به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 10 صبح دوشنبه 17 مهرماه امسال ماموران کلانتری 13 قدس آبادان در حال گشت زنی زیر پل Bridge امام رضا (ع) آبادان بودند که به مرد جوانی در حال مصرف مواد مخدر Drugs شیشه بود مشاهده و پس از دستگیری وی اقدام به بازرسی بدنی از مرد افیونی کردند.
ماموران در بازرسی بدنی از متهم یک گوشی گرانقیمت به دست آوردند و وی ادعا کرد که گوشی متعلق به خودش است اما هنوز لحظاتی نگذشته بود که دختر جوانی با حضور در کلانتری 13 قدس ادعا کرد که به یکی از بانک های نزدیک پل امام رضا (ع) رفته بودم و گوشی موبایلم را داخل خودرو جا گذاشته بودم و پس از پایان کارم وقتی به سمت خودرویم رفتم متوجه باز بودن در ماشین شدم و دیدم که گوشی ام به سرقت Stealing رفته است.
در این مرحله ماموران گوشی موبایل مرد افیونی را در برابر دختر جوان قرار دادند و با توجه به رمز گوشی گرانقمیت که با اثر انگشت باز می شد مشخص شد که گوشی مردافیونی همان گوشی موبایل به سرقت رفته از دختر جوان است.
مرد افیونی که راهی جز اعتراف نداشت گفت: برای کشیدن مواد مخدر به سمت پارک در حال حرکت بودم که متوجه گوشی موبایل داخل خودرو شدم و با توجه با باز بودن قفل درها اقدام به سرقت گوشی موبایل گرانقیمت کردم و سپس برای مصرف مواد مخدر به پارک رفتم.
بنا به این گزارش، مرد افیونی پس از اعتراف به سرقت برای بررسی های بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 315699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟