به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از سال 72 به دنبال درگیری خونین در یکی از زندان Prison های تهران آغاز شد. بررسی ها نشان می داد درگیری دو هم بندی در زندان به خون کشیده شده و علیرضا جان سپرده است. به این ترتیب عامل جنایت Crime به نام پرویز تحت بازجویی قرار گرفت.

وی گفت: من به خاطر ناتوانی در پرداخت دیه دوسالی بود که در زندان بودم. علیرضا به من قول داده بود کمکم کند تا بتوانم زودتر از زندان آزاد شود. من هم 70 هزار تومان پول نقد و چهار انگشتر گرانبهایی را که داشتم به او دادم و منتظر شدم تا کاری برای آزادی Freedom ام انجام دهد. چندین ماه از این ماجرا گذشت .علیرضا اما بی اعتنا به قولی که به من داده بود هر بار که پیگیر ماجرا می شدم بهانه ای می آورد. رابطه دوستانه ما به هم خورده بود و علیرضا هر بار که با من روبه رو می شد مرا مسخره می کرد. به همین خاطر کینه او را به دل گرفته و به فکر تلافی بودم.

وی در تشریح جزییات جنایت گفت: علیرضا به مرخصی از زندان رفته بود. امیدوارم بودم وقتی بگشت خبر خوشی برایم داشته باشد. اما وقتی به زندان برگشت متوجه شدم انگشترهای گرانبها را هم فروخته است. چند بار خواستم با او صحبت کنم اما حاضر به صحبت نبود. آخرین باریک شب به سراغم آمد و از من سنگ فندک خواست. من که عصبانی بودم فحاشی کردم که با هم درگیر شدیم. چون در زندان آرایشگری می کردم با قیچی ضربه ای به او زدم.وقتی علیرضا روی زمین افتاد قصد داشتم خودکشی کنم که هم بندانم مانع شدند.

به دنبال اعتراف های پرویز و بازسازی صحنه جرم Crime وی بیست و هشتم تیرماه سال 73 در شعبه 145 دادگاه جنایی وقت پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص محکوم شد. وی در دادگاه گفت: از این وضعیت خسته شده بودم. پولی برای پرداخت دیه و رهایی از زندان نداشتم وعلیرضا با حرف هایش مرا تحقیر می کرد. به همین خاطر او را کشتم. می خواستم خودم را هم از این زندگی خلاص کنم اما نشد.

حکم قصاص پرویز در دیوان عالی کشور مهر تایید خورده اما به مرحله اجرا نرسیده بود که وی دوازدهم آذر ماه سال 84 در سن 78 سالگی در زندان به خاطر سکته قلبی جان سپرد. با مرگ این محکوم پرونده مفتوحه باقی ماند و اولیای دم درخواست دیه را مطرح کردند. چون تلاش برای یافتن خانواده پرویز بی نتیجه ماند، اموالی از وی کشف نشد و پلیس Police نیز نتوانست عاقله وی را شناسایی کند اولیای دم با گذشت 24 سال از این ماجرا در دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و درخواست کردند تا دیه قربانی از صندوق بیت المال به آنها پرداخت شود.

جلسه دادگاه رسیدگی به این درخواست قرار است به زودی برگزار شود تا قضات دادگاه درباره درخواست اولیای دم تصمیم گیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلایی هولناکی که سر 5 پرستار در جاده جاسک آمد

میترا یک ماه بعد از عقد فهمید با یک زن ارتباط دارم و !!!

مادر مریم رشیدی پس از حکم ۱۱ سال زندان: «دلم برای قاتل دخترم می‌سوزد» + عکس

مهدی جهانگیری برادر معاون اول رییس جمهور دستگیر شد

دخترم را تعقیب کردم و او را بیهوش در کنار حامد پیدا کردم

نیلوفر زن همسایه از من باردار شده بود ولی من!!!

انگیزه اصلی قتل فجیع جوان مهابادی اعلام شد +عکس

بریدن سر همسر مقابل چشم 2 کودک +عکس

خوب و بد زندگی از نگاه یک دختر که بچه طلاق است

دختر نوجوان خشمگین قیچی را در سر پسر مزاحم فرو کرد + فیلم و عکس

تحقیق از عروس پس از ازدواج / داماد جوان دنبال چه بود؟

تماس های شیطانی دوست عروس خانم با تازه داماد

حمله گاو خشمگین به مامور پلیس راه + فیلم

تجاوز وحشیانه به دختر دانشجو تهرانی در دخمه شیطانی 3 جوان + عکس

زنم از من خواست تا جدا شویم ولی من حاظر نشدم حالا دیگر تحمل زندگی با او را ندارم!

تجاوز 4 پسر جوان به دختر تهرانی / او با دوست پسرش قرار داشت که ...

تجاوز به  لادن 21 ساله در پایان بزم شبانه در ویلا

ملیکا را به خانه متروکه بردم، دست هایش را با بند کفش هایم بستم!!+ عکس

کدخبر: 312917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟