انهدام باند زورگیران مسلح در اصفهان

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس پلیس استان اصفهان گفت: در ادامه طرح های مبارزه با سرقت، در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه باندی در زمینه سرقت Stealing به عنف در سطح شهر اصفهان فعالیت می کند، موضوع در دستور کار عملیاتی کارآگاهان پلیس Police آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از انجام یک سری اقدامات علمی و عملیاتی دقیق توانستند اعضای این باند سه نفره را دستگیر کنند که متهمان در تحقیقات اولیه به ۶۸ فقره سرقت گوشی های موبایل شهروندان از طریق زورگیری با سلاح سرد اقرار کردند.
این مقام انتظامی ارزش اموال به سرقت رفته توسط سارقان را ۶۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۸ دستگاه گوشی سرقتی و ۱۲ عدد سلاح های سرد کشف شد.
معصوم بیگی با بیان در این پرونده چهار نفرمالخر دستگیر شده است، گفت: به تمام مغازه دارانی که اقدام به خرید و فروش اجناس دست دوم می کنند از سوی پلیس آگاهی استان منشوری ارائه و در آن تاکید شده که در هنگام خرید اموال دست دوم دقت کنند مالی که می خرند سرقتی نباشد.
وی افزود: برخی از این افراد بدون توجه به هشدارهای پلیس اقدام به خرید اموال مسروقه می کنند که با این کار عملاً به چرخه جرم Crime کمک می کنند چرا که اگر خریدار اموال مسروقه ای وجودنداشته باشد سارقان برای فروش اموال مسروقه با مشکل مواجه خواهند شد.
وی گفت: اگر شخصی اقدام به خرید اموالی کرد و سپس مسروقه بودن آن ها مشخص شد دیگر هیچ توجیهی از طرف خریدار قابل قبول نبوده و پلیس براساس قانون Law با آنان برخورد خواهد کرد.
رئیس پلیس استان اصفهان با بیان اینکه بخشی از فرصت های ارتکاب جرم را مردم در اختیار مجرمان قرار می دهند افزود: اگر مردم به توصیه های پلیس توجه کرده و اقدامات پیشگیرانه را به کار ببندند ، فرصت ارتکاب جرم از مجرمان گرفته خواهد شد.
معصوم بیگی تاکید کرد: به همان میزان که مردم از اموال و دارایی های خود نگهداری و مراقبت کنند به همان میزان می توانند سارقان و مجرمان را در عملی کردن نقشه خود ناکام بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تهیه کننده معروف می خواست به من تجاوز کند/بازیگر زن مشهور این مرد را رسوا کرد+عکس

این دو مرد 10 میلیارد تومان از استاد دانشگاه در تهران به جیب زدند+عکس

خانم وکیل قلابی 400 میلیون تومان در مشهدکلاهبرداری کرد

قتل وحشیانه یک جوان در مقابل مردم وحشت زده خیابان

۵۰۰ کیلو گوشت الاغ در مسیر مهران کشف شد!

مرگ ناگهانی دانش آموز مهرستانی در زنگ تفریح

اقدام زشت داماد جوان با خواهر عروس / پلیس گلستان او را دستگیر کرد

20 بار تجاوز به دختر 14 ساله پشت یخچال بزرگ قصابی + عکس

تجاوز به خانم دکتر داخل پژو 405/ این شیطان را می شناسید + عکس

انتشار سلفی صحنه تجاوز به یک دختر 18 ساله در پارک جنگلی + عکس

مردی تصاویر تکان دهنده جنازه اش را برای همسر بی وفایش فرستاد! +عکس

انتقام خواستگار دلخسته از دختر شاهرودی

دوست دختر مرد تهرانی او را به خودکشی تشویق کرد و ..!

راز شکنجه دختر 26 ساله از سوی پرستار بی رحم در دوربین + عکس

اعدام بیوه سیاه! + عکس

4 بوکانی خود را با طناب اعدام کردند

برادرم بیمار بود و زنش اصرار به برقراری ارتباط مخفیانه داشت تا اینکه..!

پیشنهاد وسوسه کننده به کارمند عالیرتبه در میهمانی شبانه

کدخبر: 325601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟