به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جواد صفایی ریس پلیس Police آگاهی استان البرز در راستای این خبر گفت: تیرماه سال 93 ماموران پلیس در جریان ناپدید شدن مرد جوانی شدند و تحقیقات پلیسی برای افشای راز این پرونده فقدانی اغاز شد.
وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که مرد جوان آخرین بار پس از دیدن یکی از دوستانش که از او طلب داشته به همسرش پیامک زده که در حال بازگشت به خانه است اما پس از آن ناپدید شده است.
سرهنگ صفایی ادامه داد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت و این در حالی بود که در بعضی از نقاط شهر اعضای بدن جسد سوخته شده ای از سوی ماموران کشف شد و احتمال می رفت که این پرونده با ماجرای ناپدید شدن مرد جوان مرتبط باشد.
رییس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: پس از 3 سال کارآگاهان با به دست آوردن سرنخ های پلیسی موفق به افشای راز این جنایت Crime پنهانی شدند و دوست مرد گمشده به عنوان عامل جنایت دستگیر شد.
سرهنگ صفایی گفت: مرد جوان ابتدا خود را در ماجرای قتل Murder بی گناه می دانست اما وقتی در برابر مدارک وشواهد پلیسی قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد و قتل هولناک دوستش اعتراف کرد.
عامل این جنایت گفت: یک ماه قبل از جنایت خودروی پژو 206 را از مقتول خریدم و قرار بود بخشی از پول را یک ماه دیگر پرداخت کنم اما نتوانستم بدهی ام را پرداخت کنم تا اینکه وی برای دیدن من به خانه ام آمد.
قاتل ادامه داد: همراه مقتول اقدام به کشیدن مواد مخدر Drugs صنعتی شیشه شدیم که پس از آن بر سر بدهی ام با هم درگیر شدیم که او را به عقب هل دادم که دوستم روی سرش به میز خورد و روی زمین افتاد و پس از لحظاتی متوجه مرگ او شدم. ترسیده بودم به همین خاطر اقدام به تکه تکه کردن جسد دوستم کرده و آنها را در بسته های مختلفی مثل کاور کت و شلوار گذاشتم و روی آنها تینر ریختم و سپس هر بسته را به چند نقطه شهر منتقل کرده و اقدام به آتش زدن آنها کردم تا ردی از جسد باقی نماند.
این مرد ادامه داد: پس از قتل برای ردگم کنی با گوشی موبایل مقتول به همسرش پیامک زدم که در مسیر خانه هستم و پس از آن گوشی را خاموش کردم.
رییس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت: متهم پس از اعتراف به قتل برای سیرمراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام زشت داماد جوان با خواهر عروس / پلیس گلستان او را دستگیر کرد

20 بار تجاوز به دختر 14 ساله پشت یخچال بزرگ قصابی + عکس

تجاوز به خانم دکتر داخل پژو 405/ این شیطان را می شناسید + عکس

انتشار سلفی صحنه تجاوز به یک دختر 18 ساله در پارک جنگلی + عکس

مردی تصاویر تکان دهنده جنازه اش را برای همسر بی وفایش فرستاد! +عکس

انتقام خواستگار دلخسته از دختر شاهرودی

دوست دختر مرد تهرانی او را به خودکشی تشویق کرد و ..!

حکم برائت دولت امریکا در دادگاه تجدید نظر تهران / مادر مریم به خاطر مرگ دخترش شاکی بود + عکس

کشف نیم‌تنه یک مردهمدانی در کنار رودخانه

راز شکنجه دختر 26 ساله از سوی پرستار بی رحم در دوربین + عکس

راننده کامیون ۷۰ ساله ۶ زن و ۵۴ فرزند + فیلم و عکس

اعدام بیوه سیاه! + عکس

قاتلی که با پلیس تماس گرفت!

پرستار مرد دختر 3 ساله را آزار داد + عکس

پیشنهاد وسوسه کننده به کارمند عالیرتبه در میهمانی شبانه

برادرم بیمار بود و زنش اصرار به برقراری ارتباط مخفیانه داشت تا اینکه..!

4 بوکانی خود را با طناب اعدام کردند

کدخبر: 325511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟