به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چند روز قبل مرد جوانی به اداره پلیس رفت و از سه مرد و یک زن به اتهام سرقت Stealing لوازم خانه‌شان و ضرب و جرح شکایت کرد. 
شاکی در توضیح ماجرا گفت: من همراه مادر سالخورده‌ام زندگی می‌کنم. خانه ما در یکی از محله‌های شمالی تهران است. حدود یک ماه قبل مادرم را برای معاینه به مطب پزشکی بردم. هنگام برگشت به خانه یکی از همسایه‌های قدیمی‌مان را که زن جوانی به نام ماهرخ بود، در خیابان دیدیم. مادرم از من خواست او را سوار خودروام کنم و من هم او را سوار کردم تا به مقصدش برسانم. ماهرخ داخل خودرو از گرفتاری‌هایش با مادرم حرف زد و گفت که پس از اینکه ما از محله آنها تغییر مکان دادیم، زندگی او با مشکلاتی روبه‌رو شد و از خانواده‌اش طرد شد، به طوری‌که الان جایی برای زندگی ندارد. ماهرخ از مادرم خواست چند روزی به او پناه بدهد تا جایی را برای زندگی‌اش پیدا کند و مادرم هم قبول کرد. او شش شبانه‌روز خانه ما زندگی کرد تا اینکه روز ششم، صبح مادرم برای خرید به بازار Store می‌رود و ساعتی بعد وقتی به خانه بر می‌گردد، متوجه می‌شود خبری از ماهرخ نیست و تمام وسایل گرانقیمت زندگی‌مان سرقت شده است. من در محل کارم بودم که مادرم موضوع را به من خبر داد و من خیلی زود خودم را به خانه‌مان رساندم و فهمیدم ماهرخ در نبود مادرم وسایل با ارزش خانه‌مان را که حدود 100 میلیون تومان ارزش داشت، سرقت کرده و گریخته است. 
وی ادامه داد: پس از این حادثه، ما از ماهرخ شکایت کردیم تا اینکه حدود سه هفته بعد از سرقت، داخل خیابان ماهرخ را دیدم که سوار خودروی پژویی بود و علاوه بر او سه مرد جوان هم داخل خودرو بودند. بنابراین خودروی پژو را تعقیب کردم تا مخفیگاه ماهرخ را پیدا کنم و به پلیس اطلاع بدهم، اما غافل از این بودم که سه مرد داخل خودرو همدست‌ها و دوستان ماهرخ هستند و متوجه شده‌اند من در تعقیبشان هستم. در حالی که در تعقیب خودرو بودم، راننده در خیابان خلوتی راه مرا سد کرد. سه مرد جوان از خودرو پیاده شدند و به شدت مرا کتک زدند. هر چقدر به آنها گفتم که ماهرخ همه زندگی ما را سر قت کرده است، به همین دلیل من در تعقیب او بودم، فایده‌ای نداشت.

سه مرد جوان در پایان اعلام کردند، اگر بعد از این مزاحم ماهرخ شوم مرا دوباره کتک می‌زنند. پس از این، من دوباره از ماهرخ و سه مرد ناشناس شکایت کردم تا اینکه چند روز قبل یکی از آنها با من تماس گرفت و گفت چنانچه از شکایتم رضایت بدهم، اموالم را به من بر می‌گردانند. ما با هم در یکی از خیابان‌های شرقی تهران قرار گذاشتیم تا درباره گرفتن اموالم با آنها حرف بزنم. وقتی سر قرار رفتم، سه مرد جوان مقابل چشمان ماهرخ دوباره مرا به شدت کتک زدند. یکی از آنها این بار با چاقو ضربه‌ای به سرم زد که از هوش رفتم و ساعتی بعد در بیمارستان به هوش آمدم. آنها به قصد کشتن مرا زدند، اما من زنده ماندم و الان از ماهرخ و همدستانش شکایت دارم. 
با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی دادسرای ویژه سرقت برای رسیدگی و شناسایی متهمان در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات درباره این حادثه Incident ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

کشته شدن رقیب جومونگ در سانحه رانندگی+ عکس

بهرام برای دخترم بستنی می خرید تا با زنم خلوت کند!

راز پنهان در تصویر زنانی که این جوان ایرانی خلق کرد + تصاویر

نقشه کثیف سرهنگ قلابی برای زنان جوان / این مرد را می شناسید؟+ عکس بدون پوشش

لحظه اقدام به خودکشی دختر ۱۸ ساله درسمنان+ عکس و فیلم

تجاوز بازیگر معروف به دختر کارآموز 17 ساله پشت صحنه فیلمبرداری+ عکس

27 قتل زنانه در نقشه شیطانی عروس برای کشتن داماد + تصاویر

وکیل مصری آزار زنان بدحجاب را وظیفه ملی دانست/همه شوکه شده اند

پدرام 6 ساله در آسانسور به دام مرد شیطان صفت 60 ساله افتاد!

مجری تلویزیونی هنگام اجرای برنامه زنده زیر موتور رفت! +فیلم و عکس

نقشه دخترجوان برای ازدواج با پسر یک کارخانه دار تهرانی+ عکس

اینجا تصادف کردی باید بمیری!/لحظه مرگ تلخ یک کودک + فیلم

تجاوز 2 عمو، دختر 10 ساله را باردار کرد!

استخدام دومرد برای قتل شوهر

قاتل شیطان صفت پریناز به دار آویخته می شود + عکس

راز سقوط دخترنوجوان اصفهانی / نیلوفر هنوز از مرگ دوستش خبر ندارد!+عکس

بازگشت یوسف پس از ٢٤روز / او در یک رستوران جاده شمال گمشده بود!+ عکس

راننده بی گناه در تصادف شاخ به شاخ کشته شد+ فیلم و عکس

قاتل شیطان صفت ابوالفضل کوچولو روانی نیست / پزشکی قانون تایید کرد

ماهرخ داخل ماشین با 3 مرد بود / آنها را تعقیب کردم و..!

کدخبر: 323219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟