این مرد را می شناسید؟ / او در یک سرقت وحشیانه در تهران آدم کشت + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 16 یکم اسفند ماه 94، وقوع یک فقره سرقت Stealing منجر به جنایت Crime در خیابان ابوذر، 12 متری جنوبی، شهید شهسوار حقیقی به کلانتری 161 ابوذر اعلام شد.
با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که پیرمردی هفتاد و شش ساله به نام حبیب‌الله حین درگیری با سرنشین یک دستگاه خودروی پراید که اقدام به سرقت از یک ساختمان نیمه‌ساز کرده بود، به قتل Murder رسیده است.
با اعلام مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد، با شناسایی تعدادی از شاهدان که صحنه فرار Escape سارق از محل سرقت را دیده بودند تحقیقات از این افراد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
شاهدان در اظهاراتی مشابه گفتند که مقتول پس از اطلاع از سرقت یک دستگاه فرز سنگ توسط فردی ناشناس از داخل یک ساختمان نیمه‌ساز، اقدام به تعقیب سارق کرده و سارق پس از ارتکاب سرقت و خروج از ساختمان، سوار یک دستگاه خودرو پراید سواری شده و اقدام به فرار کرده است که در این زمان مقتول از پنجره سمت شاگرد راننده به خودروی پراید آویزان شده بود.
بنابر اظهارات شاهدان صحنه جنایت، سارق با انجام حرکات مارپیچ و ایجاد تصادف Crash عمدی با تعدادی از خودروهای پارک شده در محل، باعث ایراد صدمات شدید و نهایتاً رها شدن مقتول از خودرو و برخورد شدید وی از ناحیه سر با زمین و مرگ وی شده و بلافاصله پس از این اقدام از محل فرار کرده بود.
همزمان با شناسایی خودروی پراید، کارآگاهان به محل سکونت صاحب خودرو در منطقه خانی‌آباد مراجعه و مطلع شدند که خودروی پراید دو روز قبل از وقوع جنایت‌، از مقابل منزل صاحب خودرو سرقت شده است.
در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی دقیق دوربین های مداربسته به دست آمده از محل وقوع سرقت خودرو همچنین بهره‌گیری از اطلاعات به دست آمده از شاهدان صحنه جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر فردی حدوداً چهل ساله با شلوار جین آبی و لباس مشکی شدند که پس از سرقت پراید اقدام به سرقت منجر به جنایت از ساختمان نیمه‌ساز کرده است.
با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر به دست آمده از این شخص توسط مقام قضایی صادر شد.
تحقیقات درباره این پرونده و بازداشت متهم فراری ادامه داشت تا اینکه دو روز قبل یک متهم درباره این پرونده بازداشت و پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.
متهم بازداشت شده در اظهاراتش به بازپرس امور جنایی تهران مدعی شد که قتل پیرمرد کار وی نیست و وی در زمان وقوع قتل در کمپ ترک اعتیاد بوده و صرفاً به خاطر تشابه با چهره قاتل The Murderer بازداشت شده است.
سرانجام متهم بازداشت شده با دستور قاضی Judge ایلخانی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی سارا با اسلحه وارد اتاق خواب شد، شوهرش تنها قربانی او نبود + تصاویر

این فیلم مستند ایرانی اشک همه را درآورد! + فیلم

این مرد با آجر همسایه های مشهدی اش را نشانه می رفت + عکس محل حادثه

مسعود من و خواهرم را داخل خانه ای برد که 2 دوستش نقشه خبیثی داشتند

شوهری روی زن نافرمان اسید پاشید + تصاویر

پسری با اره برقی در کلاس درس حمام خون راه انداخت+عکس جسد معلم

پسری خود و خانواده اش را زنده زنده سوزاند/در مسجد سلیمان رخ داد + عکس

دستگیری خانم معلم که کودکی را کتک زد + عکس

نقشه کثیف مرد جن گیر برای مادر و دختر تهرانی +عکس

بازگشت پرونده قتل پدرخوانده حمید صفت به پزشکی قانونی

یک شگرد عجیب/ زن باردار در باند خطرناک چه نقشی داشت؟+ عکس

لبخندش را زیر سبیل اش نشانم داد و من از ترس به اتاق پناه بردم ولی..!

چرا 2 دختر اصفهانی شاد و با انرژی به سوی مرگ رفتند؟! + فیلم سلفی از وصیت 2 دختر

تجاوز دزد ناجوانمرد به سیما دختر تنها در خانه

تجاوز 4 مرد به دختر 13 ساله در مخفیگاه شیطانی+ عکس

نوعروس 20 ساله با معشوقه اش داماد مرودشتی را زنده زنده چال کردند + عکس

زن و شوهری که بعد از 24 سال فهمیدند خواهر و برادرند! + عکس

زن کرمانشاهی در را به روی پلیس قفل کرد و به سوی شوهرش اسلحه کشید

تبهکار خطرناک هنگام جراحی برای تغییر قیافه و پاک کردن اثر انگشت کشته شد

در مراسم چهلم صادق برمکی چه گذشت؟! + فیلم

دروغگویی بزرگ و کثیف مرد آبادانی در شلیک به همسرش

پسر غریبه ای که با زنم در خانه دیدم را به یک باغ بردیم و..! + عکس

کدخبر: 324397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟