به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از سال 91 همزمان با اعلام مرگ مشکوک زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های شرقی تهران به جریان افتاد.

آن روز مأموران پلیس با تماس کارکنان بیمارستانی از مرگ مشکوک زن جوانی به نام ستاره با‌خبر و برای تحقیقات راهی محل شدند. بررسی‌ها حکایت از این داشت زن فوت‌شده مدتی قبل از شوهرش طلاق گرفته و در خانه پدری‌اش زندگی می‌کرده است تا اینکه روز حادثه Incident به حمام می‌رود و ناگهان حالش بد می‌شود و پدر و مادرش او را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

همزمان با انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی، مأموران تحقیقات درباره این حادثه را ادامه دادند. مادر ستاره درباره حادثه گفت: ستاره پس از جدایی با ما زندگی می‌کرد. من و پدرش با او مشکلی نداشتیم و با روی باز او را پذیرفتیم. روز حادثه ستاره به حمام رفت و دقایقی بعد مرا صدا زد و گفت حالش بد شده‌است و از من خواست به او آب بدهم. من یک لیوان آب به او دادم و بعد از اینکه خورد، گفت حالش بهتر شده‌است. قرار شد، ستاره خیلی زود از حمام بیرون بیاید. مشغول کارهای خانه شدم که دقایقی بعد نگرانش شدم و به داخل حمام رفتم که دیدم ستاره بی‌هوش افتاده است. پس از این با کمک شوهرم او را به بیمارستان رساندیم. پدر ستاره هم با تأیید حرف‌های همسرش گفت که از کسی شکایت ندارد و احتمال می‌دهد دخترش به مرگ طبیعی فوت کرده است. به همین دلیل پرونده به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران بسته شد، اما مدتی قبل پزشکی قانونی اعلام کرد زن جوان بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن فوت کرده است. بنابراین پرونده دوباره به جریان افتاد و قاضی پرونده خانواده ستاره را برای تحقیقات به دادسرا احضار کرد. صبح دیروز برادر ستاره در ادعایی گفت: ما با خواهرم مشکلی نداشتیم. روز حادثه من برای تفریح به یکی از شهرهای شمالی کشور رفته بودم که مادرم تلفنی به من خبر داد. پدر و مادر ستاره هم در تحقیقات حرف‌های گذشته خود را تکرار کردند و مدعی شدند با ستاره مشکلی نداشته‌اند و روز حادثه او داخل حمام ناگهان حالش بد شده است. تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان مرگ زن جوان از سوی کارآگاهان جنایی ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شب عروسی از یک داعشی باردار شدم! + تصاویر

حمله ببر وحشی به یک زن + تصاویر

فیلم حضور غیر منتظره بهرام رادان در پلیس تهران + عکس

فیلم صحبت های تازه حمید صفت درباره قتل ناپدری اش+ فیلم

خلبان عراقی که به خاطر مردم ایران اعدام شد! + عکس

من دختر جوان را در بیرون شهر شیراز دفن کرده ام / راننده مسافرکش به پلیس زنگ زد!

نوعروس 12 ساله طلاق گرفت و صیغه مرد متاهل در مشهد شد

راننده به زنم نظر داشت او را کشتم/چرا جسد بدون لباس بود؟+تصویر

هشدار!! چرا دو دختر اصفهانی قبل از خودکشی می‌خندیدند؟ +فیلم

تولد نوزاد توسط وحشتناک ترین دکتر دنیا+تصاویر عجیب

لیلی پسر 18 ساله را در حمام دفن کرد! + عکس

شاباش عروس کرجی جان شاهرخ را گرفت! / دوست داماد در یک قدمی اعدام + عکس

ستاره زنده زنده در حمام خانه پدری جان داد! / پزشکی قانونی رازی را بر ملا کرد

بلایی که رحمان بر سر دختر 8 ساله در ارابه شیطان آورد + عکس

نامزدم از مرد غریبه گفت و من با سیم او را خفه کردم + عکس

سودابه ۸ سال دیوانه وار مرا دوست داشت اما من نمی خواستم او زنم شود! + عکس

خداحافظی از زندگی باکلاس با مرد بازنشسته تهرانی + عکس

نقشه کثیف 4 پسر جوان برای 2 خواهر 16 و 12 ساله / مسعود با موتور سر قرار آمده بود و..!

کدخبر: 324446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟