١٥ نفر از دفتریاران و سردفتران، سلب صلاحیت دایم شدند

احمد تویسرکانی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: 506 بازرس ماموریت یافتند که برای انجام بازرسی ها به ادارات و دفاتر ثبت مراجعه کنند که این بازرسی ها نسبت به سال گذشته رشد 9 درصدی داشته است که عمده ترین دلیل شکایات مردم، دریافت وجه اضافی بوده است. 
تویسرکانی با بیان اینکه همه مردم با خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک مرتبط هستند، افزود: یکی از برنامه های جدی این سازمان در سال 96 حرکت در جهت سیاست های ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری است و در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی قدم های موثری برداشته ایم.
وی ادامه داد: برخی از اقدامات سازمان ثبت مستقیما با موضوعات اقتصادی مثل ثبت شرکت ها و علایم تجاری، ثبت اختراعات، ثبت علائم تجاری، معاملات املاک و... مرتبط بوده است.

ارائه بیش از ٥٣ میلیون خدمت ثبتی به مردم
تویسرکانی اظهار کرد: در شش ماهه اول سال 96 ، 53 میلیون و 141 هزار و 380 خدمت از سوی سازمان ثبت به مردم ارایه شده است و نسبت به سال 95 ، 12 درصد رشد داشته است. 
وی با بیان اینکه در پایان سال گذشته دفاتر املاک و اسناد به عنوان دو رکن اساسی سازمان ثبت از سیستم سنتی تبدیل به الکترونیک شدند، افزود: 97 درصد از خدمات سازمان ثبت از طریق سیستم های الکترونیکی ارایه شده است که باعث کاهش چشم گیر تخلفات و اشتباهات شده است. 
توسیرکانی گفت: از دیگر اقدامات ثبت آرشیو کردن و بستن در بایگانی عظیم سازمان ثبت بود زیرا بسیاری از شکایات مردم، از بایگانی های پرونده ها بود که با اقدام بسیار جدی به سمت آرشیو کردن آن حرکت کردیم. 
وی اضافه کرد: تاکنون 360 میلیون برگ از این پرونده ها اسکن و تبدیل به فایل الکترونیک شده است و اکنون در برخی شهرستان ها از جمله شهرستان اصفهان و ناحیه 2 شهرستان کرمان، بایگانی های قدیمی و پرونده های فیزیکی گردش ندارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جـاری ام می خواهد «هوو»یم شود!+ عکس

تجاوز به پسر جوان در خودروی کیوان / امیر هر بلایی خواست سرم آورد

فیلم و عکس دیده نشده از کارگران پالایشگاه تهران در میان آتش + جزئیات

پایان شوم ارتباط پنهانی دختر 27 ساله با شوهر خواهرش + عکس

جهیزیه برای عروس ها خیالی / این 2 مرد را می شناسید + عکس

تجاوز جوانی با روپوش سفید به دختر جوان/ پیمان فریبم داد، زنش با من تماس گرفت

دختر زیبارو اجیر شد تا سهراب، پرویز را در دام شوم گرفتار کند! + عکس

اقدام هولناک با زن اول در مقابل چشمان زن دوم / مرضیه 24 ساعت بیهوش بود تا اینکه!!!

صدور فرمان قتل کودک 15 ماهه گرگانی از زندان

بلای وحشتناکی که هر شب بر سر کودک زباله‌گرد می آید / آزار جنسی و ...

لحظه هولناک حمله روح ! + فیلم واقعی

دختر و پسر یتیمی که دچار سرنوشت جالبی شدند

 

کدخبر: 321211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟