دستگیری دو دزد مغازه موبایل فروشی +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حسین بیات مختاری رییس پلیس Police نیشابور گفت: در پی گزارش یک سرقت Stealing از مغازه موبایل فروشی در خیابان 15 خرداد شهر نیشابور تیمی از ماموران کلانتری 13 قدس به همراه تیمی از پلیس آگاهی وارد عمل شد. 
وی افزود : در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سارقان شبانه با ورود به داخل مغازه 15 گوشی تلفن همراه، تعدادی گوشی تعمیری، 12 عدد فلش و ... به ارزش تقریبی 80 میلیون ریال سرقت کرده اند. 
سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ های بجامانده تحقیقات خود را آغاز و به متهم سابقه داری مظنون شدند. 
وی عنوان کرد: تیم پلیسی، متهم 28 ساله را با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی همراه برخی لوازم جانبی کشف کردند. 
وی بیان کرد: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به سرقت هایش با همدستی یکی از دوستان 27 ساله اش اعتراف کرد که وی نیز دستگیر شد . 
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟