عصر 27/6/96، مشهد

چند ساعت پس از قتل Murder خانوادگی اسلام آباد غرب، کیلومترها دورتر، یکی از ماموران کلانتری مشهد به خانه پدرزنش رفت و همسر خود را از پشت سر مورد اصابت گلوله قرار داد. او به سمت پدرزن و مادرزن خود نیز تیراندازی کرد، اما آنها به طرز معجزه‌آسایی نجات یافتند. عامل حادثه، دقایقی پس از کشتن Killing همسرش به کلانتری برگشت و این بار لوله تفنگ را به سمت خود گرفت و شلیک کرد. زمان حادثه Incident فقط شش ماه از ازدواج او می‌گذشت.

صبح 14/5/96، شیراز

افکار عمومی در شوک قتل عام Massacre سلماس فرو رفته بود که یک قتل خانوادگی دیگر، این بار در شیراز سر از رسانه‌ها درآورد. قاتل The Murderer این حادثه نیز داماد خانواده بود. مرد جوان با چاقو همسر و مادرزنش را کشت و پدرزن خود را نیز مجروح کرد. او در بازجویی‌ها، انگیزه قتل‌ها را در یک جمله خلاصه کرد: مشاجره و اختلافات خانوادگی داشتیم.

تهران در چنبره سه جنایت Crime خانوادگی

مردم تهران، صبح 13 شهریور امسال را با خبر قتل چهار عضو یک خانواده و خودکشی قاتل شروع کردند. قاتل استاد دانشگاه بود. او ابتدا پدر و مادر خود را از شهرستان به تهران کشاند و در دفتر کارش در پاسداران با چاقو کشت. سپس به خانه‌اش در خیابان یخچال برگشت و پس از قتل همسر و پسر چهارده ساله‌اش، با چاقو خودکشی کرد. یک هفته بعد، مردی میانسال در تهرانپارس، چاقو را برداشت و دو دختر 19 و 22 ساله خود را کشت و سپس با خوردن قرص برنج خودکشی کرد. مادر خانواده، 50 روز پیش به دلیل اختلافات خانوادگی خانه را ترک کرده بود. هشت روز بعد از این حادثه نیز، مردی به بهانه مسائل اخلاقی به خانه برادرش در محله نعمت‌آباد رفت و همسر برادرش و برادرزاده چهار ساله‌اش را کشت. در این حادثه پسر 11 ساله خانواده نیز با ضرب چاقو مجروح شد. او قبل از انتقال به اتاق عمل به ماموران گفت: عمویم، مادر و خواهرم را کشت.

شامگاه 28/6/96 ، قزوین

شوک قتل‌های خانوادگی بر چهره روزهای آخر تابستان سایه افکنده بود. این بار مردی در قزوین به دفتر وکالت همسرش حمله کرد و او و برادرش را به گلوله بست. در این حادثه، خانم وکیل کشته شد. متهم نیز هنگام دستگیری مقادیر زیادی قرص برنج خورد و با شرایطی وخیم سر از بیمارستان درآورد.

شامگاه 25/6/96، سمیرم

از قتل خانوادگی شیراز حدود یک ماه گذشته بود که سمیرم اصفهان نیز با قتل سه عضو یک خانواده، تجربه تلخ جنایت مشابه را چشید. مردی در روستای قره‌قاچ پس از مشاجره با خانواده خواهرش، لوله تفنگ را به سمت آنها گرفت و خواهر، شوهرخواهر و خواهرزاده هفت ساله خود را کشت. کارآگاهان، او را پس از چند روز دستگیر کردند. متهم دخالت‌های خانواده‌اش در زندگی‌اش را انگیزه قتل دانست.

ظهر 27/6/96، اسلام آباد غرب

فقط دو روز طول کشید تا تلخی جنایت خانوادگی سمیرم به اسلام‌آباد غرب برسد. مردی 37 ساله در این شهر به دلیل اختلافات خانوادگی با اسلحه شکاری تک لول، همسر و دو دختر چهار و ده ساله خود را کشت و با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

بامداد 27/2/96، سلماس

قتل‌های خانوادگی چند ماه اخیر در کشور از بامداد 27 اردیبهشت امسال با وقوع یکی از خونین‌ترین جنایت‌های خانوادگی در سلماس آذربایجان غربی شروع شد. در این روز، هفت عضو یک خانواده با شلیک گلوله از اسلحه داماد به قتل رسیدند. در بین کشته شده‌ها یک نوزاد دو ماهه و یک دختر شش ساله نیز حضور داشتند و متهم پس از دستگیری، انگیزه قتل همه آنها را اختلافات خانوادگی و مسائل مالی اعلام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تراژدی تلخ آتنا بار دیگر در خوزستان اتفاق افتاد؟ / ملیکا 8 ساله را زنده زنده دفن کردند؟!+ تصاویر

ناگفته های لیلای 22 ساله که در میان چند مرد در قمارخانه دستگیر شد

امین را در دستشویی خانه مجردی اش به آتش کشیدم! / او می خواست شب مرا در آنجا نگه دارد+ عکس

راز تکه تکه شدن جسد مرد میانسال و دختر جوان در آپارتمان یک برج در کوی فراز تهران

مرداب وحشتناک / بلایی که شرور خطرناک بر سر زن جوان آورد

اعتراف تلخ نوجوان آبادانی به قتل همکلاسی اش در تور مسافرتی مشهد + عکس

اعدام باجناق قاتل در زندان کرمان

125سال زندان مجازات پنج عضو شبکه قلابی مبارزه با قاچاق ارز و طلا

مجری جوان تلویزیون به همراه پسر خردسالش درگذشت + عکس

مرداب وحشتناک / بلایی که شرور خطرناک بر سر زن جوان آورد

کتک زدن عجیب مدیر دبیرستان پسرانه به خاطر کوتاه کردن اجباری موی سر دانش آموزان

آزار سیاه نوعروس همدانی در برابر چشمان شوهرش/شیاطین اعدام می شوند

بازیگر زن سینمای ایران تا مرز خفگی و مرگ رفت / وصیتم را به همسرم کردم +فیلم

بازیکن پرسپولیس بر اثر ایست قلبی فوت کرد+ عکس

سحر را دوست داشتم / پس از ازدواج او به سراغش رفتم و !!!

داماد شیطان پرست عروس را شب حجله کشت! + عکس

اولین گفتگوبا قاتل ستایش در زندان/ ادعای عجیب قاتل به داشتن همدست!+ عکس

زن جوان از پشت تلفن گفت زن پنهانی شوهرم هست، دنیا دور سرم پیچید تا اینکه!

این مرد قبل از مرگ قاتل آتنا اصلانی را می شناخت / اسماعیل رنگرز او را کشت؟! + عکس

قتل وحشیانه عروس و داماد مشهدی در اتاق خواب + عکس

در جشن عقدکنان فهمیدم نامزدم بدچشم و بی تعهد است / حماقت کردم و صیغه یک مرد متاهل شدم

کدخبر: 310981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟