شرط عجیب و خواب زیبای مادر پلیس شهید در گذشت از قاتل پسرش پای چوبه دار + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، 26 تیر ماه سال 88 ماموران پلیس Police رباط کریم در عوارضی اتوبان ساوه به دو سرنشین یک دستگاه پژو نقره‌ای رنگ مشکوک شده و از راننده خواستند خودرو را متوقف کنند. 
پس از توقف خودرو دو مامور پلیس به بازرسی ماشین پرداخته و در صندوق عقب یک قبضه اسلحه کلاشینکوف پیدا کردند. در این لحظه راننده پژو خود را به پشت فرمان رساند و از محل گریخت. 
ماموران نیز به تعقیب وی پرداخته و پس از شلیک تیر هوایی در ورودی رباط کریم خودرو را متوقف کرده. راننده پژو و همدستش این بار به صورت پیدا به فرار Escape خود ادامه دادند که در جریان درگیری مسلحانه یکی از ماموران پلیس به نام "علی احمدی" هدف اصابت گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. 
ماموران برای شناسایی عامل این جنایت Crime تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده و مالک خودرو به نام فاطمه را برای تحقیقات به اداره آگاهی احضار کردند. فاطمه در بازجویی‌ها گفت: خودرو در اختیار پسرم رضا بود و او از دو روز قبل ناپدید شده است. 
با کشف این سرنخ شناسایی رضا و دستگیری او در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران دریافتند وی از مجرمان سابقه‌دار است که تاکنون 11 بار دستگیر و روانه زندان Prison شده بود. در بازرسی خودرو نیز سه قبضه اسلحه کلت به همراه 50 فشنگ کشف شد. 
سال پس از این جنایت مخفیگاه قاتل The Murderer پلیس در بروجرد شناسایی و کارآگاهان وی را در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌های اولیه به شهادت مامور پلیس اعتراف کرد و گفت: شب حادثه Incident همراه یکی از دوستانم به نام پرویز از ساوه به سمت رباط کریم می‌آمدیم که ماموران به ما مشکوک شده و اسلحه کلاشینکوف را پیدا کردند. من هم برای فرار از دست ماموران به طرف آنها شلیک کردم. 
با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت پرونده برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. 
در این مرحله قاضی Judge پرونده همراه 4 قاضی مستشار وارد شور شده و متهم را به قصاص نفس – اعدام execution – محکوم کرد و رضا در صف انتظار چوبه دار نشست.
اوایل تیرماه امسال لحظه اجرای حکم فرا رسید و رضا برای اجرای حکم اعدام در زندان پای چوبه دار رفت اما در این مرحله مادر شهید علی احمدی حالش بد شد و با توجه به شرایطی که پیش آمده بود مهلت دیگری را به قاتل پسرش داد.
در این مرحله رضا که یک بار تا پای چوبه دار رفته بود در انتظار اجرای حکمش بود تا اینکه چندی قبل مادر شهید علی احمدی اعلام کرد اگر پسرش در مدت زمان 20 روز به خوابش بیاید و راضی به بخشیدن قاتلش باشد رضا را خواهد بخشید.
قاتل مامور پلیس در گوشه زندان انتظار می کشید و لحظه به لحظه با گذشتن روزها خود را به چوبه دار نزدیک می دید تا اینکه صبح امروز پدر و مادر شهید علی احمدی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران خواستار بخشیده شدن قاتل پسرشان شدند.
مادر مامور پلیس در شعبه اجرای احکام گفت: چند روز قبل پسرم به خوابم آمد و گفت که « مادر به رضای خدا رضایت بده و قاتل را ببخش» و به همین خاطر با توجه به خوابی که دیدم تصمیم به بخشیدن گرفت و بدون هیچ شرط و دریافت پولی رضا را می بخشم.
بنا به این گزارش، متهم با توجه به بخشیده شدن در از حکم قصاص به زودی به خاطر بررسی حکم از نظر جنبه عمومی جرم Crime و دیگر جرائمی که رضا انجام داده در دادگاه کیفری یک استان تهران مورد محاکمه قرار می گیرد.
مادر این مامور پلیس در حالیکه اشک می ریخت گفت: « خواب پسرم را دیدم و اعلام کرد که « مادر به رضای خدا رضایت بده و قاتل را ببخش»، به همین خاطر به دادسرا آمدم و قاتل پسرم را بدون هیچ شرط و دریافت پولی می بخشم.
رضایت پدر و مادر استوار علی احمدی کافی بود تا وی از چوبه دار رهایی یابد و به زودی از جنبه عمومی جرم به خاطر دیگر جرائم اش از سوی جنبه عمومی جرم مورد محاکمه قرار خواهد گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس وحشتناک از گیر کردن مرگبار سر جوان لنگرودی بین بالابر+ عکس

دخترتبریزی در مدرسه مُرد و در اتفاق جالبی زنده شد!

مردی در مشگین شهر اقدام به خودسوزی با بنزین کرد+ فیلم

عکس وحشتناک از گیر کردن مرگبار سر جوان لنگرودی بین بالابر+ عکس

راز سیاه باردار شدن دختر 12 ساله / پدر کودک پس از 8 سال پیدا شد! + عکس

اعتراف پسر7 ساله به خواهرکشی! + عکس

زایمان عجیب مادر و دختر در یک لحظه! + عکس

تازه عروس وقتی با کیارش تنها بود، چاقو را در شکمش فرو کرد / مینا چاره ای نداشت!

شکایت از یک خانم دکتر به خاطر مرگ پسر 10 ساله اهوازی در تهران+عکس

اقدام هولناک چند جوان شرور با دختر جوان در خیابان + فیلم

دستگیری مرد با زن صیغه اش در دفتر ثبت ازدواج / او نقشه شومی داشت

اعتراف قاتل 74 ساله به قتل سهیلا در کرج / او از زندان آزاد شد!+ عکس

شوهرم پس از بازنشتگی به یک از فامیل اعتماد کرد و او !!!

اقدام مسلحانه «شعبان بی‌مخ» به خاطر تصاحب یک زن + عکس

بلایی که بر سر ساقدوش داماد در رسم عجیب در عروسی آمد + فیلم

نقشه کثیف روزبه برای خانم مدیر در پارک دانشجو + عکس

اینجا مردان شیطان صفت حتی به کودکان هم رحم نمی کنند!

موبایل دختر جوان را کور کرد! + عکس

مرگ عجیب دختر 12 ساله مشهدی حمام

ماجرای آتش زدن یک مسجد در تهران و شلیک به هدف به بانک ها

این 3 دختر به خاطر چهره شان از پرواز چین جا ماندند + عکس

شرط عجیب و خواب زیبای مادر پلیس شهید در گذشت از قاتل پسرش پای چوبه دار + عکس

دستگیری مهدی جهانگیری، برادر معاون اول رئیس جمهور توسط سپاه ثارالله کرمان

کدخبر: 315058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟