دوست دختر سیامک نتوانست با کارت های تاجر میوه تهران طلا بخرد و !!! + عکس

به گزارش خبرنگار ما، صبح شنبه چهارم شهریورماه امسال مردی سراسیمه به اداره پلیس پایتخت رفت و گفت دو مرد نقابدار برادر پولدارش را از خانه‌اش ربوده‌اند. 
شاکی در توضیح ماجرا گفت: برادرم از سرمایه‌داران میدان تره بار تهران است و چند غرفه در میدان تره بار دارد. او معمولاً هر روز ساعت‌4 تا 5 صبح از خانه‌اش در حوالی پاسداران با خودروی بنزش خارج می‌شود و به میدان ‌تره‌بار می‌آید. امروز وقتی دیر کرد با او تماس گرفتم، اما جواب تلفن مرا نداد تا اینکه با سرایدار خانه‌اش تماس گرفتم و سرایدار هم دوربین مداربسته خانه‌اش را بررسی کرد. دوربین نشان داد که برادرم ساعت 4:20 به داخل پارکینگ می‌رود و هنگامی که سوار خودروی بنزش می‌شود، دو مرد نقاب‌دار که مسلح به سلاح گرم و سرد هستند به او حمله می‌کنند و بعد از اینکه دست و پایش را با طناب می‌بندند، او را در صندلی عقب خودرواش منتقل می‌کنند و با خودروی بنزش او را می‌ربایند. 
با طرح این شکایت تیمی از مأموران پلیس آگاهی به دستور قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای دستگیری متهمان و رهایی گروگان hostage وارد عمل می‌شوند. 
مأموران در نخستین گام فیلم دوربین مداربسته محل حادثه Incident را مورد بازبینی قرار دادند. بررسی‌ها نشان داد سارقان ساعتی قبل از ربودن وارد پارکینگ محل زندگی مرد پولدار شده و منتظر وی شده‌اند. همچنین مشخص شد سارقان هنگام حادثه نقاب صورت دارند و چهره آنها غیر قابل شناسایی است. 
در حالی که بررسی‌ها درباره این حادثه ادامه داشت مأموران دریافتند آدم‌ربایان ساعت 16 عصر همان روز گروگان را در حالی که دست و پا و چشمانش بسته بوده حوالی میدان فاطمی رها کرده و از محل گریخته‌اند. 
آدم‌ربایان به من آمپول تزریق کردند 
شاکی پس از رهایی به مأموران گفت: بامداد امروز مثل همیشه بیدار شدم و به داخل پارکینگ آمدم. وقتی در خودروام را باز کردم ناگهان دو مردی که صورتشان را پوشانده بودند به من حمله کردند. یکی از آنها چاقو داشت و دیگری هم اسلحه داشت. ابتدا می‌خواستم در مقابل آنها مقاومت کنم، اما مرد مسلح تیری شلیک کرد و من هم از ترس تسلیم آنها شدم. آدم‌ربایان مسلح دست و پا و چشم‌های مرا بستند و بعد به صندلی عقب منتقل کردند و با خودروی من از پارکینگ خارج شدند. آنها همان ابتدا آمپولی به من تزریق کردند و قصد داشتند مرا بی‌هوش کنند، اما آمپول فقط مرا کمی گیج کرد و بی‌هوش نشدم. ساعتی داخل خیابان‌های دور زدند و بعد مرا کتک زدند و تهدید کردند همه کارت‌های عابرم را در اختیار آنها قرار بدهم. از ترس دو عدد کارت عابر که بیش از 2میلیارد تومان داخل آن پول داشتم با رمزش در اختیار آنها قرار دادم و بعد فهمیدم که دو مرد آدم‌ربا کارت‌های مرا در اختیار زن جوانی قرار دادند و از او خواستند از طلا فروشی و صرافی طلا و پول خارجی خرید کند. وی ادامه داد: چند ساعتی گذشت که دو مرد آدم‌ربا مرا کتک زدند و گفتند من حساب‌هایم را بسته‌ام که فهمیدم بستگانم در جریان حادثه قرار گرفته و اقدام به بستن حساب‌هایم کرده‌اند. در نهایت چند ساعتی من با آنها بودم و آدم‌ربایان پس ازسرقت Stealing پول‌های کیفم و وسایل گرانقیمتم مرا در حالی که دست و پا و چشم‌هایم بسته بود داخل ماشینم رها کردند. پس از این با زحمت زیاد دست‌هایم را باز کردم و به پلیس خبر دادم. 
بازداشت برادرزاده به اتهام ربودن عموی پولدار 
پس از این مأموران تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی آدم‌ربایان انجام دادند تا اینکه برادر شاکی به اداره پلیس رفت و اعلام کرد نقشه آدم‌ربایی را پسرش طراحی و سه نفر از دوستانش را برای آدم‌ربایی اجیر کرده است. وی گفت: پسرم مدتی است در یکی از غرفه‌های عمویش کار می‌کند. بهرام، معتاد Addicted به شیشه است و گفت که او سه نفر از دوستانش را اجیرکرده تا برادرم را گروگان بگیرند. 
سپس مأموران بهرام را بازداشت کردند. متهم ابتدا آدم‌ربایی را انکارکرد، اما وقتی با مدارک و دلایل روبه‌رو شد اقرار کرد که نقشه آدم‌ربایی را همراه سه نفر از دوستانش طراحی و اجرا کرده است. 
وی گفت: مدتی زیادی است در غرفه عمویم کار می‌کنم. عمویم مرد پولداری است. چند روز قبل از حادثه همراه دو نفر از دوستانم به نام سیاوش و سیامک در حال مصرف مواد بودم که به آنها گفتم از عمویم 80 میلیون تومان طلب دارم، اما او قبول ندارد. وقتی به آنها گفتم عمویم مرد سرمایه‌داری است و همیشه داخل کارت عابرش میلیاردی پول دارد، پیشنهاد دادند او را برباییم و بعد به زور کارت عابرش را بگیریم و با آن طلا و دلار بخریم. ما سه نفری نقشه آدم‌ربایی را طراحی کردیم و قرار شد دختر مورد علاقه سیامک پس از آدم‌ربایی با کارت عمویم از صرافی و طلافروشی خرید کند. 
دستگیری متهمان 
مأموران در ادامه سه متهم را شناسایی و بازداشت کردند. هر سه متهم در بازجویی‌ها به جرم Crime خود اقرار کردند. سیامک در بازجویی‌ها گفت: روز حادثه وقتی مرد پولدار را ربودیم به او آمپول زدیم تا بی‌هوش شود، اما او بی‌هوش نشد به همین دلیل دست و پا و چشمانش را بستیم تا شناسایی نشویم. بعد از آن کارت‌هایش را همراه رمزش به زور گرفتیم و در اختیار دختر مورد علاقه‌ام قرار دادم تا با آن خرید کند، اما وقتی به صرافی رفتیم متوجه شدیم هر دو کارت مرد پولدار مسدود شده است. در نهایت چند ساعت بعد مجبور شدیم گروگان را رها کنیم.  تحقیقات از متهمان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمید وقتی در خانه اش بیهوش شدم به من تجاوز کرد!

برادر حسینی مجری مهاجرت کرده از کثیف بودن او گفت / کمپین را انداختن غلط است

خودکشی 2 زن و 3 مرد در روز شنبه تهران

حمید احتشام زاده درگذشت + عکس

فیلم لحظه درگیری شدید نماینده زن نیشابور در مجلس با معاون استاندار خراسان رضوی + عکس

این سگ در برابر دوربین قاتل شد!+ فیلم

جوان هوسران هنگام دزدیدن دختر 8 ساله با زیرکی همسایه دستگیر شد / پلیس تهران تحقیق می کند

روش جالب پیدا کردن همسر در چین! + عکس

اعتراض در پی مرگ تلخ دختر دانشجوی پزشکی شهرکرد ادامه دارد / ما همه زهره هستیم!!! + عکس

سلفی مرگ مرد جوان در مقابل چشم دختر عموی زنش + عکس

سقوط مرموز دختر 17 ساله در محله فلاح تهران / جسد دختر به پزشکی قانونی انتقال یافت + عکس

درخواست پلیس آگاهی از مردم / این جسد را می شناسید؟ + عکس(16+)

نگذارید نفس های امیر علی 6 ساله به شمارش بیفتد!+فیلم و تصاویر

فوتبالیست ایرانی از دست همسرش با خوردن سم خودکشی کرد

12 سالم بود که شوهر مادرم مرا آزار داد / او مادرم را طلاق داد و مرا دزدید و حالا! + عکس

در ویلا به ما تجاوز شد / 3 زن به حکم دادگاه تهران برای عنکبوت زرد اعتراض کردند

کدخبر: 316918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟