در حالی دست متهم اصلی این پرونده برای قانون Law رو شد که مأموران ادارۀ فضای مجازی پلیس Police اطلاعات و امنیت عمومی خراسان‌ رضوی، طی رصد‌های کاربردی خود در فضای سایبر، با صفحۀ اینستاگرامی فرد یا افرادی تحت عنوان «ماساژدرمانی برای خانم‌ها» مواجه شدند. با توجه به اینکه از این قبیل صفحات اینستاگرامی در فضای اینترنت زیاد است، نکته‌ای که مأموران را بر آن داشت که پیگیر این موضوع شوند نوع آگهی راه‌انداز این صفحه بود که در آن نوشته شده بود: «ماساژدرمانی خانم‌ها توسط ماساژور آقا».

با به دست آمدن این اطلاعات، موضوع برای ادامۀ پیگیری‌ و جلب متهم یا متهمان این پرونده به دادسرا اعلام شد و پرونده در اختیار شعبۀ ٢٠۶ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد قرار گرفت. طی دستور مقام قضایی، بررسی‌های تخصصی تیم رسیدگی‌کنندۀ این پرونده آغاز شد و طولی نکشید که فرد راه‌انداز این صفحۀ اینستاگرامی، که ٢٩٢٧ دنبال‌کننده داشت، در مشهد شناسایی شد.

با به دست آمدن این سرنخ، رد‌زنی‌های تخصصی مأموران ادارۀ فضای مجازی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی آغاز شد و سرانجام متهم که مردی جوان بود در منطقۀ سرافرازان۴٩‌ مشهد شناسایی شد.

پاتک به لانه مرد ماساژور

مأموران، پس از شناسایی متهم اصلی این پرونده، گزارش کاملی از عملکرد خود را در اختیار بازپرس شعبۀ ٢٠۶ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد قرار دادند و طی حکمی، برای جلب این مرد جوان وارد عمل شدند. تیم بررسی‌کننده، با در دست داشتن حکم ورود به منزل، ضمن رعایت شئونات اسلامی وارد محل که خانه‌ای مسکونی بود شد و متهم را دستگیر کرد. مأموران، از محل، یک دستگاه تلفن همراه هوشمند، یک دستگاه تبلت، یک دستگاه هارد اکسترنال و برخی لوازم مخصوص ماساژ کشف کردند.

در حالی که متهم برای بیان توضیحاتی به دادسرا انتقال یافت تیم رسیدگی‌کنندۀ پرونده، طی هماهنگی با مقام قضایی، لوازم دیجیتالی مکشوفه از مخفیگاه وی را مورد بازبینی قرار داد که تعداد قابل توجهی فیلم، کلیپ و عکس مربوط به آموزش ماساژ بانوان توسط ماساژور مرد و تعداد زیادی فیلم‌های مستهجن در قالب ماساژ و همچنین ده‌ها کلیپ که توسط متهم از مراجعانش ضبط شده بود به دست آمد.

عاشق ماساژ هستم

متهم، پس از بازجویی کوتاهی در مقر فرماندهی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان‌ رضوی، برای ادامۀ تحقیقات، به دادسرا انتقال یافت و در برابر بازپرس شعبۀ ٢٠۶ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد قرار گرفت.

این مرد جوان در اظهارات خود به مقام قضایی گفت: «چند سال پیش به تایلند سفر کردم و از جایی که به حرفۀ ماساژ درمانی علاقۀ زیادی داشتم، در آنجا مدرک این حرفه را کسب کردم. وقتی به ایران آمدم، در شبکۀ اجتماعی اینستا‌گرام صفحه‌ای تحت عنوان ماساژ درمانی به اسم mussageerotic.mshd برای خانم‌ها راه‌اندازی کردم. یکی از دوستانم در خیابان سرافرازان زندگی مجردی دارد. لذا برای چند روز در هفته این محل را برای ماساژ و تدریس حسابداری از او اجاره کردم. در این مدت، مراجعه کننده‌ای نداشتم زیرا هنگامی که خانم‌های جوان با شمارۀ تلفن همراهم تماس می‌گرفتند و متوجه می‌شدند که قرار است یک آقا آنان را ماساژدرمانی کند از این عمل منصرف می‌شدند.».

متهم دربارۀ تعداد ٢٩٢٧ دنبال‌کنندۀ صفحۀ اینستا‌گرامش توضیح داد: «برای اینکه کارم را مهم جلوه بدهم و مشتری خودم را جذب کنم، برای فریب مخاطبانی که با این صفحه مواجه می‌شدند، از فالورهای مجازی یا نرم‌افزار فالورساز استفاده می‌کردم. در واقع، ٢٩٢٧ دنبال‌کنندۀ صفحۀ اینستاگرامم واقعی نیستند.».

این مرد جوان در پاسخ به سؤال مقام قضایی مبنی‌بر اینکه این پیج را با چه هدفی راه‌اندازی کرده است گفت: «من این پیج را با هدف درمان راه‌اندازی کرده‌ام و در اظهارات قبلی‌ام هم گفتم هیچ مراجعه‌کننده‌ای نداشته‌ام.».

ضبط فیلم مستهجن از خانم‌های جوان

در حالی که متهم در جلسۀ بازپرسی‌اش ادعا کرده بود هیچ مراجعه‌کننده‌ای در این مدت نداشته است، فیلم‌های ضبط‌شدۀ او از مراجعانی که برای ماساژ به سراغش رفته بودند و پیام‌های رد و بدل شده در پیج‌های خصوصی تلگرامش با ده‌ها خانم جوان دستش را برای دادسرا رو کرد.

با به دست آمدن این سرنخ‌ها، متهم، که دیگر راهی برای کتمان حقیقت نداشت، مجدداً از باب توجیه درآمد و به بازپرس شعبۀ ٢٠۶ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: «چند نفر آمدند اما من فقط به تعهداتم عمل کردم و آنان را ماساژ دادم و دست از پا خطا نکردم.».

این مرد جوان به میزان هزینۀ هر جلسۀ ماساژ اشاره کرد و ادامه داد: «من برای هر بار ماساژ مبلغ ۵٠ هزار تومان از مراجعان می‌گرفتم که البته برخی از آنان چندین مرحلۀ دیگر نیز به سراغم می‌آمدند.».

با وجود اینکه متهم مدام راهی برای کتمان واقعیت ماجرا انتخاب می‌کرد تا مقام قضایی را فریب دهد، مستندات مکشوفه دستش را رو کرده بود و دست و پا زدن متهم برای بی‌گناه جلوه دادن خود همانند آب کوبیدن در هاون بود که هیچ سودی به حالش نداشت.

این مرد جوان، پس از تکمیل تحقیقات، به اتهام دایر نمودن مرکز فساد و فحشا تحت عنوان ماساژدر‌مانی برای بانوان، طی هماهنگی بازپرس شعبۀ ٢٠۶ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، با قرار وثیقۀ سنگین راهی زندان Prison شد اما تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد. قانون‌گذار نیز برای این‌گونه جرائم مجازات حبس را در نظر گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تازه عروس وقتی با کیارش تنها بود، چاقو را در شکمش فرو کرد / مینا چاره ای نداشت!

نقشه کثیف روزبه برای خانم مدیر در پارک دانشجو + عکس

این 3 دختر به خاطر چهره شان از پرواز چین جا ماندند + عکس

پدر و پسر بجنوردی روی هم اسید پاشیدند!

چپ شدن ماکسیما با 2 پسر و یک دختر در بلوار سیمون بولیوار + عکس

دستگیری مهدی جهانگیری، برادر معاون اول رئیس جمهور توسط سپاه ثارالله کرمان

مرگ تلخ یک پلیس اردستان در حادثه ماشین حمل زندانی+ عکس

قتل دختر 15 روزه در خشم پدر + عکس

اقدام ناپسند پرستار زن با بیمار 95 ساله + فیلم

فوری/مردی در عباس آباد زن و 2 دخترش را به آتش کشید

پشت پرده عجیب نقشه زشت پزشک اورژانس در تهران + عکس

اظهارات جدید پلیس در قتل شیطانی ستایش قریشی

بلای شومی که در حمام بر سر دختر 12 ساله آمد!

ارتباط کثیف 2 هم دانشگاهی که هر دو متاهل بودند!

با نگاه های شیطانی راننده پراید و حرف های شرم آوری که گفت فهمیدم که در دام افتاده ام و!!!

شکایت زن جوان به خاطر ارتباط شوهرش با یک زن شوهردار / زن و مرد به شلاق، تبعید و کار اجباری محکوم شدند

نقشه عجیب شوهر برای جلوگیری از ادامه تحصیل همسرش در زاهدان

ماساژ شیطانی زنان در خانه مجردی / حمله پلیس مشهد به لانه مرد جوان

مردی بسیار عجیب با پایین تنه ای وحشتناک! + تصاویر

کدخبر: 314706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟