پاتک پلیس به 373 سارق پایتخت در عملیات رعد 4 +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 47.40M | مدت زمان ویدیو: 00:07:14

به گزارش گروه انتظامی رکنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس Police تهران صبح امروز با حضور در محل پلیس پیشگیری تهران ب ضمن بازدید از دستاوردهای سرکلانتری های ۹ گانه پلیس پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته گفت:ماموران پلیس پایتخت در ۴۸ ساعت گذشته در کلانتری ها به ۱۵۸ پاتوق خلافکارها پاتک زدند و موفق شدند در این عملیات ۳۷۳ نفر سارق و مالخر سابقه دار را دستگیر کنند.
وی با اشاره به کشف هزاران مورد سرقت Stealing خُرد و کلان در محدوده سرکلانتری های شهر تهران گفت: با اجرای عملیات رعد چهار، ۱۴ باند سارقان خانه، املاک، اموال دولتی، ادارات و کارخانجات و کیف قاپ دستگیر شدند و ۲۰۰ خودروی سواری، موتورسیکلت و دوچرخه را از مخفیگاه متهمان کشف کردند.
رییس پلیس تهران با اعلام اینکه ارزش وسایل سرقتی کشف شده از متهمان ۶ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs و همچنین کلانتری ها در اجرای این عملیات گسترده موفق شدند ۳۰۷ کیلو انواع مواد مخدر را از ۲ موادفروش سابقه دار و توزیع کننده بزرگ کشف و ضبط کنند و کلانتری ها نیز موفق به کشف ۵۰ کیلوگرم انواع مخدر که جهت توزیع در بین مصرف کنندگان بسته بندی شده بود شدند.

23087203r0;23
وی با اشاره به شناسایی و انهدام سه باند بزرگ قاچاق Contraband کالا و لوازم الکترونیکی و گوشی های تلفن همراه و رسیور افزود: از مخفیگاه متهمان قاچاق کالا و ارز مقدار قابل توجهی البسه، پارچه و انواع لوازم الکترونیکی کشف و ضبط شد که بر اساس برآوردهای انجام شده ارزش این اموال ۴.۵ میلیارد تومان اعلام شده است.
سردار رحیمی به کشف ۶۰ هزار سی دی مستهجن و بازی های شیطان Evil پرستی در اجرای طرح رعد ۴ اشاره کرد و گفت: هدف پلیس از اجرای طرح های منظم رعد در کلانتری ها و سرکلانتری ها نشان دادن توانمندی پلیس و برخورد با افرادی است که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند.
وی افزود: قصد داریم با تمام توان ریسک وقوع جرم Crime را برای خلافکاران به ویژه در پایتخت بالا ببریم. چرخه ارتکاب به جرم با اقدامات آفندی پلیس ناکام خواهد ماند، اجرای این طرح ها بر اساس نیازسنجی هایی صورت می گیرد که توسط مرکز پژوهش های پلیس و به درخواست شهروندان انجام می شود.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در عملیات شب گذشته ماموران کلانتری در سطح شهر تهران بیش از ۳۰ قبضه سلاح جنگی، شکاری و قلابی از محل اختفای متهمان کشف و ضبط شده است، گفت: در اجرای طرح های امنیتی از دستگاه قضایی که همواره یار و پشتیبان نیروهای پلیس است قدردانی می کنم.
وی با اشاره به متوسط سنی متهمان دستگیرشده، افزود: متهمان بین ۱۸ تا ۳۸ سال سن دارند و در بین آنها چندین نفر متهم افغانستانی نیز شناسایی و دستگیر شده اند.

097304
سردار رحیمی گفت: در عملیات شب گذشته اعضای باند دو نفره افغانستانی دستگیر شدند که در محدوده شهرری و حوزه استحفاظی سرکلانتری نهم تهران بزرگ اقدام به سرقت احشام می کردند.
رئیس پلیس پایتخت درباره افزایش توان و تجهیزات پلیسی کلانتری ها گفت: خوشبختانه بخشی از تجهیزات کلانتری ها به روز شده و امیدواریم این به روزرسانی باعث ارتقای خدمت رسانی ماموران پلیس به شهروندان شود.
رحیمی تصریح کرد: سامانه ۱۱۰ همچنان پل Bridge ارتباطی مردم با پلیس است و شهروندان می توانند همه درخواست های امنیتی و انتظامی خود را با این سامانه در میان گذاشته و مطمئن باشند درخواست های آنها پس از رسیدگی مورد ارزیابی قرار گرفته و اجرایی خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن بیوه 4 شوهر خود را کشته است + عکس قاتل

این دزد خلافی خودرو ها را صفر می کند/ شگرد عجیب+ فیلم

پرستار مرد دختر 3 ساله را آزار داد + عکس

رازگشایی از سرنوشت کثیف 26 دختر نوجوان که کشته شده اند

دعوای زن وشوهر ایرانی بخاطر راز کثیف در هواپیمای هند/یک فرود اضطراری عجیب

هلاکت دو داعشی قبل از اقدام انتحاری علیه زائران اربعین حسینی

کشف نیم تنه جسد مرد 50 ساله در همدان

تراژدی وحشتناک قتل زن جوان اراکی و خودکشی یک مرد! / بامداد امروز رخ داد

تجاوز بی رحمانه به دختر 18 ساله پشت درخت های خیابان خلوت + عکس

عاشقانه ترین دیه یک زن که در ایران پرداخت شد

دختر 16 ساله ام بدتر از مادرش، آبرویم را برد! / یک جوان شب ها به خانه ما می آمد!

داماد فتوشاپی دستگیر شد

شب عروسی از یک داعشی باردار شدم! + تصاویر

ماجرای مرگ 2 مددجو و انتشار فیلم آزار و اذیت معلولان

قتل وحشیانه نوعروس توسط داماد 26 ساله + عکس

وقتی فهمید باردار هستم کتکم زد / او بی غیرت بود و با دوستش در خانه بود که..!

اعتراف زن جوان به دومین قتل سریالی در نکا + عکس

 

کدخبر: 325174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟