به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 11 آبان ماه امسال مرد جوانی در تماس با ماموران کلانتری 18 ذوالفقاری از خودکشی همسرش خبر داد و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی پای در صحنه جرم Crime گذاشتند.
ماموران با حضور در محل حادثه Incident مشاهده کردند زن جوان که غرق خون روی تخت افتاده با اسلحه کلت کمری زعاف به کام مرگ فرو رفته است که با توجه به مرموز بودن این صحنه تیمی از ماموران پلیس Police آگاهی آبادان و بازپرس ویژه قتل Murder پای در محل جنایت Crime گذاشتند.
ماموران در گام نخست تحقیقات ابتدایی شوهر این زن را هدف تحقیق قرار دادند که وی در بازجویی های پلیسی ادعا کرد شب گذشته به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم با هم درگیر شدیم و همه لوازم داخل خانه را شکستم و سپس به خانواده خودم و همسرم زنگ زدم و با گفتن اینکه همسرم به من خیانت Cheat کرده است از آنها خواستم تا به خانه مان بیایند.
مرد جوان گفت: پدرم که در طبقه پایین ساختمان ما زندگی می کند خیلی زود به سراغ مان آمد و لحظاتی بعد نیز خانواده همسرم سر رسیدند و با میانجیگری و وساطت ما را آشتی دادند و همگی به خانه هایشان بازگشتند و من نیز به خاطر شدت عصبانیتی که از همسرم داشتم تصمیم گرفتم شب را در خانه پدرم باشم به همین دلیل به طبقه پایین و خانه پدرم رفته و شب را در آنجا بودم.
این مرد ادامه داد: صبح زود بود که ناگهان با صدای شلیک گلوله از خواب بیدار شدم و به سرعت خودم را به طبقه بالا رساندم که دیدم همسرم غرق خون روی تخت افتاده است و در ادامه ماجرای خودکشی همسرم را به پلیس گزارش کردم.
این ادعاها در حالی بود که ماموران در کاوشگری های پلیسی مشاهده کردند که لباس مرد جوان نیز آغشته به خون همسرش است و با توجه به اینکه اسلحه کلت کمری به خاطر اینکه روغن کاری نشده بود و مسلح کردن آن از سوی قربانی جنایت بسیار مشکل بوده است احتمال دادند که مرد جوان برای فرار از اتهام قتل اقدام به صحنه سازی و داستانسرایی کرده است.
بنا به این گزارش، شوهر قربانی این جنایت مسلحانه به عنوان مظنون اصلی پرونده قتل از سوی ماموران دستگیری و برای افشای راز این معمای جنایی در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش *

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لبخندش را زیر سبیل اش نشانم داد و من از ترس به اتاق پناه بردم ولی..!

چرا 2 دختر اصفهانی شاد و با انرژی به سوی مرگ رفتند؟! + فیلم سلفی از وصیت 2 دختر

تجاوز دزد ناجوانمرد به سیما دختر تنها در خانه

نوعروس 20 ساله با معشوقه اش داماد مرودشتی را زنده زنده چال کردند + عکس

زن و شوهری که بعد از 24 سال فهمیدند خواهر و برادرند! + عکس

زن کرمانشاهی در را به روی پلیس قفل کرد و به سوی شوهرش اسلحه کشید

تبهکار خطرناک هنگام جراحی برای تغییر قیافه و پاک کردن اثر انگشت کشته شد

در مراسم چهلم صادق برمکی چه گذشت؟! + فیلم

دروغگویی بزرگ و کثیف مرد آبادانی در شلیک به همسرش

پسر غریبه ای که با زنم در خانه دیدم را به یک باغ بردیم و..! + عکس

آذین 10 ساله شاهد قتل مادر و خواهرش بود / به هوش که آمدم، مامور پلیس بالای سر من و مادرم گریه می کرد + عکس و گفتگو

فیلم صحنه های واقعی درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی پژاک در مرز + اسامی شهدای مرزبانی + فیلم

مردان خبیث لباس های دختر 16 ساله را کندند و در خیابان ها چرخاندند+عکس

آخرین پست مرزبان شهید در اینستاگرام قبل از شهادت / جان می دهم خاک نه! + عکس

شوهرم پی به ارتباط من و پسر جوان برد / او از من خواست تا حمید را به باغ بکشانم!

 

کدخبر: 323483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟