اواخـر شب بیست و نهم شهریور گذشته، جـوان 19 سالهای با ضربه چاقو، یکی از بستگانش را در خیابان رسالت مشهد به شدت مجروح کرد. مجروح این حادثه بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت اما تالش پزشکان برای نجات وی بی نتیجه ماند و جوان مذکور صبح روز بعد به دلیل عوارض ناشی از اصابت چاقو در بیمارستان جان سپرد.

با گزارش این حادثه Incident به قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد، تحقیقات میدانی قاضی کاظم میرزایی در این باره آغاز شد. بررسی های مقدماتی نشان می داد: ضارب، جوان 19 ساله ای به نام رضا است که پس از وارد آوردن ضربه چاقو به مکان نامعلومی گریخته است.

با توجه به چگونگی وقوع جنایت Crime و ارتباط نسبی بین ضارب و مقتول، مقام قضایی ضمن صدور دستورات ویژه ای برای دستگیری متهم، از اطرافیان وی خواست برای معرفی وی به قانون، تلاش کنند.

هنوز دو روز از این ماجرا و راهنمایی های قاضی میرزایی نگذشته بود که متهم مذکور با دخالت بزرگ ترهای فامیل خود را به کارآگاهان تسلیم کرد. این جوان که ابتدا سعی می کرد خود را بی گناه جلوه دهد وقتی در برابر شواهد و دلایل مستند قرار گرفت در حضور قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: آن روز من در خانه نشسته بودم که ناگهان برادر کوچک ترم با سر و صورتی خون آلـود وارد خانه شد و گفت: حسین مرا زد! من هم که عصبانی شده بودم کارد میوه خوری را برداشتم و دوان دوان داخل کوچه رفتم. وقتی با یکدیگر درگیر شدیم عده ای خواستند ما را از هم جدا کنند که در این لحظه چاقو به حسین (مرحوم) اصابت کرد و او روی زمین افتاد، من هم از محل فرار Escape کردم. این گزارش حاکی است: به دستور مقام قضایی، متهم این پرونده جنایی با صدور قرار قانونی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا بررسی های بیشتری درباره چگونگی وقوع جنایت انجام شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز گروهی 4 مرد به زن 35 ساله در شب تولدش / در تپه های شاندیز مشهد رخ داد

تجاوز 2 جوان بی حیا به دختر جوان کرجی + عکس

پسر 14 ساله همسایه قاتل ملیکای 8 ساله / گفتگو با مادر ملیکا + جزئیات و عکس

قاتل 2 زن و یک کودک تجریشی در لیست اعدام + عکس

مردی، نامزد جوانش را در خانه مجردی زنده زنده سوزاند

7 قاتل به احترام عاشورا از چوبه‌دار به زندان بازگشتند

فرار زن جوان از دست صاحب خانه / شوهر این زن معتاد است

اعتراض مردم «ایذه» به تبعید متهم پرونده «بنیتا» به این شهر

مهلت صیغه مادرم تموم شده بود ولی ناصر دست بردار نبود تا اینکه!!! + عکس

درخواست اعدام برای مردی که زن همکارش را در سوله خلوت کارخانه کشت + عکس

شوهر سابق همسرم هر شب به خانه ما می آید!

چهره عجیب یک دختر او را خانه نشین کرده است + عکس

راز هولناک داماد عاشق پیشه هنگام طلاق لو رفت / عروس عاشق تر شد!

پدر روستایی ناخواسته قاتل پسر شد/در نهامند رخ داد

مجری مشهور تلویزیون درگذشت+عکس

کدخبر: 311611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟