۸ سال با سودابه دوست بودم تا اینکه زنم فهمید / باور کنید آن شب من به خانه او نرفتم + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، دهم مهرماه سال 92، مأموران پلیس آگاهی تهران از قتل Murder زن 28 ساله‌ای به نام سودابه در شهر قدس باخبر و راهی محل شدند.

برادر سودابه به مأموران گفت: «بعد از فوت پدرم، خواهرم با ما زندگی می‌کرد. امروز وقتی از محل کار به خانه برگشتم، متوجه بوی گاز شدم. نگران شدم و سراغ شیلنگ گاز رفتم ولی انگار کسی آن را بریده بود. نگران شدم و در جست‌وجوی خواهرم بودم که ناگهان با جسدش در اتاق روبه‌رو شدم.»

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مشخص شد زن جوان بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن فوت کرده و بریدگی شیلنگ گاز هم عمدی بوده است. به این ترتیب پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد و کارآگاهان در تحقیقات اولیه با بررسی فهرست مکالمات و پیامک‌های گوشی همراه مقتول به مرد جوانی به نام رامین مظنون شدند و او را بازداشت کردند.
او در بازجویی‌ها گفت: «بعد از ازدواج در حالی که دو فرزند داشتم به خاطر اعتیاد با همسرم اختلاف داشتم. او حرف از طلاق می‌زد و من راضی به طلاق نبودم، در این کشمکش‌ها بود که با سودابه آشنا شدم. رابطه‌مان در حد تلفن و پیامک بود، او از مشکلاتی که داشت درددل می‌کرد و من سعی می‌کردم کمکش کنم.

حدود هشت سال بود ارتباط‌مان ادامه داشت که باعث شد او به من علاقه شدیدی پیدا کند و پیشنهاد ازدواج دهد اما من قبول نکردم. مخالفت من با ازدواج باعث شد چند بار به آدرس منزلمان بیاید. با آمدنش همسرم از ارتباط من و سودابه باخبر شد و حتی آنها یک‌بار با هم درگیر شدند. آن زمان در حال ترک مواد بودم و از او خواستم ارتباطمان را قطع کنیم، وگرنه زندگی‌ام را از دست می‌دهم.»

متهم در ادامه گفت: «صبح روز حادثه Incident مقتول پیامکی فرستاد و خواست به خانه‌شان بروم تا با هم صحبت کنیم. قبول کردم اما مثل قرارهای قبلی هرگز به دیدنش نرفتم. فردای آن روز بود که از طریق یکی از دوستانش متوجه شدم فوت کرده است. باور کنید من در قتل او نقشی نداشتم.» 

با انکار متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود، رامین روانه زندان Prison و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در جلسه رسیدگی اولیای دم درخواست قصاص کردند و متهم با انکار جرمش از خودش دفاع کرد. در پایان هیئت قضایی پرونده را به دادسرا ارجاع داد تا آنتن‌دهی تلفن همراه متهم در محل جنایت از مخابرات استعلام شود اما این استعلام نیز به نتیجه‌ای نرسید و صبح دیروز متهم بار دیگر در همان شعبه به ریاست قاضی قربان‌زاده و مستشار غفاری پای میز محاکمه قرار گرفت.

با اعلام رسمیت جلسه، اولیای دم درخواست قصاص کردند اما گفتند توانایی پرداخت تفاضل دیه را ندارند، سپس متهم در جایگاه ایستاد و گفت: «قسم می‌خورم در قتل سودابه نقشی نداشته‌ام و چهار سال بی‌گناه در زندانم هستم و بچه‌هایم آواره هستند.»

در پایان با توجه به انکارهای متهم، هیئت قضایی حکم به برگزاری مراسم قسامه داد تا اولیای دم 50 نفر از بستگان نسبی خود را به دادگاه معرفی کنند تا سوگند بخورند که علی قاتل The Murderer است، در غیر این صورت متهم 50 بار سوگند بی‌گناهی می‌خورد و از قتل تبرئه می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شاباش عروس کرجی جان شاهرخ را گرفت! / دوست داماد در یک قدمی اعدام + عکس

ستاره زنده زنده در حمام خانه پدری جان داد! / پزشکی قانونی رازی را بر ملا کرد

سودابه ۸ سال دیوانه وار مرا دوست داشت اما من نمی خواستم او زنم شود! + عکس

بلای مرموز که بر سر فرشته ۳۱ ساله در فضای سبز حکیمیه آمد / شوهرسابق به دادسرا رفت

جزئیات حادثه سقوط وحشتناک اتوبوس به دره در سوادکوه / 13 کشته، 18 زخمی + عکس

بلایی که رحمان بر سر دختر 8 ساله در ارابه شیطان آورد + عکس

20 سال زندان مجازات توهین به رئیس جمهور! + عکس

ادعای عجیب یک اعدامی در دادگاه تهران+ عکس

رفتگر کرجی زیرسقف همدلی نیکوکاران + عکس

وقتی سارا با اسلحه وارد اتاق خواب شد، شوهرش تنها قربانی او نبود + تصاویر

مسعود من و خواهرم را داخل خانه ای برد که 2 دوستش نقشه خبیثی داشتند

پسری با اره برقی در کلاس درس حمام خون راه انداخت+عکس جسد معلم

فکر کردم مهرداد با خواهرم ارتباط دارد / کیف قاپی که برای خودش همدست دستگیر کرد!+ عکس

وقتی دختر دانشجو و مادرش بیهوش شدند / اصغر همکلاسی دختر بود! + عکس

قتل دختر 16 ساله به طرز وحشتناک توسط چند جوان در حاشیه سد مرند

گاومیش گوساله اش را از دندان های پلنگ برفی نجات داد+ فیلم و عکس

سقوط هلی کوپتر حامل شاهزاده سعودی

کدخبر: 324447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟