شامگاه 28بهمن‌ماه سال‌92 به بازپرس جنایی پایتخت خبر رسید مردی به شکل مرموزی در خانه‌اش جان‌باخته است. با حضور تیم بررسی صحنه جنایت در محل حادثه Incident که خانه‌ای در خیابان مالک‌اشتر بود معلوم شد هیچ‌گونه آثار ضرب و شتم یا بریدگی بر بدن متوفی دیده نمی‌شود. با وجود این معلوم شد که او به‌دلیل خوردن قرص برنج جانش را از دست داده است. پدر و مادر متوفی به‌عنوان اولیای دم مدعی بودند که فرزندشان به قتل Murder رسیده است اما هیچ شواهدی برای اثبات این ادعا وجود نداشت. با وجود این تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرد 30ساله آغاز شد.

در این میان کارآگاهان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد او به دور از چشم همسرش با زنی غریبه در ارتباط بود و ممکن است سرنخ این معمای جنایی در دست زن غریبه باشد. به این ترتیب این زن احضار شد و مورد بازجویی قرار گرفت. او مدعی بود که از ماجرای مرگ مرد جوان چیزی نمی‌داند اما شواهد نشان می‌داد وی پیرو یکی از فرقه‌های انحرافی است و چندین مرتبه مرد جوان را به‌خودکشی تشویق کرده بود. همچنین معلوم شد که او با یکی از دوستان متوفی نیز ارتباط دارد و ممکن است وی نیز در این ماجرا دست داشته باشد. کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات خود به همسر متوفی و پدرش مظنون شدند. آنها پی بردند آنها از رابطه مخفیانه او با زن جوان با خبر بوده‌اند و ممکن است با انگیزه انتقام‌جویی وی را به قتل رسانده باشند.

به همین دلیل آنها نیز احضار و بازجویی شدند اما دست داشتن در مرگ مرد جوان را انکار کردند.پنجمین مظنون یکی دیگر از دوستان متوفی بود که گوشی تلفن همراه او را مخفی کرده بود و مأموران معتقد بودند او نیز رازی را از پلیس پنهان می‌کند. با وجود این وی نیز دست داشتن در قتل دوستش را انکار می‌کرد. اما فرضیه دیگر در این پرونده خودکشی متوفی بود. در این شرایط پرونده به دادگاه فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده و با حضور قاضی عیسی غفاری برگزار شد بعد از آنکه اولیای دم شکایت‌شان را مطرح کردند، 4نفر از متهمان که در دادگاه حضور داشتند یک به یک در جایگاه ایستادند و گفتند بی‌گناه هستند. در این جلسه متهم اصلی که زن جوان است حضور نداشت و وکیل مدافعش به دفاع از او پرداخت.براساس این گزارش با پایان دفاعیات متهمان، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام زشت داماد جوان با خواهر عروس / پلیس گلستان او را دستگیر کرد

20 بار تجاوز به دختر 14 ساله پشت یخچال بزرگ قصابی + عکس

تجاوز به خانم دکتر داخل پژو 405/ این شیطان را می شناسید + عکس

انتشار سلفی صحنه تجاوز به یک دختر 18 ساله در پارک جنگلی + عکس

دوست دختر مرد تهرانی او را به خودکشی تشویق کرد و ..!

حکم برائت دولت امریکا در دادگاه تجدید نظر تهران / مادر مریم به خاطر مرگ دخترش شاکی بود + عکس

راز شکنجه دختر 26 ساله از سوی پرستار بی رحم در دوربین + عکس

راننده کامیون ۷۰ ساله ۶ زن و ۵۴ فرزند + فیلم و عکس

اعدام بیوه سیاه! + عکس

پرستار مرد دختر 3 ساله را آزار داد + عکس

4 بوکانی خود را با طناب اعدام کردند

فیلم لحظه شکسته شدن گردن یک کانگورو بین فنس ها + فیلم

متهم پرونده کیارستمی شـاکی شـد!

فردی که با جعل عنوان جانباز «تکدی‌گری و دستفروشی» می‌کرد لو رفت + عکس

دستگیری یک راننده به خاطر اقدام عجیب در مسابقه ماشین‌سواری + فیلم و عکس

اعتراف چوپان‌های دروغگو به سرقت گله

برادرم بیمار بود و زنش اصرار به برقراری ارتباط مخفیانه داشت تا اینکه..!

 

کدخبر: 325334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟