این زن دزد 45 میلیونی است+ عکس

 فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری زن سارق ۴۵ میلیون تومانی در گرمسار خبر داد و گفت: این زن با روش‌های مردانه برای دزدی از منازل آپارتمانی این شهرستان اقدام می‌کرده است. 

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ابوذر قربانی در گرمسار اظهار داشت: یک زن 34 ساله که در گرمسار به روش مردانه دست به سرقت Stealing می‌زد توسط پلیس Police آگاهی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در پی شکایت چندین شهروند گرمساری مبنی بر سرقت طلا، وجه نقد و کارت‌های بانکی از منازل تصریح کرد: این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گرمسار قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های لازم و مشاهده دوربین‌های مداربسته محل به تصویر یک زن رسیدند.

فرمانده انتظامی گرمسار با تأکید بر اینکه در بازجویی‌های اولیه این سارق به 8 فقره سرقت اعتراف کرده است خاطرنشان کرد: اموال مسروقه بالغ‌بر 45 میلیون تومان ارزش داشت و شگرد او برای سرقت تماس با ساکنان آپارتمان‌ها و درخواست باز کردن درب ورودی و با استفاده از یک کلید برای باز کردن درب واحدها بود.

وی افزود: شهروندان از باز کردن درب منزل بر روی اشخاص مشکوک که تحت عنوان میهمان سایر واحدهای مجتمع، تعمیرکار، تأسیساتی و ... مراجعه می‌کنند پیش از شناسایی و اطمینان خودداری کنند.

قربانی با بیان لزوم تکمیل امکانات حفاظتی از منزل یادآور شد: استفاده از نرده و حفاظ برای پنجره‌ها، دیوار حیاط و نصب درب ضد سرقت ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تصور عموم مردم بر این است که سرقت منزل در نیمه‌های شب انجام می‌شود تصریح کرد: این درحالی‌که بیشترین سرقت‌های منزل در اوایل شب از غروب آفتاب تا نیمه‌شب و در فاصله زمانی کوتاه صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی گرمسار با اشاره به برخی نکات ایمنی برای حفاظت از منزل و جلوگیری از وقوع سرقت بیان کرد: همیشه به هنگام خروج از منزل از قفل بودن درب بهارخواب اطمینان حاصل کرده و از قرار دادن کلید بر روی آن خودداری کنید.

وی همچنین اذعان کرد: هیچ‌گاه کلید گاوصندوق را در محل قابل‌دسترس قرار ندهید و حتی‌الامکان آن را به هنگام خروج از منزل به همراه داشته باشید و اشیاء باارزش خود را به صندوق امانات بانک بسپارید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ هولناک گردشگر زن هنگام فیلمبرداری +عکس

قتل دانشجوی پزشکی ایرانی در خانه دانشجویی در باکو

جزییات قتل خانم دانشجوی دانشکده پزشکی در آخرین دیدار + عکس

انفجار کپسول اکسیژن در بیمارستان میاندوآب/ یک کشته و ۵ مجروح+ عکس

دختری با دست قطع شده به خانه رفت! +عکس

قتل 5 مرد در مزرعه مرزی هیرمند با شلیک گلوله

در اتاق خواب کیارش چیزی دیدم که خشکم زد!

افشین دست از سر مادر بیوه ام برنمی داشت و من تعصب زیادی داشتم تا اینکه !!+ عکس

4 صبح بود که خوابیدیم و لحظاتی بعد آن صحنه وحشتناک را دیدم / زینب شاهد فاجعه بود

قاتل برادر می خواست از ایران فرار کند اما!

سقوط هواپیمای کوچک روی یک استخر خانگی + فیلم

ناپدید شدن فرش جهیزیه پروین اعتصامی ! + تصاویر

مسابقه ای که راز شوم مرد جوان را نزد همسرش فاش کرد+فیلم کتک کاری

عکس عجیب از گانگورویی عضلانی مانند بدنسازها + تصاویر

قطع دست سارق جوان در زندان مشهد

کمین خیابانی پلیس برای دزدان 18 ساله پایتخت + عکس

 

کدخبر: 316368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟