به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل با افزایش پرونده های دستبرد از خانه های شهر آبادان تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت Stealing پلیس Police آگاهی آبادان برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شد.
کارآگاهان در گام نخست با حضور در محل های سرقت و اقدامات فنی و انگشت نگاری خیلی زود یکی از سارقان حرفه ای که پس از آزادی Freedom از زندان Prison ادعا کرده بود که توبه کرده و دیگر دست به خلاف نمی زند را شناسایی کردند.
بدین ترتیب کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی ساعت 6 صبح روز گذشته با شناسایی مخفیگاه این متهم عملیات دستگیری وی را آغاز کردند و موفق به دستگیری سارق سریالی خانه های آبادان شدند که در ادامه ماموران در بازرسی از خانه متهم وسایل سرقتی زیادی را به دست آوردند.
سارق جوان که راهی جز اعتراف نداشت گفت: از طریق دوستانم خانه هایی که اهالی آن به مسافرت رفته بودند را شناسایی می کردم و نیمه های شب با توجه به تاریکی هوا از دیوار خانه بالا رفته و سپس با تخریب در ورودی اقدام به سرقت وسایل قیمتی داخل خانه ها می کردم.
بنا به این گزارش، سارق حرفه ای پس از بازسازی صحنه های سرقت به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 307040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟