سردار خلیل واعظی گفت : ظهر روز 22 شهریورماه سال جاری دو نفر مسلح به اسلحه کلاش و تبر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو با سر و صورت پوشیده به پست بانک روستای "گایی" در شهرستان تنگستان دستبرد زده و پس از سرقت Stealing مبلغ 20 میلیون ریال وجه نقد متواری شدند. 
وی اضافه کرد: چند تیم مجرب از کاراگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان تنگستان با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی منسجم و هدفمند هویت سارقین را شناسایی و دو نفر از آنها به هویت  "ح،غ" و "ع،غ" را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان در شهر "خورموج" دستگیر کردند. 
به گفته سردار واعظی دستگیر شدگان که دو برادر هستند وقتی در محاصره پلیس قرار گرفتند بدون توجه به دستور پلیس قصد فرار Escape داشتند که با شلیک پلیس یکی از آنها زخمی و دیگری دستگیر شد. 
وی با بیان اینکه متهم مجروح به بیمارستان منتقل و تحت مداوا است، خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده تا کنون به سرقت مسلحانه از پست بانک روستای گایی، سرقت مسلحانه از پست بانک روستای " باغک جنوبی" در مرداد ماه سال جاری و سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر "دلوار" در بهمن ماه سال گذشته با همکاری برادرش و یکی دیگر از دوستانش اعتراف کرده که متهم سوم نیز به هویت " ع ر" بعد از ظهر امروز در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در مخفیگاهش در یکی از باغ های اطراف شهر خورموج دستگیر شد.
به گفته این مقام ارشد پلیسگفت: اعضاء این باند با خشونت تمام و ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت می کردند بطوری که کاربر یکی از پست بانک های مورد سرقت قرار گرفته به علت وحشت زدگی ناشی از خشونت سارقین تا چند روز پس از حادثه Incident وضعیت روحی و روانی مناسب نداشته و قادر به تکلم نبود. 
وی تصریح کرد: از این باند تاکنون یک قبضه اسلحه کلاش مورد استفاده در سرقت ها، 13 تیر جنگی و دو عدد تبر که در تخریب و ایجاد رعب و وحشت از آن استفاده می کردند، کشف شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آزار سیاه نوعروس همدانی در برابر چشمان شوهرش/شیاطین اعدام می شوند

بازیگر زن سینمای ایران تا مرز خفگی و مرگ رفت / وصیتم را به همسرم کردم +فیلم

بازیکن پرسپولیس بر اثر ایست قلبی فوت کرد+ عکس

سحر را دوست داشتم / پس از ازدواج او به سراغش رفتم و !!!

پزشک تبریزی محاکمه شد

پسر خردسال در حاشیه جنگل طعمه خرس گرسنه شد

گفتگو با پلیس اخراجی که در تهران تبهکاری می کرد + فیلم و عکس

ترانه‌خوانی رپر معروف هنگام رانندگی با گلوی تیرخورده + فیلم

داماد شیطان پرست عروس را شب حجله کشت! + عکس

اولین گفتگوبا قاتل ستایش در زندان/ ادعای عجیب قاتل به داشتن همدست!+ عکس

پشت پرده خودکشی دوست نزدیک شیطان پارس آباد / جهان ماجرای قتل آتنا را می دانست؟ + عکس

کارگردان مشهور زن زیبایش را در ویلا کشت + عکس

زن جوان از پشت تلفن گفت زن پنهانی شوهرم هست، دنیا دور سرم پیچید تا اینکه!

سحر وقتی شوهرش به سفر می رفت مرا به خانه اش می برد تا اینکه! + عکس

این مرد قبل از مرگ قاتل آتنا اصلانی را می شناخت / اسماعیل رنگرز او را کشت؟! + عکس

کدخبر: 310937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟