چندی پیش خانواده‌ای بعد از بازگشت از مهمانی Party به خانه‌شان در طبقه اول ساختمانی در غرب تهران، متوجه حضور افراد غریبه‌ای در آنجا شدند.

پدر خانواده که بشدت وحشت‌زده بود، با پلیس Police تماس گرفت و کمک خواست. پیش از حضور ماموران اعضای خانواده سعی کردند با بستن راه‌های خروجی مانع فرار Escape سارقان شوند. در همین موقع دزدان شب‌رو که متوجه حضور مرد صاحبخانه و اعضای خانواده‌اش شده بودند، به سمت تراس واحد طبقه دوم خانه رفتند و به پایین پریدند. در جریان فرار دو نفر از آنها دچار حادثه Incident شدند که یکی از آنها با کمک همدستش از محل فرار کرد.

زمانی که ماموران در محل حاضر شدند، دریافتند سارق مجروح به دلیل شدت جراحات فوت شده است. با هماهنگی قضایی جسد سارق به پزشکی قانونی منتقل شد. ماموران با ورود به خانه شاکی و بررسی آنجا متوجه شدند هشت میلیون تومان پولی که او در خانه داشته، سرقت Stealing شده است.

با این شکایت پرونده برای ادامه تحقیقات با دستور قاضی Judge رسولی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. ماموران در جریان تحقیقات، هویت سارق فوت شده را به دست آوردند و معلوم شد او چند بار به اتهام دزدی theft ازخانه‌ها به زندان Prison افتاده و چند ماه قبل محکومیتش پایان یافته و از زندان آزاد شده بود.

تحقیقات در این پرونده ادامه داشت تا این‌که با گذشت چند ماه ازاین ماجرا، چند روز پیش ردپای یکی از سارقان فراری شناسایی و در مخفیگاهش بازداشت شد.

او با انتقال به پلیس آگاهی، بازجویی شد و به افسر تحقیق گفت: من و همدستانم، بعد ازآزادی از زندان باندی را تشکیل دادیم، شبانه از دیوار خانه‌ها بالا رفته و از طریق بالکن وارد ساختمان‌ها می‌شدیم و در کمتر از 10 دقیقه محل طلاها را پیدا کرده و با سرقت آنها فرار می‌کردیم. در این مدت از 50خانه سرقت کردیم. روز حادثه با سر رسیدن صاحبخانه از محل فرار کردیم که دوستم تعادلش را از دست داد و وقتی روی زمین افتاد، جان باخت. من هم دو ماه در بیمارستان بستری بودم و بعد از بهبودی دوباره سرقت‌هایم را با افراد دیگری شروع کردم. متهم روانه زندان شد.

تحقیقات برای دستگیری همدست فراری او و رازگشایی از دیگر جرایمشان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟