مهریه‌اش را اجرا گذاشته حقوقم را توقیف کرده ومیگه تنها راه طلاقه. هرچه التماس می‌کنم به خاطر بچه‌ها بمونه زیر بار نمی‌ره.

البته من طلاقش نمی‌دم، ولی می‌دونم خودش هم نمی‌خواهد زندگی کنه. هم خودمون اسیر دادگاه‌ها می‌شویم هم بچه‌های‌مان گرفتار خواهند شد.
2. بعد از پانزده سال جدا شدیم، شوهرم زن دیگری را به عقد دائم گرفت، بعد سه سال کارشان به دادگاه کشیده است، در حال جدا شدن هستند دوباره شوهرم واسطه فرستاده که برگردیم سر زندگی قبلی، من هم بدم نمی‌آید ولی یکی از فامیل‌ها می‌گفت عقد موقت نود و نه ساله بنویسید که اگر بازهم نتوانستید مشکلی برای جدایی نباشد و دنبال حق وحقوقت نباشی؟
3.خواهرم با 45 سال سن برای ازدواج دومش و با داشتن دو بچه به عقد موقت جوان 26 ساله‌ای در آمده است، این جوان که وضع مالی خوبی هم دارد عاشق وشیفته خواهرم شده است.حالا تصمیم دارند عقد را دائمی کنند و بچه دار شوند، می‌خواستم ببینم اینکه می‌گویند اگر مهریه بیشتر از 110 سکه باشد نمی‌شود گرفت درست است؟
4. بعد از جدایی از شوهرم او بلافاصله زن دیگری گرفت، مدتی بعد شوهر سابقم فوت شد و همه اموال و دارایی به زن جدیدش رسید، من تازه متوجه شدم و یادم افتاده که موقع اجرای طلاق در دفتر ازدواج و طلاق به دلایل خاص زنانه شرایط شرعی را نداشتم و نباید صیغه طلاق جاری می‌شد، می‌خواستم ببینم بعد از 14 سال این ادعا از من پذیرفته است؟
5. 6 ماه است عقد کردیم، عروسی نکردیم، یک ماه است مهریه را از اداره ثبت اجرا گذاشت، حقوقم را هم توقیف کرد بعد هم می‌گوید بیا جدا شویم، الان هم هیچ آدرسی از او و خانواده‌اش ندارم، راستش خودمم نمی‌دانم اصلاً چرا تشکیل زندگی دادیم و این چه بلایی بود سرمن آمد.
6. چهار ساله دوست هستیم، یک ماهه می‌خواهیم نامزد شویم، اما پدر آقا پسر همیشه به دنبال من است تا بتواند نقطه ضعفی از من به دست بیاورد، در واقع نمی‌خواهد این نامزدی سر بگیرد، البته دوستم با من هم نظر است وخانواده‌اش را وادار می‌کند راضی به نامزدی بشوند ولی پدرش راضی نیست، آیا می‌توانم علیه پدرش شکایت کنم؟
7.شوهرم بدون اطلاع وکسب نظر من رفته نزدیک محل سکونت مادرش، منزل اجاره کرده، اینجایی که هستیم هیچ مشکلی نداریم، فقط می‌خواهد نزدیک اونها باشه وهمیشه بچه‌ها را ببره پیش پدر و مادرش، ولی من راضی نیستم، آیا من می‌توانم شکایت کنم و قانون Law از من حمایت می‌کند، چون من اصلاً نمی‌خواهم بچه‌هایم پیش خانواده ایشان برود.
8. رفتیم خواستگاری، یک ورقه بلند بالایی پدر دختر خانم گذاشت جلوی من گفت باید فعلاً اینها را تعهد کنی تا برسیم به زمان عقد رسمی و ثبت در دفترخانه، وقتی خواندم دیدم حق تعیین محل سکونت را به همسر آینده می‌دهم، همین‌طور ایشان را وکیل می‌کنم تا هروقت خواست برود طلاق بگیرد، اجازه ندارم مانع اشتغال ایشان در هر صنفی که در کشور از دولتی یا خصوصی دارد بشوم. منم چون همدیگرو دوست داشتیم و عاشقش بودم امضا کردم، حالا که به اختلاف خوردیم تقریباً کاره‌ای نیستم.
9، 10و........متأسفانه بی‌شمار است تعداد چنین قصه‌هایی که غصه‌آور است. چه بسیار کانون‌هایی که با ظاهری گرم یا از اول با لرزه تشکیل می‌شوند و یا بعد تشکیل به لرزه در می‌آیند وبراحتی با کوچکترین لرزه‌ای فرو می‌ریزند، شما که از این دو گروه نیستید، امیدوارم نباشید. اگر فکر می‌کنید هستید مراقب باشید، با هر لرزش که نباید ستون بریزد، لطفاً چاره کنید، اصلاً کمی به دوردست برگردید.زندگی‌ها با سابقه‌های 5، 6 دهه و....بوده چرا الان کم شده است؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خون بازی دختر جوان به خاطر پسر همسایه که به سربازی رفت!

اعتراف دزدان «دیلم به دست» + عکس

ناله های مادر ابوالفضل 11 ساله در دادسرا / جوان شیطان صفت به پزشکی قانونی رفت +عکس

قتل داماد به خاطر 40 هزار تومان!

توطئه شوم 4 زن تهرانی برای یک جوان / آن ها مدعی بودند به زور به یک ویلا برده شده اند!

عاقبت دردناک قضاوت اشتباه از روی ظاهر + فیلم و عکس

اعدام هولناک یک سوری با ضد هوایی داعشی ها / + فیلم 14+

تصادف وحشتناک موتور سوار در مسابقه خیابانی + فیلم

اعتراف دزدان سوپر مارکت‌ها به زورگیری‌های سریالی در نیمه‌شب تهران +عکس

شادمانی رهبر کره شمالی بعد از آزمایش موشک جدید + فیلم و عکس

تیراندازی مرگبار روبروی یک باشگاه شبانه + عکس

صد روز بستری و روزگار ناخوش علی/ چشم امید بیمار به تصمیم سازمان عذا و دارو + عکس

راز قتل گروگان ۴۰۰ میلیونی در سینه کارگر باغبان +عکس

 

کدخبر: 305797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟