پنجم شهریور 93، کامران 24 ساله در یکی از محله‌های ورامین به دلیل اصابت سنگ به سرش کشته شد. با حضور ماموران مشخص شد، اعضای یک خانواده سر ارثیه با هم درگیر شده و به سمت هم سنگ پرتاب کرده اند که در جریان آن یک سنگ به سر کامران خورده و جانش را گرفته است. پدر و مادر کامران در تحقیقات ابتدایی، دایی خانواده به نام سعید را عامل پرتاب سنگ و قتل Murder پسرشان معرفی کردند. سعید دستگیر شد و در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. مرد 44 ساله در مقابل درخواست قصاص اولیای دم گفت: مادرم قبل از فوت از من خواسته بود، وسایلش را وقف کنم. روز حادثه Incident برای انجام همین کار به خانه خواهرم رفتم،‌ اما او مانع شد و گفت فرش‌ها را نمی‌دهد. کمی با هم درگیر شدیم، اما اتفاق خاصی نیفتاد و من به خانه‌ام برگشتم. چند ساعت بعد، خواهرم همراه پسرش و چند نفر دیگر به سمت خانه من آمدند و سنگ‌پرانی کردند. من هم بیرون رفتم و سنگی پرتاب کردم،‌ اما آن سنگ به سر کامران نخورد و من قاتل The Murderer نیستم.

با انکار متهم، اولیای دم پس از دو سال، دو پسر جوان را به عنوان شاهد قتل به دادگاه معرفی کردند، اما اظهارات ضد و نقیض آنها باعث شد شهادتشان مورد توجه قرار نگیرد و متهم با صدور وثیقه از زندان Prison آزاد شود. در طرف مقابل، اولیای دم بر قصاص تاکید داشتند و قضات نیز برای مشخص شدن علت اصلی مرگ، از پزشکی قانونی استعلام گرفتند. به گفته آنها، مقتول به دلیل اصابت سنگ به سرش جان باخته و ضربات دیگر در فوتش نقشی نداشته است.

سرانجام صبح دیروز، آخرین جلسه محاکمه در شعبه دوم دادگاه به ریاست قاضی Judge محسن زالی برگزار شد و متهم بار دیگر در مقابل درخواست قصاص اولیای دم، خود را بی‌گناه دانست و گفت: آن روز هر دو طرف سنگ‌پرانی می‌کردند و من هم یک قطعه سنگ پرتاب کردم، اما به سر خواهرزاده‌ام نخورد. من هیچ نقشی در قتل نداشتم و بی‌گناهم. حکم دادگاه بزودی صادر می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز دزد ناجوانمرد به سیما دختر تنها در خانه

نوعروس 20 ساله با معشوقه اش داماد مرودشتی را زنده زنده چال کردند + عکس

زن و شوهری که بعد از 24 سال فهمیدند خواهر و برادرند! + عکس

زن کرمانشاهی در را به روی پلیس قفل کرد و به سوی شوهرش اسلحه کشید

تبهکار خطرناک هنگام جراحی برای تغییر قیافه و پاک کردن اثر انگشت کشته شد

لبخندش را زیر سبیل اش نشانم داد و من از ترس به اتاق پناه بردم ولی..!

در مراسم چهلم صادق برمکی چه گذشت؟! + فیلم

دروغگویی بزرگ و کثیف مرد آبادانی در شلیک به همسرش

پسر غریبه ای که با زنم در خانه دیدم را به یک باغ بردیم و..! + عکس

آذین 10 ساله شاهد قتل مادر و خواهرش بود / به هوش که آمدم، مامور پلیس بالای سر من و مادرم گریه می کرد + عکس و گفتگو

فیلم صحنه های واقعی درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی پژاک در مرز + اسامی شهدای مرزبانی + فیلم

مردان خبیث لباس های دختر 16 ساله را کندند و در خیابان ها چرخاندند+عکس

آخرین پست مرزبان شهید در اینستاگرام قبل از شهادت / جان می دهم خاک نه! + عکس

شوهرم پی به ارتباط من و پسر جوان برد / او از من خواست تا حمید را به باغ بکشانم!

کدخبر: 324047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟