قاتل دروغ می گوید / عمویم می خواست زن جوانی را به خانه مان بیاورد که مادرم مخالفت کرد و او با چاقو نیمه شب به ما حمله کرد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، «آذین» -10 ساله- گفت: «چند روز قبل از حادثه، عمویم به خانه ما آمد و گفت که می‌خواهد خانم جوانی را که از آشنایانش بود به خانه ما بیاورد اما مادرم بشدت مخالفت کرد. بعد از رفتن عمویم، مادرم با زن جوان تماس گرفت و او را نصیحت کرد. عمویم که از این موضوع با خبر شده بود به مادرم گفت: «همان‌طور که آبرویم را بردی آبرویت را می‌برم و داغت را به دل خانواده ات می‌گذارم.»

شب حادثه Incident هم عمویم در حالی که صورتش را پوشانده بود وارد خانه شد و طوری وانمود کرد که انگار یک غریبه وارد شده است.اما وقتی صورتش  معلوم شد به مادرم گفت آبرویت را می‌برم.بعد هم با چاقو به جان مادر و خواهرم و من افتاد.»

پدر و دایی آذین نیز دیروز با حضور در دادسرای امور جنایی تهران خواهان مجازات فوری عامل این جنایت Crime شدند.
پدر «آذین» که شامگاه سه‌شنبه ٢٨ شهریور در جریان قتل Murder همسر و دختر ٤ ساله‌اش و مجروح شدن دختر ١٠ ساله‌اش قرار گرفته بود به بازپرس  محسن مدیر روستا گفت: «برادرم هرگز به من نگفته بود که همسرم مشکلی دارد. در سه ماه گذشته من تنها یکبار او را دیدم آن هم دو دقیقه. چطور می‌گوید که بابت این موضوعات با من صحبت کرده است. از طرفی او مدعی شده که من توجه نکرده ام. خب چرا این موضوع را به خانواده همسرم نگفته و خودش اقدام کرده است. از طرف دیگر فردی که برادرم مدعی است به من خیانت Cheat کرده و با همسرم ارتباط داشته از دوستان صمیمی من است و هم  من به خانه او می‌روم و هم او به خانه ما می‌آید. به چشم هایم اعتماد ندارم که به او اعتماد دارم. او آن شب به مقابل خانه‌مان آمده بود تا سوئیچ ماشینش را بدهد تا برادر خانمم برای شرکت در عروسی از آن استفاده کند.او سوئیچ را به دخترم داده و رفته بود.
مرد جوان در حالی که گریه می‌کرد، ادامه داد: «همسر و دخترم بی‌گناه بودند و دلم نمی‌خواهد خون بی‌گناهشان پایمال شود. می‌خواهم قاتل The Murderer همسر و بچه‌ام هرچه سریع‌تر مجازات شود. زمانی که این خانه را اجاره کردم برادرم به من گفت یک طبقه را به او اجاره دهم و مبلغی در اجاره خانه به من کمک می‌کند. اما همسرم قبول نکرد. می‌گفت برادرم در تهران تنهاست و درست نیست که او با ما هم‌خانه شود.»
برادرزن جوان جانباخته نیز با حضور در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران اعلام کرد، پدر و مادرش خواهان قصاص قاتل هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل وحشیانه عروس و داماد مشهدی در اتاق خواب + عکس

اعدام پر سرو صدای یک جوان 27 ساله در زندان یاسوج

در جشن عقدکنان فهمیدم نامزدم بدچشم و بی تعهد است / حماقت کردم و صیغه یک مرد متاهل شدم

حکم عجیب آزادی مرد شیطان صفت مجازی + عکس

ازدواج سفید خواهرم با جوان 20 ساله را تحمل نداشتم / قتل عام وحشتناک عروس و داماد! + عکس

نجات نیم میلیاردی یک جوان از چوبه دار + عکس

عکس وحشتناک از میز شام زن و شوهر آدمخوار (16+)

کور کردن دوچشم مرد ثروتمند به خاطر ساعت طلا

از لاک تنهایی تا باغ ویلایی! / شهرام و دختر عمه ام این بلا را سرم آوردند

فایل صوتی دست قاتل کارخانه دار تهرانی را رو کرد

اشک های نانوایی که پسر دوست داشتنی اش را کشت + عکس

دلیل تاخیر در ورود پیکر شهید حججی به ایران اعلام شد / قرار بود سر شهید هم بیاید اما!

وقتی فرزاد از پشت شمشادهای پارک بیرون آمد، شوکه شدم چون او شوهرم بود!

شوهرم دوستان بی سرو پایش را به خانه می آورد تا اینکه!

راز یک کیلو طلا در عضو خاص بدن مسافر هواپیما ! +تصاویر

80 سال محرومیت از رانندگی + عکس

سرنوشت تلخ و مرگبار امیر علی 3 ماهه در خانه ای که دوستش داشتند!

 

کدخبر: 310064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟