قتل جوان معترض به اقدام زشت مهران در پارک اقاقیای تهران + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، شامگاه ششم آبان‌ماه سال 92 مأموران کلانتری132 نبرد در جریان درگیری خونین در پارک اقاقیا قرار گرفتند و راهی محل شدند. شواهد نشان می داد پسر 25ساله ای به نام رامین با ضربه چاقو کشته شده و عامل جنایت Crime گریخته است.

پلیس به تحقیق از دوستان قربانی پرداخت. یکی از آنها گفت: به‌همراه رامین و دو دوست دیگرم روی نیمکت پارک نشسته بودیم و مشغول صحبت بودیم.همان موقع پسر جوانی به نام مهران را دیدیم که در گوشه پارک ادرار می کرد. رامین به او اعتراض کرد و آنها با هم درگیر شدند. همان موقع مهران چاقو کشید و رامین را زد.

به دنبال اطلاعاتی که شاهدان جنایت به پلیس Police دادند تحقیقات برای ردیای متهم فراری آغاز شد.

شواهد نشان می داد مهران پس از عوض کردن لباس های خونی خانه را ترک کرده و به محل نامعلومی گریخته است. تلاش برای ردیابی وی ادامه داشت تا اینکه مهران دوم آذرماه به پلیس آگاهی رفت و تسلیم پلیس شد.

وی به قتل Murder اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخت. مهران پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.حکم صادره در دیوین عالی کشور تایید شده بود که وی توانست با پرداخت دیه 500 میلیون تومانی رضایت اولیای دم را جلب کند.

به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه که به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار تشکیل شد مهران به تشریح جزییات ماجرا پرداخت و گفت: من و دوستانم در پارک، والیبال بازی می کردیم.من بازی را رها کردم تا به دستشویی بروم اما چون در دستشویی بسته بود به خرابه ای در حاشیه پارک رفتم. همان موقع رامین و دوستانش به من اعتراض کردند که با هم درگیر شدیم. رامین چاقو کشید که من چاقو را از دستش گرفتم و یه ضربه به گردن او زدم. ترسیده بودم که فرار Escape کردم. مدت 20 روز را در خانه دختر خاله ام پنهان بودم و بعد خودم را معرفی کردم.

وی ادامه داد: پدر و مادر پیرم با پرداخت دیه 500 میلیو تومانی و با سختی زیاد توانستند رضایت اولیای دم را جلب کنند. من در مدتی که در زندان Prison بودم در کانون قرآن شرکت کردم. دوره های جوشکاری و معرق کاری را گذراندم و حالا قصد دارم بعد از آزادی Freedom از زندان عصایی برای پیری پدر و مادرم باشم. به همین خاطر از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. وی طبق ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی به 3 تا 10 سال زندان محکوم خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حکم عجیب آزادی مرد شیطان صفت مجازی + عکس

نجات نیم میلیاردی یک جوان از چوبه دار + عکس

کور کردن دوچشم مرد ثروتمند به خاطر ساعت طلا

قاتل دروغ می گوید / عمویم می خواست زن جوانی را به خانه مان بیاورد که مادرم مخالفت کرد و او با چاقو نیمه شب به ما حمله کرد + عکس

در سفر خارجی زنم پوشش بدی داشت / با او در اتاق هتل درگیر شدم و !!+ عکس

اسپایدر‌من چینی‌ها یک زن است + عکس

تصادف زنجیره ای خونین در جاده اهر–تبریز + عکس

قتل جوان معترض به اقدام زشت مهران در پارک اقاقیای تهران + عکس

سرنوشت تلخ و مرگبار امیر علی 3 ماهه در خانه ای که دوستش داشتند!

دوئل مرگبار 2 چوپان در سد گلستان

بارش تگرگ به اندازه گردو و سیب‌زمینی‌ در اهر + تصاویر‌

وقتی فرزاد از پشت شمشادهای پارک بیرون آمد، شوکه شدم چون او شوهرم بود!

تحقیرهای همسرم کاری کرد که با نگاه شوم زن جوان خام شدم و در مخمصه افتادم

زن تاجر تهرانی شوهرش را 16 روز در گاوداری زندانی کرد تا اینکه!

حمله وحشتناک "اسی بی غم" دبستان شهید دهستانی / او می خواست دانش آموزی را با نفت آتش بزند

کدخبر: 309933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟