درخواست قطع چهار انگشت برای یک دوست قدیمی از دادگاه تهران + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، شامگاه سی ام تیرماه سال 95 درگیری خونین در حوالی پارک نونهالان میرداد به پلیس Police اعلام شد. شواهد نشان می داد درگیری میان سه پسر جوان رخ داده و یکی از آنها به نام فرشید از ناحیه دست به شدت زخمی شده است. پلیس پیگیر ماجرا شد و به تحقیق از شاهدان پرداخت.

پسر 20 ساله ای به نام ایمان که در درگیری شرکت داشت گفت: درگیری میان من و یکی از دوستانم به نام عرفان رخ داد.اما فرشید وارد دعوا شد. همان موقع عرفان که قمه در دست داشت به سمت فرشید حمله کرد و به دست او زد. انگشتان دست فرشید قطع شد. من که شوکه شده بودم فقط نگاه می کردم تا اینکه شاهدان فرشید را به بیمارستان رساندند و با پلیس تماس گرفتند.

به دنبال اطلاعاتی که این پسر به پلیس داد ماموران به بیمارستان مورد نظر رفتند اما دریافتند چهار انگشت دست راست فرشید قطع شده و امکان پیوند نیز وجود ندارد.

فرشید که تحت عمل جراحی قرار گرفته بود بعد از بهبودی نسبی از عرفان شکایت کرد. به این ترتیب متهم 20 ساله در خانه پدری اش بازداشت شد و به قمه کشی اعتراف کرد.

وی دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه فرشید گفت: من فقط برای میانجگری وارد دعوا شدم چون نمی خواستم دوستانم با هم دعوا کنند. اما عرفان با قمه به دستم زد و موجب قطع انگشتان دستم زد. عصب دست راستم هم در این ماجرا آسیب جدی دیده و دیگر قادر به حرکت نیست.

وی در حالی که اشک می ریخت گفت: این ماجرا زندگی ام را تباه کرده است. اما در این مدت حتی یکبار هم خانواده عرفان برای دلجویی مقابل خانه مان نیامده اند. وقتی این اتفاق رخ داد شوکه شده بودم و حتی نمی توانستم حرکت کنم. پدر عرفان را دیدم که شاهد ماجرا بود. با التماس از او خواستم تا مرا به یک مرکز درمانی برساند اما با بی اعتنایی به من محل را ترک کرد و گفت این ماجرا ربطی به او ندارد. به همین خاطر دلیل برای بخشیدن عرفان ندارم و از دادگاه برایش تقاضای قصاص قطع انگشتان دستش را دارم.

سپس عرفان روبه روی قضات دادگاه ایستاد و در تشریح جزییات درگیری گفت: من، ایمان و عرفان از سال ها پیش با هم دوست بودیم. ایمان مدتی پیش یک گردنبند و اسپیکر ماشینم را دزدیده بود و آن را به من پس نمی داد. آن شب مقابل در خانه شان رفتم تا با او صحبت کنم. اما برادر کوچکش گفت که خواب است. داد و فریاد کردم که ایمان از خواب بیدار شد و مقابل در خانه آمد. ما با هم سر کوچه رفتیم اما بحث میان ما بالا گرفت. ایمان می گفت گردنبند و اسپیکرم را ندزدیده است که با هم گلاویز شدیم. همان موقع فرشید سر رسید. او قصد میانجگری داشت که وارد دعوا شد. من کنترل اعصابم را از دست داده بودم و می خواستم با قمه ضربه ای به ایمان بزنم که فرشید دستش را بالا برد و قمه ناخواسته به دست او برخورد کرد. باور کنید من قصد آسیب زدن به او را نداشتم. قطع انگشتان دستش اتفاقی بود. به همین خاطر از او و قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی داماد خاطر خواه خواهر عروس شد! + عکس

عکس نامزدم با مرد غریبه خیلی تکان دهنده بود و من تحملش را نداشتم! + عکس

بلایی شیطانی که مربی اسکیت بر سر چند کودک زیر 8 سال در یزد آورد / او اصلا مربی نبود!

نقشه شوم حجت برای عروس یک خانواده / وقتی ارتباط لو رفت؟!+ عکس

عروس 13 عضو خانواده شوهر خود را کشت!

اعدام داماد 20 ساله در زندان مشهد با اعتراف تلخ عروس 18 ساله! + عکس

اقدام وحشتناک با عروس تنها در خانه پدرشوهرش+ عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 16 ساله در پارک جنگلی + عکس

تجاوز به دختر 19 ساله در کوچه خلوت سینما + عکس

همخوابی پروین 47 ساله با امین 18 ساله چرا به دادگاه کشید؟! + عکس

کدخبر: 322655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟