به گزارش گروه جنایی رکنا، نخستین پرونده ساعت 13:30 دقیقه روز گذشته به ماموران کلانتری 161 ابوذر مخابره شد و ماموران با حضور در محل حادثه Incident در خیابان ابوذر در منطقه فلاح با جسد مرد 46 ساله ای که خود را حلق آویز کرده بود روبرو شدند.
اعضای خانواده این مرد که ماجرا را به ماموران گزارش کرده بودند اعلام کردند که بیرون از خانه بودیم و هر چه به موبایل و تلفن خانه زنگ زدیم کسی پاسخی نداد تا اینکه به خانه بازگشتیم و زمانیکه در را باز کردیم با این صحنه تلخ روبرو شدیم.
دومین قربانی مرگ خودخواسته
ساعت 23 سه شنبه 21 شهریورماه خانواده ای در تماس با ماموران پلیس Police کلانتری 128تهران نو از ماجرای مرموز خبر دادند و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی های بیشتر در محل حادثه در منطقه تهران نو حاضر شدند.
ماموران زمانیکه وارد خانه شدند با جسد حلق آویز شده مرد 50 ساله ای روبرو شدند و بستگان وی که این سناریو را به ماموران گرارش داده بودند اعلام کردند که این مرد به تنهایی زندگی می کرد و قرار بود امشب همگی به خانه یکی از بستگانمان برویم اما هر چه با او تماس گرفتیم پاسخی نگرفتیم به همین خاطر به خانه وی مراجعه کردیم و متوجه این صحنه تلخ شدیم.
سومین سناریوی مرگ خودخواسته
عقربه ها ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز را نشان می داد که کارکنان یک شرکت خصوصی در جاده مخصوص کرج در حال تردد بودند که با جسد جوان 30 ساله ای که خود را در خیابان 68 روبرو شدند که در این مرحله ماجرای مرگ خودخواسته پسر جوان به ماموران کلانتری 154 چیتگر مخابره شد.
ماموران با حضور در محل پس از تحقیقات ابتدایی موفق به شناسایی هویت جسد پسر جوان نشدند.
بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امورجنایی تهران دستور انتقال 3 جسد مرگ های خودخواسته را به پزشکی قانونی صادر کرد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ها ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 305049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟