به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، قاضی سیدجواد حسینی روز گذشته ضمن بیان این خبر افزود: طبق تاکیدات دادستان مرکز خراسان رضوی پرونده های جرایم خاص و به ویژه جرایمی که در آن نوامیس مردم مورد تعرض قرار می گیرند، در زمره پرونده هایی هستند که به طور ویژه و خارج از نوبت در دستور کار قرار می گیرد و قضات با تجربه به این گونه پرونده ها رسیدگی می کنند.
سرپرست ناحیه 4 قضایی مشهد اضافه کرد: دستگاه قضایی در برخورد با جرایمی که موجب بروز خدشه ای در امنیت مردم شود، اغماض نخواهد کرد و این گونه جرایم از لحظه گزارش به دستگاه قضایی شبانه روز پیگیری می شود تا همه عوامل و افراد مرتبط با جرم Crime دستگیر شوند. قاضی Judge حسینی  با اشاره به متواری بودن چند نفر دیگر در پرونده معروف به «شیاطین جلگه وحشت» تصریح کرد: اگرچه برخی از عوامل اصلی این پرونده با تلاش ماموران عملیات ویژه پلیس Police مشهد و صدور دستورات قاطعی از سوی قاضی دشتبان (بازپرس شعبه 409 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) به پنجه عدالت  سپرده شده اند اما هنوز تعدادی از متهمان فراری هستند که با توجه به سرنخ های موجود و اعترافات اعضای دیگر این باند، تحت تعقیب قرار دارند و به زودی دستگیر می شوند. وی در عین حال به فراریان پرونده «شیاطین جلگه وحشت» هشدار داد قبل از آن که با فرار Escape خود جرایم دیگری مرتکب شوند خود را تسلیم کنند.
بازپرس ویژه جرایم خاص مشهد ادامه داد: دو تن از متهمان که در چند روز گذشته دستگیر شدند با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده، روانه زندان Prison شده اند تا به اتهامات مختلف آنان پس از تکمیل مستندات و مدارک رسیدگی شود.
قاضی سیدجواد حسینی خاطرنشان کرد: اگرچه پرونده مذکور زوایای پنهانی دارد که باید بررسی های بیشتری در این باره صورت گیرد اما ارتباطات خارج از عرف و آشنایی های خیابانی از جمله عوامل اصلی بروز این گونه حوادث تکان دهنده است که باید خانواده ها به آن توجه کنند چرا که چنگ زدن به ایمان و اعتقادات مذهبی نقش اساسی در پیشگیری از این گونه حوادث دارد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد افزود: همه جوانب پرونده مذکور مورد رسیدگی دقیق قرار می گیرد و به همین منظور نیز دستورات ویژه ای برای دستگیری هرچه سریع تر متهمان فراری صادر شده است.
قاضی حسینی همچنین به آزادی Freedom یکی از متهمان این پرونده با وثیقه سنگین اشاره کرد و گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته این فرد در ماجرای تجاوز Rape به عنف یا آدم ربایی نقشی نداشت و تنها برای متهمان اصلی پرونده، مشروبات الکلی تهیه کرده است که این جرم وی نیز مورد رسیدگی قرار می گیرد به همین خاطر و با نظر بازپرس شعبه 409 مجتمع قضایی شهید بهشتی این متهم با سپردن وثیقه به دادسرا آزاد شده است.
این مقام قضایی در پایان به برخی از افرادی که سودای ارتکاب چنین جرایمی را در سر دارند، هشدار داد: قبل از آن که زندگی خودتان را با ارتکاب چنین جرایمی تباه کنید لحظه ای به عاقبت آن بیندیشید و دست از اعمال خلاف بردارید چرا که طبق قانون Law ارتکاب چنین اعمال بی شرمانه ای، پایانی جز چوبه دار نخواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات فیلم 15 دقیقه ای و سلفی شنیع با جسد دانشجوی مهابادی + عکس 14+

با سحر وقتی شوهرش نبود همخوابی می کردم تا اینکه ...+ عکس

راز سیاه دختر جوان که در جاده خلوت از خوروی پلیس پیاده شد!

زن زیبا قربانی خشم شوهر حسود شد+ عکس

تقاضای عجیب جوان بی‌گناه از دادگاه برای زندانی شدن در روز تولدش+ عکس

سقوط مرگبار دختر نوجوان از پشت بام خانه / او دیر به خانه رفته بود!

وکیل خانواده «ستایش» : بودن همدست تاثیر در تاخیر اعدام قاتل ندارد

این مرد کثیف را می شناسید / او 5 صبح بالای سر بیماران بستر در تهران می رفت !!+ عکس

دختر 6 ساله که شب تاسوعای حسینی ربوده شد

راز ۳ قتل در 3 ماجرای جداگانه در تهران

فرزندکشی به عشق کثیف یک دختر نوجوان+ عکس

سقوط دکل یک مرد را زنده زنده سوزاند+فیلم

نسخه ای تلخ یک ماما برای زندگی پزشک متخصص + عکس

فوری / درگیری مسلحانه در بلوار یادگار امام

شنیع ترین سلفی قاتل با جوانی که در آتش می سوخت / پرونده هولناک در مهاباد + عکس

دختر شطرنج باز ایرانی بدون حجاب پناهنده آمریکا شد+عکس

اقدام باور نکردنی خانم منشی با مریض در نبود دکتر در مطب + عکس

قاتل رضایت گرفت و وقتی از زندان آزاد شد جوانی را در شب عروسی در کرج کشت + عکس

ماجرای خبر آزادی حمید صفت از زندان و کلیپ عزاداری های محرم

کدخبر: 312071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟