سرهنگ سید نورالدین حسینی، گفت: در طی چند ماه گذشته با اعلام گزارش‌های سرقت Stealing محموله‌های فلزات خودرو‌های باری در سطح محور‌های مواصلاتی استان، تیمی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس Police آگاهی استان، مامور رسیدگی به این موضوع شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در گام‌های نخست تحقیقات، کارآگاهان دریافتند که سارقان برای گرفتار نشدن از شیوه‌های متعددی استفاده می‌کردند که سرانجام در فرایند تحقیقات فنی پلیس، سرنخ‌هایی از این افراد به دست آ‌مد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: در مراحل ابتدایی تحقیقات، دو نفر از سرکرده‌های باند از سوی پلیس آگاهی استان مورد شناسایی قرار گرفته و در عملیاتی بهنگام دستگیر و در بازجویی‌های فنی کاراگاهان اذعان داشتند که به همراه سه نفر دیگر از همدستان خود اقدام به سرقت محموله فلزات کامیون‌های باری در محور‌های مواصلاتی استان می‌کرده اند.

وی یادآور شد: بلافاصله برنامه ریزی لازم برای دستگیری دیگر همدستان سرکرده‌های باند مورد نظر آغاز شد و با به کارگیری تجهیزات نوین علمی و پیشرفته پلیس در مراحل رسیدگی به این پرونده، سه متهم دیگر این پرونده در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند.

وی بیان داشت: در مراحل بازجویی ها، متهمان دستگیر شده به ۱۵ فقره سرقت محوله فلزات خودرو‌های مختلف باری در سطح محور‌های مواصلاتی استان‌های مرکزی، قم و تهران اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵ دستگاه انواع وسیله نقلیه نیز که در امر سرقت، تخلیه و جابجایی اموال مسروقه استفاده قرار می‌گرفته است، توقیف شد.

سرهنگ حسینی در پایان با قدردانی از مشارکت فراگیر شهروندان در اجرای مأموریت‌های مختلف پلیسی افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟