به گزارش گروه جنایی رکنا، نخستین حادثه Incident عصر پنجم مهرماه در منطقه مشیریه تهران رخ داد. آن روز همسایه‌ها صدای دعوا و درگیری از داخل خانه‌ای قدیمی شنیدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند. طولی نکشید که مأموران کلانتری169 مشیریه در محل حاضر شدند و پس از ورود به خانه قدیمی چشمشان به جسد غرق در خون مردی 32ساله افتاد که با ضربات چاقو به قتل Murder رسیده بود.
کمی آن طرف‌تر در راهروی خانه پیکر غرق در خون مردی جوان روی زمین افتاده بود که زنده بود و نفس می‌کشید. کنار او یک چاقو و یک قمه خون آلود بود که به‌نظر می‌رسید 2جوان با استفاده از آنها به جان یکدیگر افتاده بودند. در چنین شرایطی جسد قربانی به پزشکی قانونی و پیکر خونین مرد زخمی که صاحبخانه بود به بیمارستان منتقل شد. او که به سختی صحبت می‌کرد در بازجویی‌های اولیه ادعا کرد که با مقتول اختلاف داشته و با هم درگیر شده‌اند. او هم‌اکنون تحت درمان قرار گرفته تا پس از بهبودی تحقیقات تکمیلی از وی صورت بگیرد.

فحاشی؛ انگیزه درگیری مرگبار
یک روز پس از این جنایت یعنی ساعت 12:23 ششم مهرماه گزارش دومین جنایت آخر هفته از طریق مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد به قاضی ویژه قتل اعلام شد. قربانی مردی 30ساله و اهل افغانستان بود که بر اثر اصابت چاقو به قتل رسیده بود. آنطور که مشخص بود مرد جوان از 3هفته قبل در بیمارستان بستری شده بود اما به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد.
به‌دنبال این حادثه تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد که مقتول به همراه دوست و هموطن دیگرش در بیمارستان بستری شده است. دوست مقتول هم چاقو خورده اما زنده بود. همین کافی بود تا مأموران سراغ دوست مقتول بروند. وی در بازجویی‌ها گفت: من و مقتول کارگرهستیم و در یک ساختمان نیمه‌کاره در خیابان کارگر شمالی کار می‌کنیم.
روز حادثه با یکی از هموطنانمان که در همان ساختمان کار می‌کرد درگیر شدیم. او فحاشی می‌کرد و مقتول با او بحثش شد. ناگهان مردی که مدام فحاشی می‌کرد دست به چاقو شد و هردوی ما را زخمی کرد. مقتول اما بعد از 3هفته جان باخت ومن تحت عمل جراحی قرار گرفتم.پس از این حادثه، گروهی از کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل The Murderer فراری آغاز کرده‌اند.

جسدی در میان زباله ها
ساعت 12:45 ششم مهر ماه درست 22دقیقه پس از گزارش دومین جنایت درحالی‌که کارآگاهان سرگرم تحقیق در 2پرونده قبلی بودند، گزارش سومین جنایت به قاضی جنایی اعلام شد.پس از آن تیم تحقیق در محل حادثه که پشت بازار Store آهن در خیابان الغدیر بود حاضر شد. جسدی داخل گونی و میان زباله‌ها کشف شده بود.
آنطور که مشخص بود وی بر اثر خفگی جانش را از دست داده و 3روز از مرگش می‌گذشت. کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی موفق شدند هویت قربانی را شناسایی کنند. او پسری 25ساله و اهل افغانستان بود که در نزدیکی محل کشف جسد به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کرد.
هنوز کسی راز جنایت را نمی‌دانست تا اینکه کارآگاهان وقتی راهی محل زندگی مقتول شدند، پی بردند که 2برادر وی دست به جنایت زده‌اند. 2مرد افغان بازداشت شدند و در بازجویی‌ها اعتراف کردند که برادرشان را به‌خاطر انحرافات اخلاقی به قتل رسانده‌اند. یکی از آنها گفت: برادرمان در محل آبروی ما را برده بود. بارها به او تذکر دادیم که دست از این رفتارهایش بردارد اما بی‌فایده بود و او اهمیتی به حرف‌های ما نمی‌داد؛ برای همین نقشه قتل او را کشیدیم.
روز حادثه به بهانه صحبت، او را به داخل اتاقی کشاندیم و خفه‌اش کردیم. پس از آن جسد را داخل گونی سفیدی گذاشته و به محل جمع‌آوری زباله‌ها پشت بازار آهن انتقال دادیم.  2برادر جنایتکار با دستور قاضی جنایی بازداشت شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات فیلم 15 دقیقه ای و سلفی شنیع با جسد دانشجوی مهابادی + عکس 14+

با سحر وقتی شوهرش نبود همخوابی می کردم تا اینکه ...+ عکس

راز سیاه دختر جوان که در جاده خلوت از خوروی پلیس پیاده شد!

زن زیبا قربانی خشم شوهر حسود شد+ عکس

تقاضای عجیب جوان بی‌گناه از دادگاه برای زندانی شدن در روز تولدش+ عکس

سقوط مرگبار دختر نوجوان از پشت بام خانه / او دیر به خانه رفته بود!

وکیل خانواده «ستایش» : بودن همدست تاثیر در تاخیر اعدام قاتل ندارد

این مرد کثیف را می شناسید / او 5 صبح بالای سر بیماران بستر در تهران می رفت !!+ عکس

دختر 6 ساله که شب تاسوعای حسینی ربوده شد

راز ۳ قتل در 3 ماجرای جداگانه در تهران

اعدام در انتظار متجاوزان گروهی به زن جوان مشهدی / معاون دادستان خبر داد

فرزندکشی به عشق کثیف یک دختر نوجوان+ عکس

سقوط دکل یک مرد را زنده زنده سوزاند+فیلم

نسخه ای تلخ یک ماما برای زندگی پزشک متخصص + عکس

فوری / درگیری مسلحانه در بلوار یادگار امام

شنیع ترین سلفی قاتل با جوانی که در آتش می سوخت / پرونده هولناک در مهاباد + عکس

دختر شطرنج باز ایرانی بدون حجاب پناهنده آمریکا شد+عکس

اقدام باور نکردنی خانم منشی با مریض در نبود دکتر در مطب + عکس

قاتل رضایت گرفت و وقتی از زندان آزاد شد جوانی را در شب عروسی در کرج کشت + عکس

ماجرای خبر آزادی حمید صفت از زندان و کلیپ عزاداری های محرم

کدخبر: 312046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟