نقشه کثیف مرد جن گیر برای مادر و دختر تهرانی +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا،  یکم آذرماه امسال  و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت Stealing منزل در خیابان حاجی پور به کلانتری 118 ستارخان اعلام شد . 
مالباخته در اظهاراتش اعلام کرد که همسر و دخترش جهت باطل کردن طلسم و جادو ، شخصی به نام "اصغر . م" را به خانه شان دعوت کرده و این شخص با دادن نوشیدنی مسموم اقدام به بیهوش کردن آنها و در ادامه سرقت 20 میلیون تومان طلا و جواهرات آنها کرده است .
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل به شیوه بیهوشی" و به دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
اظهارات دختر مالباخته : 
دختر مالباخته که سارق ( اصغر . م ) توسط او و جهت جن گیری و باطل کردن طلسم !! به خانه دعوت شده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " اصغر همکلاسی بنده در دانشگاه است ؛ زمانیکه وی در جریان مشکلات خانوادگی ما قرار گرفت ، اصرار بر این داشت که من جد بدی دارم !! و به همین علت زندگی ما خراب شده است ؛ در ابتدا عنوان داشتم که این داستان ها را قبول ندارم اما او اصرار بر این داشت که اجازه دهم تا او کارش ( جن گیری و باطل کردن طلسم ) را انجام دهد و ... ؛ نهایتا با اصرار اصغر قبول کردیم تا او به منزل ما بیاید " . 
دختر مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " زمانیکه اصغر به خانه ی ما آمد ، جهت باطل کردن طلسم درخواست طلا و جواهرات داخل خانه را کرد ؛ طلا و جواهرات را داخل ظرف آبی قرار داد ؛ بعد از انجام کارهای رمالی ، ایشان ظرف آب طلا!! را به من و مادرم داد و عنوان داشت که باید این آب را بنوشیم ؛ به محض نوشیدن آب ، من و مادرم هر دو نفرمان بیهوش شدیم تا اینکه پس از گذشت 4 یا 5 روز در بیمارستان به هوش آمدیم . آن زمان متوجه شدیم که پدرم پس از تماس مکرر با من و مادرم ، نگران ما شده و پس از مراجعت به خانه ما دو نفر را با حالت بیهوش پیدا کرده و بلافاصله هر دو نفرمان را با کمک اورژانش به بیمارستان منتقل کرده اند " . 
دستگیری متهم : 
با شناسایی اصغر . م ( 37 ساله ) محل سکونت وی در منطقه یافت آباد شناسایی و در مورخه 7 آبانماه دستگیر شد ؛ متهم پس از انتقال و دستگیری به پایگاه دوم پلیس آگاهی صراحتا به سرقت طلاجات اعتراف کرد و عنوان داشت که این طلاجات را تنها به قیمت 3 میلیون تومان ! فروخته است که در ادامه خریدار اموال مسروقه نیز در منطقه نازی آباد شناسایی و قسمتی از طلاجات مسروقه کشف شد . 
سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار قانونی از سوی دادیار محترم پرونده صادر و تحقیقات تکمیلی از متهم در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی سارا با اسلحه وارد اتاق خواب شد، شوهرش تنها قربانی او نبود + تصاویر

این فیلم مستند ایرانی اشک همه را درآورد! + فیلم

این مرد با آجر همسایه های مشهدی اش را نشانه می رفت + عکس محل حادثه

مسعود من و خواهرم را داخل خانه ای برد که 2 دوستش نقشه خبیثی داشتند

شوهری روی زن نافرمان اسید پاشید + تصاویر

پسری با اره برقی در کلاس درس حمام خون راه انداخت+عکس جسد معلم

پسری خود و خانواده اش را زنده زنده سوزاند/در مسجد سلیمان رخ داد + عکس

دستگیری خانم معلم که کودکی را کتک زد + عکس

نقشه کثیف مرد جن گیر برای مادر و دختر تهرانی +عکس

بازگشت پرونده قتل پدرخوانده حمید صفت به پزشکی قانونی

یک شگرد عجیب/ زن باردار در باند خطرناک چه نقشی داشت؟+ عکس

لبخندش را زیر سبیل اش نشانم داد و من از ترس به اتاق پناه بردم ولی..!

چرا 2 دختر اصفهانی شاد و با انرژی به سوی مرگ رفتند؟! + فیلم سلفی از وصیت 2 دختر

تجاوز دزد ناجوانمرد به سیما دختر تنها در خانه

تجاوز 4 مرد به دختر 13 ساله در مخفیگاه شیطانی+ عکس

نوعروس 20 ساله با معشوقه اش داماد مرودشتی را زنده زنده چال کردند + عکس

زن و شوهری که بعد از 24 سال فهمیدند خواهر و برادرند! + عکس

زن کرمانشاهی در را به روی پلیس قفل کرد و به سوی شوهرش اسلحه کشید

تبهکار خطرناک هنگام جراحی برای تغییر قیافه و پاک کردن اثر انگشت کشته شد

در مراسم چهلم صادق برمکی چه گذشت؟! + فیلم

دروغگویی بزرگ و کثیف مرد آبادانی در شلیک به همسرش

پسر غریبه ای که با زنم در خانه دیدم را به یک باغ بردیم و..! + عکس

 

کدخبر: 324170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟