آذین 10 ساله شاهد قتل مادر و خواهرش بود / به هوش که آمدم، مامور پلیس بالای سر من و مادرم گریه می کرد + عکس و گفتگو

بامداد سه‌شنبه 28 شهریور ماه امسال مردی 55 ساله به نام اکبر در حالی که نقاب به صورت داشت به خانه برادرش در خیابان آیت‌الله طالقانی حوالی پاسگاه نعمت‌آباد رفت و دست به جنایتی خونین زد.

IMG_14796

متهم زن 35 ساله برادرش به نام شب بو و آیلین دختر 4 ساله او را در خواب با ضربات چاقو به قتل Murder رساند و دختر 10 ساله دیگر مقتول را به نام آذین به شدت زخمی کرد و از خانه گریخت اما روز بعد به محل حادثه Incident بازگشت و از سوی مأموران بازداشت شد. آذین دختری که در آن حادثه شاهد قتل مادر و خواهرش بود، صبح دیروز پس از بهبود به دادسرای امور جنایی آمد و حادثه خونین را مقابل قاضی مدیرروستا بازپرس شعبه ششم شرح داد. وی در حالی که دو دستش هنوز به خاطر اصابت چاقو در گچ و آثار ترس و وحشت در چهره‌اش نمایان بود، به قاضی مدیرروستا گفت که آن شب با چشمانش شاهد حادثه خونین بوده و روز بعد هم وقتی مأموران پلیس به خانه‌شان می‌روند به آنها می‌گوید: عمویم ما را با چاقو زد. از عمویم به خاطر قتل مادر و خواهرم شکایت دارم. 

گفت‌وگو با آذین 
مادرت با متهم اختلاف داشت؟ 

بله. عمویم از مادرم کینه به دل داشت و چند بار هم او را تهدید کرده بود. سه ماه قبل از حادثه عمویم همراه زن ناشناسی به خانه ما آمد و از مادرم خواست کلید طبقه دوم خانه‌مان را در اختیار او قرار دهد اما مادرم به عمویم گفت که تو زن‌داری و کلید را به او نداد و آنها را از خانه‌مان بیرون کرد. همان روز مادرم با آن زن تماس گرفت و به خاطر ارتباطش با عمویم با او مشاجره کرد و موضوع را به زن عمویم به صورت تلفنی خبر داد. روز بعد عمویم به در خانه ما آمد و مادرم را تهدید کرد. 
درباره شب حادثه توضیح بدهید. 
من خواب بودم که ناگهان با صدای فریاد مادرم از خواب بیدار شدم. وقتی چراغ را روشن کردم دیدم مردی که صورتش را پوشانده با چاقو به مادرم ضربه می‌زند. من او را از پشت گرفتم تا مادرم را نجات دهم که او با چاقو ضربه‌ای به دستم زد اما من او را رها نکردم و نقابش را کشیدم و وقتی نقابش باز شد دیدم که مرد نقابدار عمویم است. او دوباره ضربه‌ای به من زد و بعد هم خواهرم را زخمی و از خانه‌مان فرار Escape کرد. 
پس از حادثه از همسایه‌ها درخواست کمک نکردید؟
خون زیادی از من رفته بود و من بی‌هوش شدم. 
کی به هوش آمدید؟ 
دقیق نمی‌دانم اما وقتی به هوش آمدم تشنه‌ام بود. هر چقدر مادرم را صدا زدم و به او گفتم آب می‌خواهم او بیدار نشد. با سیخ کبابی که در نزدیکی‌ام بود به او زدم اما فایده‌ای نداشت. در حالی که خون زیادی از من رفته بود، خودم را به در خانه رساندم اما همان جا دوباره بیهوش شدم. 
وقتی مأموران پلیس وارد خانه شدند شما به مأموران گفته بودید که عمویت شما را زخمی کرده؟ 
بله. من دوباره به هوش آمدم که دیدم یک نفر وارد خانه‌مان شد. ابتدا فکر کردم عمویم است و قصد داشتم درخواست کمک کنم که آن مرد گفت مأمور پلیس است و برای کمک آمده است. من اول از او آب خواستم که دیدم مأمور پلیس گریه می‌کند و بعد به زبان کردی به او گفتم که عمویم ما را زخمی کرده است و او هم فهمید. 
کی متوجه شدی که مادر و خواهرت فوت کرده‌اند؟ 
چند روز بعد از اینکه به هوش آمدم، فهمیدم خواهرم فوت کرده اما از مادرم بی‌خبر بودم تا اینکه پس از یک ماه از بیمارستان مرخص شدم و همه‌اش بهانه مادرم را می‌گرفتم و در نهایت چهلم مادرم متوجه شدم که او فوت کرده است. 
الان حالت چطور است؟
الان خدا را شکر خوبم اما تا مدتی قبل همیشه کابوس می‌دیدم و با داد و فریاد از خواب بیدار می‌شدم. وقتی برق را خاموش می‌کردند و خانه تاریک می‌شد ناخودآگاه از ترس داد و فریاد می‌کردم. 
الان همراه چه کسی زندگی می‌کنید؟ 
همراه پدر و مادر بزرگم در شهرستان زندگی می‌کنم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لبخندش را زیر سبیل اش نشانم داد و من از ترس به اتاق پناه بردم ولی..!

چرا 2 دختر اصفهانی شاد و با انرژی به سوی مرگ رفتند؟! + فیلم سلفی از وصیت 2 دختر

تجاوز دزد ناجوانمرد به سیما دختر تنها در خانه

نوعروس 20 ساله با معشوقه اش داماد مرودشتی را زنده زنده چال کردند + عکس

زن و شوهری که بعد از 24 سال فهمیدند خواهر و برادرند! + عکس

زن کرمانشاهی در را به روی پلیس قفل کرد و به سوی شوهرش اسلحه کشید

تبهکار خطرناک هنگام جراحی برای تغییر قیافه و پاک کردن اثر انگشت کشته شد

در مراسم چهلم صادق برمکی چه گذشت؟! + فیلم

دروغگویی بزرگ و کثیف مرد آبادانی در شلیک به همسرش

پسر غریبه ای که با زنم در خانه دیدم را به یک باغ بردیم و..! + عکس

آذین 10 ساله شاهد قتل مادر و خواهرش بود / به هوش که آمدم، مامور پلیس بالای سر من و مادرم گریه می کرد + عکس و گفتگو

فیلم صحنه های واقعی درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی پژاک در مرز + اسامی شهدای مرزبانی + فیلم

مردان خبیث لباس های دختر 16 ساله را کندند و در خیابان ها چرخاندند+عکس

آخرین پست مرزبان شهید در اینستاگرام قبل از شهادت / جان می دهم خاک نه! + عکس

شوهرم پی به ارتباط من و پسر جوان برد / او از من خواست تا حمید را به باغ بکشانم!

 

کدخبر: 324007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟