جوان 21 ساله ای که به اتهام ده ها فقره گوشی قاپی و کیف زنی دستگیر شده است در حالی که اظهار می کرد راهنمای درستی در زندگی نداشتم و بر اثر رفاقت با دوستان خلافکار سرنوشتم تغییر کرد به کارشناس و مددکار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: روزی که پدر و مادرم به خاطر خشکسالی در روستا به مشهد مهاجرت کردند و در حاشیه شهر ساکن شدند، من وارد دوران نوجوانی شده بودم.

هیجانات روحی و حس ماجراجویی، موجب شد تا در مدرسه به قدرت نمایی بپردازم و مدام به بهانه های مختلف دانش آموزان را در خارج از مدرسه کتک می زدم تا دیگران از من حساب ببرند به همین خاطر با برخی افراد بزرگ تر از خودم دوست می شدم که به نوعی برای کارهای خلافم حامی داشته باشم. این گونه بود که در کلاس دوم راهنمایی به عنوان ضعیف ترین شاگرد مدرسه ترک تحصیل کردم، اما هنوز هم غرورم اجازه نمی داد راه درست زندگی را در پیش بگیرم و به دنبال آموختن هنر Art و حرفه ای بروم. در واقع کسی نبود که مسیر صحیح زندگی را به من بیاموزد. در همین شرایط دوستانی که بزرگ تر از من بودند مدام برای کارهای خلافشان از من سوءاستفاده می کردند و مرا برای خرید مواد مخدر Drugs نزد خرده فروشان می فرستادند. 
وقتی با آن ها برای مصرف مواد همراه می شدم آرام آرام استعمال مواد را تجربه کردم و طولی نکشید که در زمره معتادان حرفه ای قرار گرفتم. از آن زمان به بعد با زورگویی یا به بهانه حمایت از نوجوانان هم محله ای ام، از آنان می خواستم مواد مخدر تهیه کنند و سپس آن ها را نیز برای مصرف با خودم همراه می کردم این در حالی بود که گرایش عجیبی نیز به مصرف مشروبات الکلی پیدا کرده بودم آن روزها برای ترساندن دیگر افراد یا دوستان خلافکارم پس از مصرف مشروبات الکلی، به خودزنی اقدام می کردم و در ملا عام طوری تیغه چاقو را روی گردنم می کشیدم که لباس هایم پر از خون می شد. با وجود این، همه از من فراری بودند و دیگر نمی توانستم مواد مخدر مجانی تهیه کنم. در همین حال، با یکی از اتباع خارجی آشنا شدم که گوشی های سرقتی را خریداری می کرد و به آن سوی مرز می فرستاد. این بود که در کنار همه خلافکاری هایم تصمیم به کیف زنی و گوشی قاپی گرفتم. 
ابتدا قمه بزرگی برداشتم و با امانت گرفتن موتورسیکلت یکی از دوستانم، کیف روی شانه یک زن را سرقت Stealing کردم و با برداشتن وجوه نقد و دیگر محتویات، گوشی داخل آن را نیز به مبلغ صدهزار تومان فروختم. از آن روز به بعد به کارهای خلافم ادامه دادم. 
بیشتر سرقت هایم را پیرامون مراکز خرید مانند اطراف میدان خیام انجام می دادم اما در این میان، وقتی کیف یک زن را کشیدم او مقاومت کرد و بند کیف را محکم نگه داشت من هم بر سرعت موتورسیکلت افزودم تا آن زن جوان مقابل چشمان مردم روی زمین کشیده شد و با سر و صورتی خون آلود بند کیف را رها کرد ولی بلافاصله به محاصره پلیس Police درآمدم و ماموران کلانتری سپاد دستگیرم کردند. اما ای کاش ...
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تراژدی تلخ آتنا بار دیگر در خوزستان اتفاق افتاد؟ / ملیکا 8 ساله را زنده زنده دفن کردند؟!+ تصاویر

اقدام وحشیانه یک زن با فائزه 10 ساله در یک کوچه بن بست در اصفهان + عکس و فیلم دوربین مداربسته

ناگفته های لیلای 22 ساله که در میان چند مرد در قمارخانه دستگیر شد

امین را در دستشویی خانه مجردی اش به آتش کشیدم! / او می خواست شب مرا در آنجا نگه دارد+ عکس

راز تکه تکه شدن جسد مرد میانسال و دختر جوان در آپارتمان یک برج در کوی فراز تهران

ماجرای مسخره شدن قاتل طبقه ۱۳ برج سعادت آباد توسط همسلولی ها در زندان

مرداب وحشتناک / بلایی که شرور خطرناک بر سر زن جوان آورد

اعتراف تلخ نوجوان آبادانی به قتل همکلاسی اش در تور مسافرتی مشهد + عکس

عاقبت تراشیدن سر جوانان برای 2 رئیس پلیس تهران + عکس

اعدام باجناق قاتل در زندان کرمان

125سال زندان مجازات پنج عضو شبکه قلابی مبارزه با قاچاق ارز و طلا

مجری جوان تلویزیون به همراه پسر خردسالش درگذشت + عکس

مرداب وحشتناک / بلایی که شرور خطرناک بر سر زن جوان آورد

کتک زدن عجیب مدیر دبیرستان پسرانه به خاطر کوتاه کردن اجباری موی سر دانش آموزان

آزار سیاه نوعروس همدانی در برابر چشمان شوهرش/شیاطین اعدام می شوند

بازیگر زن سینمای ایران تا مرز خفگی و مرگ رفت / وصیتم را به همسرم کردم +فیلم

بازیکن پرسپولیس بر اثر ایست قلبی فوت کرد+ عکس

سحر را دوست داشتم / پس از ازدواج او به سراغش رفتم و !!!

داماد شیطان پرست عروس را شب حجله کشت! + عکس

زن جوان از پشت تلفن گفت زن پنهانی شوهرم هست، دنیا دور سرم پیچید تا اینکه!

 

کدخبر: 310975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟