این 3 جوان شبانه از تراس وارد خانه زن جوان در خیابان فاطمی شدند و...! + عکس

رسیدگی به این پرونده از دوم مهرماه سال 92 به دنبال دستبرد شبانه به خانه یک زن جوان در خیابان فاطمی تهران در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. شواهد نشان می داد دزدان شب رو از راه تراس وارد خانه شده و با استفاده از دیلم پنجره را شکسته و به خانه دستبرد زده اند. تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود که به پلیس خبر رسید در همان حوالی به خانه یک تازه عروس و داماد نیز دستبرد زده شده است. در حالی که شمار دزدی theft های مشابه به 7 فقره رسیده بود پلیس به مرد جوانی که مقابل یک خانه کشیک می داد مشکوک شد و وی را دستگیر کرد. این مرد که دانشجوی دکترای معماری بود به شرکت در دزدی های شبانه با همدستی برادرش احسان و یکی از دوستانش به نام ناصر که متواری شده بود اعتراف کرد. یک ماه از بازداشت میثم گذشته بود که دو همدست وی به کلانتری رفتند و تسلیم پلیس شدند.

دزدان شب رو به دزدیدن پول، طلا، دلار، یورو و تعدادی فرش نفیس به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان اعتراف کردند و در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به قطع دست محکوم شدند. این حکم اما در شعبه 31 دیوان عالی کشور تایید نشد و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه همعرض فرستاده شد.

سه متهم هفته گذشته در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge حسین اصغرزاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در آن جلسه که با حضور سه شاکی برگزار شد نماینده دادستان اعلام کرد چهار شاکی دیگر اعلام رضایت کرده اند اما با توجه به درخواست سه شاکی حاضر در دادگاه برای متهمان تقاضای قطع دست دارم.

سپس سه شاکی به تشریح دستبرد به خانه هایشان پرداختند و برای سه متهم تقاضای قصاص دست را مطرح کردند.

سپس میثم 30 ساله که دانشجوی دکترای مهندسی معماری است روبه روی قضات ایستاد. وی گفت: من فقط در دو فقره از سرقت Stealing ها شرکت داشتم. دانشجوی رشته دکترا بودم اما وضع مالی خوبی نداشتم. به خاطر شرایط سخت زندگی پیشنهاد برادر کوچکم احسان را برای سرقت پذیرفتم.من در هر دو سرقت وارد خانه ها نشدم و فقط مقابل در خانه کشیک می دادم. اشتباه کرده ام و حالا تقاضای بخشش دارم.

سپس برادر 28 ساله وی به نام احسان که یک فقره سابقه سرقت در پرونده اش دارد در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: سال 92 به خاطر سرقت دستگیر شدم اما وقتی از زندان Prison بیرون آمدم دوباره دست به سرقت زدم. برادر بزرگم در سرقت ها دست نداشت و فقط در دو فقره از آنها مرا همراهی کرد.

سومین متهم نیز ناصر 27ساله بود که گفت: من و احسان در خدمت سربازی با هم آشنا شدیم. ما با هم دست به سرقت زدیم و حالا هم رضایت 4 شاکی را جلب کرده ایم.به همین خاطر تقاضا داریم در مجازاتمان تخفیف قائل شوید.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شدند و با توجه به راستگویی های میثم و ابراز پشیمانی وی را به کمترین مجازات یعنی 3 سال زندان و 74 ضربه شلاق Whip محکوم کردند. احسان اما به 15سال زندان و شلاق و ناصر به 5سال زندان و شلاق محکوم شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نامه سرگشاده و اعتراضی پدر و مادر صادق برمکی مهابادی + عکس

فیلم لحظه آتش سوزی دکل شماره ۹۵ فتح + عکس و جزئیات

ناپدید شدن زن جوان تهرانی پس از قرار ساختگی با شوهرش

پرونده آتنای دیگر در فشم / حدیثه 8 ساله در مسیر مدرسه ناپدید شد و !!! + عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 27 ساله در شب تولدش / موهای سر این دختر پس از تجاوز ریخت + عکس

دستگیری 17 زن و مرد مست در پارتی مختلط شبانه در روستای زیارت

خودسوزی زنی۳۵ساله در حسن آباد + عکس لحظه حادثه

7 شبانه روز تجاوز به دختر 16 ساله خوش صدا در یک استودیوی تهران

عشق رسواکننده شهردار 63 ساله به دختر 19 ساله + عکس

اتوبوسی که همانند تانک همه را زیر کرد و رفت! + فیلم

سرنوشت عجیب 7 اعدامی! + عکس

مجید و حسین در چه پرونده ای در زندان مشهد به دار آویخته شدند

با یک سیلی مهدی قاتل شد! +عکس

بلایی شیطانی که راننده تاکسی بر سر زن و شوهر کرجی آورد + عکس

۳ پسر قاتل مادرشان را بدون هیچ شرطی بخشیدند!

این 3 جوان شبانه از تراس وارد خانه زن جوان در خیابان فاطمی شدند و...! + عکس

3 جوان دوست پسر خواهرشان را در نقده دزدید و!!!

دستگیری 4 مرد که زنان بندرعباسی را ماساژ می دادند/پلیس اعلام کرد

 

کدخبر: 321384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟