ردیابی زمین خواری 710 میلیاردی در مازندران

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار سید محمود میرفیضی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جلب اعتماد عمومی افزایش امنیت را به دنبال خواهد داشت ، گفت: در سال جاری هفته ناجا با شعار "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه" تعیین شده است.
فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پلیس Police اصلی ترین نهاد متولی امنیت در جامعه است و ایجاد امنیت برای همه از وظایف اساسی پلیس به شمار می رود، اظهار کرد: بیش از 130 برنامه در هفته نیروی انتظامی از 14 تا 20مهر ماه همزمان با سراسر کشور در سطح استان اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پلیس در حوزه خدمات انتظامی ،گواهینامه و گذرنامه فعالیت هایی گسترده ای دارد، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ،500 هزار نفر در مازندران خدمات انتظامی دریافت کرده اند.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی استان در شش ماهه نخست امسال در حوزه موادمخدر تصریح کرد: طی این مدت یک تن و 700 کیلوگرم انواع مخدر در استان کشف شد که نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است ؛ کشف 350 کیلوگرم مرفین در سال جاری طی یک عملیات یکی دیگر از موفقیت های این پلیس است.
سردار میرفیضی، افزود: در حوزه مواد مخدر، هشت هزار و 800 نفر در مازندران دستگیر شدند که از این تعداد سه هزار و 900 نفر خرده فروش بودند که تلاش شده به نوعی فرایند توزیع قطع شود. از سویی دیگر نیز سه هزار و 400 معتاد Addicted جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد و بازپروری ماده 16 و 15 تحویل داده شدند.
وی همچنین از اجرای بیش از هزار طرح در قالب طرح های پاکسازی نقاط آلوده، طرح کنترل محورهای مواصلاتی، برخورد و جمع آوری معتادان و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و افزود : اجرای طرح امنیت اجتماعی 32 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
میرفیضی با اشاره به 360 عملیات برجسته در زمینه مبارزه با موادمخدر در استان مازندران از انهدام 44 باند خبر داد و گفت: در حوزه پیشگیری از مصرف سوء موادمخدر بیش از 160 کارگاه و جلسات آموزش همگانی اجرا شده که 32هزار ساعت در این حوزه مورد آموزش قرار گرفتند.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به کاهش 6 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی از افزایش 13 درصدی اعمال قانون Law خبر داد و افزود : در سال جاری کاهش 22 نفری کشته شدگان در حوادث رانندگی را شاهد بودیم .
وی در بخشی دیگر از سخنان خود از کشف 89 درصدی قتل Murder و 87 درصدی کلاهبرداری Fraud ها در استان خبر داد و افزود : از ابتدای سال جاری تا کنون در حوزه کلاهبرداری با بیش از 190 میلیارد ریال کشفیات مواجه بودیم .
سردار میرفیضی از کشف 710 میلیارد ریالی زمین خواری طی این مدت در استان خبر داد و افزود: بیش از 588 هزار متر مربع از زمین های تصرف شده طی این مدت آزادسازی و رفع تصرف شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد : در حوزه قاچاق Contraband کالا و ارز طی 10 مرحله طرح، بیش از 6 باند قاچاق کالا متلاشی شد و ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق بیش از 200 میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش 19 درصدی کشفیات سرقت Stealing در استان از کشف 74 درصدی سرقت های به وقوع پیوسته در سال جاری خبر داد و افزود : در حوزه سایبری نیز 70 درصد جرایم رایانه ای کشف شد.
به گفته سردار میرفیضی از مجموع جرایم اینترنتی 23 درصد مربوط به برداشت های غیرمجاز ، 13 درصد مزاحمت های اینترنتی ، 8 درصد کلاهبرداری اینترنتی و 37 درصد نشر اکاذیب بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل جوان مهابادی در پایان میهمانی شیطان / خانواد صادق چه می خواهند؟ + عکس

تجاوز راننده اسنپ به زن جوان که مقصدش فرودگاه مهرآباد بود + فیلم گفتگو با راننده و عکس

جزئیات قتل هولناک جوان مهابادی از زبان دادستان و رییس پلیس + فیلم و عکس

چاقوکشی مداح در شب عاشورا در خرم آباد + فیلم 14+

فیلم رفتار بی شرمانه یک دانش‌آموز با معلم اش در کلاس + عکس

حمید فهیمده بود که دوستش با خاله اش ارتباط سیاه دارد / حمید حلق آویز در باغ پیدا شد!

مرگ دختر 19 ساله مشهدی زیر دست 2 جراح زیبایی

دعوت پیامکی از عروس و داماد برای میهمانی شوم + تصاویر

4 دانشجوی مهابادی در برابر دوربین دوستشان را همانند داعشی ها کشتند + نامه ای که خوانده نشده است + فیلم و عکس

فیلم و عکس از لحظه به لحظه قتل وحشتناک جوان مهابادی توسط شیطان + جزئیات و گفتگو

دمپایی های امیر قطر ؛ حاشیه جدید اینستاگرام ظریف +عکس

فرصت طلبی زن مطلقه در تحقیر کثیف داماد توسط عروس خانم ! + عکس

چهره یک قاتل: چگونه یک ستاره ورزشی به قاتل دیوانه تبدیل شد؟ +تصاویر

قتل تازه داماد در رستوران جاده فشم + عکس

دستگیری خواهران سارق در شاهین شهر

جعفری قهرمان ووشوی جهان: من زنده‌ام! + فیلم

حمام خون با تصادف قطار مسافربری در قزوین

فرصت طلبی زن مطلقه در تحقیر کثیف داماد توسط عروس خانم !+ عکس

کدخبر: 312943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟