آزادی 2 نوجوان محکوم به قصاص در کرمان + تصاویر

مراسم آزادی Freedom دو نوجوان محکوم به قصاص با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، رمضان امیری مدیر‌کل زندان‌های استان کرمان، فاطمه‌السادات حسینی مدیر‌کل امور بانوان استانداری کرمان و خانواده‌های مقتولین در دفتر استاندار کرمان برگزار شد.

در این مراسم مدیر‌کل امور بانوان استانداری کرمان با اشاره به اینکه بحث پیگیری آزادی زندانی Prisoner محکوم به قصاص از حدود یک ماه گذشته توسط استاندار کرمان آغاز شد گفت: در یک دیدار مردمی مادر نوجوانی که از 15 سالگی به‌دلیل قتل Murder در زندان Prison به سر می‌برد، موضوع را با استاندار کرمان مطرح کرد.

وی با بیان اینکه مادر این نوجوان باعث آزادی یکی دیگر از زندانیان نوجوان نیز شد افزود: استاندار کرمان موضوع مشابه این زندانی با سایر زندانیان را در دستور کار قرار داد و پیگیری‌های لازم برای آزادی آنها انجام شد.

فاطمه‌السادات حسینی با اشاره به اینکه در آموزه‌های دینی ما بحث گذشت بسیار سفارش شده است خاطر‌نشان کرد: کار بسیار با ارزش و معنوی انجام شد و در ابتدای ماه محرم، مقدمات آزادی دو نوجوان که در کانون اصلاح و تربیت زندانی بودند، فراهم شد.

آزادی دو نوجوان محکوم به قصاص در استان کرمان با گذشت اولیای دم

مدیر‌کل امور بانوان استانداری کرمان با بیان اینکه رضایت خانواده‌های مقتولین گرفته شده است افزود: کسانی که عفو و بخشش می‌کنند بدون شک در تاریخ بزرگ خواهند بود و این گذشت تا همیشه باقی می‌ماند.

در این مراسم مدیر‌کل زندان‌های استان کرمان نیز با اشاره به اینکه یکی از اهداف ما در زندان اصلاح و تربیت مددجویان است اظهار‌داشت: هر انسانی امکان دارد اشتباهی را مرتکب شود و باید برای اصلاح آن تلاش کرد.

رمضان امیری با بیان اینکه در زندان مرکزی استان 24 نفر وجود دارند که حکم قصاص آنها آمده است گفت: 7 نفر نیز در کانون اصلاح و تربیت هستند که حکم قصاص آنها صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه دو نوجوانی که امروز با پیگیری‌های استاندار و جلب رضایت اولیای دم آزاد شدند 6 تا 7 سال در زندان بوده‌اند افزود: در این مدت این افراد با اصلاح خود و آموزش‌های لازم از جمله حفظ قرآن کریم سعی بر اصلاح خود داشته‌اند.

مدیر‌کل زندان‌های استان کرمان با بیان اینکه بزرگان دین اسلام بر گذشت، توصیه‌های زیادی داشته‌اند تصریح کرد: لذتی که در عفو و گذشت است در انتقام نیست و اولیای دم این زندانیان امروز کار بسیار بزرگی را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه 296 نفر نیز در زندان‌های استان کرمان بدهکار مالی هستند گفت: امروز با ضور تعدادی از خیرین استان، برنامه آزادی تعدادی از آنها فراهم شد.

به گزارش تسنیم با پیگیری استاندار کرمان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مشاور ورزشی استاندار کرمان، مدیرکل زندان‌های استان و جمعی ازمسئولان استانی، سرنوشت دو نوجوان محکوم به قصاص نفس به آزادی ختم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تازه عروس وقتی با کیارش تنها بود، چاقو را در شکمش فرو کرد / مینا چاره ای نداشت!

اقدام هولناک چند جوان شرور با دختر جوان در خیابان + فیلم

دستگیری مرد با زن صیغه اش در دفتر ثبت ازدواج / او نقشه شومی داشت

اعتراف قاتل 74 ساله به قتل سهیلا در کرج / او از زندان آزاد شد!+ عکس

شوهرم پس از بازنشتگی به یک از فامیل اعتماد کرد و او !!!

اقدام مسلحانه «شعبان بی‌مخ» به خاطر تصاحب یک زن + عکس

بلایی که بر سر ساقدوش داماد در رسم عجیب در عروسی آمد + فیلم

نقشه کثیف روزبه برای خانم مدیر در پارک دانشجو + عکس

اینجا مردان شیطان صفت حتی به کودکان هم رحم نمی کنند!

موبایل دختر جوان را کور کرد! + عکس

مرگ عجیب دختر 12 ساله مشهدی حمام

این 2 سارق تریلی می دزدیدند + عکس

ماجرای آتش زدن یک مسجد در تهران و شلیک به هدف به بانک ها

کشف رد پای انسان‌های «نئاندرتال» در دشت اسلام آبادغرب

دستگیری مهدی جهانگیری، برادر معاون اول رئیس جمهور توسط سپاه ثارالله کرمان

مرد زرندی زنده از قبر بیرون آمد! + فیلم

بلای شومی که در حمام بر سر دختر 12 ساله آمد!

کدخبر: 315094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟