سنگ پرانی مرد مواد فروش برای فرار از دست پلیس +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 2.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ماموران کلانتری 18 ذوالفقاری در تماس های مردمی از فعالیت مرد مواد فروشی در منطقه سده آبادان قرار گرفتند و در همین راستای تیمی از ماموران برای دستگیری مرد جوان وارد عمل شدند.
ماموران پس از تحقیقات فنی و با در نظر گرفتن مرد مواد فروش موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و در این مرحله برای دستگیری متهم دست به کار شده و یکی از ماموران با متهم یک قرار سوری برای خرید شیشه و حشیش قرار ملاقات گذاشت.
بدین ترتیب شامگاه جمعه 28 مهرماه متهم برای فروش مواد روبروی یک استخر در منطقه جمشید آباد حاضر شد و در حالی که منتظر خریدار مواد مخدر Drugs بود متوجه حضور ماموران شد و زمانیکه خود را در محاصره پلیس Police دید شروع به سنگ پرانی به سمت خودروی ماموران کرد.

1241
مرد مواد فروش برای فرار Escape از دست ماموران ابتدا اقدام به پاره کردن بسته های مواد مخدر شیشه کرد و سعی داشت با درگیری با ماموران راهی برای فرار پیدا کند که در این مرحله تیم پلیسی موفق به زمینگیر کردن متهم شدند.
بنا به این گزارش، ماموران در بازرسی از متهم 33 ساله مواد مخدر زیادی به دست آوردند و این مرد با دستور مقام قضایی روانه زندان Prison شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 319241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟