اعتراف تلخ نوجوان آبادانی به قتل همکلاسی اش در تور مسافرتی مشهد + عکس

 این نوجوان آبادانی که دقایقی پس از فرار Escape با پای برهنه و لباس های خون آلود بازداشت شده بود، در حالی که هنوز باور نمی کرد با ضربه کارد، دوستش را به کام مرگ فرستاده است، به منزل زائرپذیر غیرمجاز در منطقه 17 شهریور مشهد هدایت شد و مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد تا در حضور قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد چگونگی وقوع این جنایت Crime را تشریح کند. او که اشک هایش به آرامی روی گونه هایش می غلتیدند، رو به روی تخت وسط حیاط قرار گرفت جایی که برای آخرین بار با دوستش به پشتی های سنتی روی آن تکیه داده بودند تا شیرینی سفر  را دو چندان کنند اما ...
 در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا سرهنگ کارآگاه مهدی سلطانیان (رئیس دایره قتل پلیس Police آگاهی) به محتویات این  پرونده جنایی اشاره کرد و گفت: متهم پس از وارد آوردن ضربه کارد به دوستش که به مرگ وی منجر شد از منزل استیجاری غیرمجاز گریخته و با لباس های خونی کنار فضای سبز در اطراف میدان 17 شهریور نشسته بود که مورد ظن دو تن از شهروندان قرار گرفت و بدین ترتیب با گزارش ماجرا به مرکز فوریت های پلیسی، توسط ماموران گشت انتظامی دستگیر شد. سرهنگ سلطانیان افزود: متهم در همان مراحل اولیه بازجویی و در حالی که به شدت نادم بود به وارد آوردن ضربه چاقو به دوستش اعتراف کرد.
بنابراین گزارش، در ادامه بازسازی صحنه قتل، قاضی «کاظم میرزایی» با تفهیم مواد قانونی به متهم، از وی خواست مواظب اظهارات خود باشد و پس از معرفی کامل خود حقیقت ماجرا را تشریح کند. نوجوان 17 ساله که هنوز در شوک بود وباور نمی کرد به همین راحتی همکلاسی اش را به قتل رسانده باشد، بغض در گلو مانده‌اش را فرو خورد و گفت: من و «ع» (مقتول) از چند سال قبل با یکدیگر دوست شده و همکلاسی بودیم. بارها با یکدیگر مشاجره می کردیم حتی کارمان به دعوا نیز می کشید ولی دقایقی بعد دوباره آشتی می کردیم و به دوستی مان ادامه می دادیم تا این که شنیدیم فردی که تورهای مسافرتی برگزار می کند این بار نیز قصد اعزام یک کاروان زیارتی به مشهد را دارد.
اگرچه همه کاروانیان خانوادگی سفر می کردند اما من و دوستم به خاطر شناختی که از ما وجود داشت به صورت مجردی با اعضای کاروان همسفر شدیم و به مشهد آمدیم. روزهای قبل را به مرکز تفریحی و ورزشی رفتیم که خیلی خوش گذشت اما من و دوستم همواره به خاطر زورگویی های او با هم مشکل داشتیم. او همیشه امور شخصی خود را به من واگذار می کرد و خودش کاری انجام نمی داد شب حادثه Incident هم، من و «ع» روی همین تخت (اشاره  به تخت وسط حیاط) نشسته و منتظر صرف شام بودیم. در همین حال او باز هم رفتارهای قبلی خود را تکرار کرد و گفت: برو شارژ مرا از اتاق بیاور! من که دیگر از این دستورهای بی موقع او خسته شده بودم با دستم پشت سرش زدم و گفتم این قدر به من گیر نده! ولی دوستم از این حرکت من عصبانی شد. او کاردی را که از مشهد خریده بود برداشت و از غلاف بیرون کشید! من که ترسیده بودم فرار کردم. همان طور که در اطراف حیاط می دویدم او ضربه ای به بازوی من زد که جراحت ایجاد شد. 
در این هنگام من هم کارد را از دستش گرفتم و ضربه ای به سینه اش زدم! خون که فواره زد، وحشت کردم و از محل گریختم با خودم فکر کردم به آبادان بروم! هنوز در تصمیم گیری تردید داشتم که دو جوان موتورسوار به من مشکوک شدند به آن ها گفتم از من زورگیری شده است و گوشی تلفنم را ربوده اند! ولی یکی از آن ها متوجه شد که گوشی تلفن در جیبم قرار دارد! به همین دلیل آن ها کنارم ایستادند تا زمانی که ماموران گشت انتظامی دستگیرم کردند.
در پی اعترافات صریح متهم، قاضی «کاظم میرزایی» نیز پایان بازسازی صحنه قتل را اعلام کرد و بدین ترتیب وی با صدور قرار قانونی روانه زندان Prison شد تا پرونده آدم کشی Murder در تور مسافرتی مراحل دیگر دادرسی را طی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

چهره وحشتناک ماهیگیر بعد از حمله یک ببر + فیلم و تصاویر (14+)

تراژدی تلخ آتنا بار دیگر در خوزستان اتفاق افتاد؟ / ملیکا 8 ساله را زنده زنده دفن کردند؟!+ تصاویر

اقدام وحشیانه یک زن با فائزه 10 ساله در یک کوچه بن بست در اصفهان + عکس و فیلم دوربین مداربسته

خواهرم غیبش می زد و بعد با شوهر ی جدید می آمد تا اینکه!

ناگفته های لیلای 22 ساله که در میان چند مرد در قمارخانه دستگیر شد

امین را در دستشویی خانه مجردی اش به آتش کشیدم! / او می خواست شب مرا در آنجا نگه دارد+ عکس

راز تکه تکه شدن جسد مرد میانسال و دختر جوان در آپارتمان یک برج در کوی فراز تهران

ماجرای مسخره شدن قاتل طبقه ۱۳ برج سعادت آباد توسط همسلولی ها در زندان

مرداب وحشتناک / بلایی که شرور خطرناک بر سر زن جوان آورد

اعتراف تلخ نوجوان آبادانی به قتل همکلاسی اش در تور مسافرتی مشهد + عکس

عاقبت تراشیدن سر جوانان برای 2 رئیس پلیس تهران + عکس

اعدام باجناق قاتل در زندان کرمان

125سال زندان مجازات پنج عضو شبکه قلابی مبارزه با قاچاق ارز و طلا

مجری جوان تلویزیون به همراه پسر خردسالش درگذشت + عکس

مرداب وحشتناک / بلایی که شرور خطرناک بر سر زن جوان آورد

کتک زدن عجیب مدیر دبیرستان پسرانه به خاطر کوتاه کردن اجباری موی سر دانش آموزان

آزار سیاه نوعروس همدانی در برابر چشمان شوهرش/شیاطین اعدام می شوند

بازیگر زن سینمای ایران تا مرز خفگی و مرگ رفت / وصیتم را به همسرم کردم +فیلم

بازیکن پرسپولیس بر اثر ایست قلبی فوت کرد+ عکس

سحر را دوست داشتم / پس از ازدواج او به سراغش رفتم و !!!

داماد شیطان پرست عروس را شب حجله کشت! + عکس

زن جوان از پشت تلفن گفت زن پنهانی شوهرم هست، دنیا دور سرم پیچید تا اینکه!

کدخبر: 310974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟