۰۰ کیلو گوشت الاغ در مسیر مهران کشف شد!

مرگ ناگهانی دانش آموز مهرستانی در زنگ تفریح

اقدام زشت داماد جوان با خواهر عروس / پلیس گلستان او را دستگیر کرد

20 بار تجاوز به دختر 14 ساله پشت یخچال بزرگ قصابی + عکس

انتشار سلفی صحنه تجاوز به یک دختر 18 ساله در پارک جنگلی + عکس

مردی تصاویر تکان دهنده جنازه اش را برای همسر بی وفایش فرستاد! +عکس

انتقام خواستگار دلخسته از دختر شاهرودی

دوست دختر مرد تهرانی او را به خودکشی تشویق کرد و ..!

راز شکنجه دختر 26 ساله از سوی پرستار بی رحم در دوربین + عکس

اعدام بیوه سیاه! + عکس

پیشنهاد وسوسه کننده به کارمند عالیرتبه در میهمانی شبانه

 

کدخبر: 325653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟