قتل عام خانوادگی همزمان با اذان صبح در تهرانپارس / پدر بی رحم پس از خودکشی نامه ای در خانه گذاشت + عکس

ساعت 23 شامگاه دوشنبه بیستم شهریور ماه قاضی ایلخانی، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی با تماس تلفنی مأموران کلانتری 126 تهرانپارس از قتل دو دخترجوان در خانه‌شان خیابان 198 شرقی حوالی فلکه سوم تهرانپارس با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم راهی محل شدند. 
تیم جنایی در محل حادثه Incident که آپارتمان 120 متری در طبقه اول ساختمان مسکونی بود با جسد غرق در خون دو خواهر 16 و 21 ساله به نام‌های سوگند و سولماز داخل آشپزخانه روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات متعدد قداره به قتل رسیده بودند. مأموران در بازرسی از محل حادثه قداره‌ای خونین کشف کردند که حکایت از آن داشت پدر خانواده دو دخترش را به قتل رسانده و سپس با خوردن سیانور اقدام به خودکشی کرده است. همچنین مشخص شد قاتل The Murderer بعد از حادثه موضوع را تلفنی به خواهرش اطلاع داده که پس از آن خواهر مقتول از مأموران درخواست کمک می‌کند و مأموران پس از حضور در محل حادثه قفل در خانه را تخریب کرده و با جسد‌های خونین دو‌خواهر و پیکر نیمه‌جان قاتل روبه‌رو می‌شوند. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت کارکنان بیمارستان تهرانپارس به قاضی ایلخانی خبر دادند قاتل به خاطر مسمومیت شدید ناشی از خوردن سیانور فوت کرده است.
تیم جنایی در بازرسی‌های بعدی محل حادثه با دست نوشته‌ای از قاتل روبه‌رو شدند که نوشته بود:«‌به خاطر همسرم و دخالت‌های دو برادر زنم که 20 میلیون تومان به من خسارت زده‌اند دست به این حادثه خونین می‌زنم.»
تحقیقات میدانی مأموران نشان داد قاتل از مدتی قبل با همسرش اختلاف داشته به طوریکه 40 روز قبل همسرش او و دخترانش را رها کرده و به خانه پدرش رفته است. 
عمه دو مقتول گفت: مدتی است برادرم با همسرش اختلاف دارد. ساعتی قبل در خانه بودم که برادرم تلفنی با من تماس گرفت. او حالش خوب نبود و به سختی حرف می‌زد. برادرم به من گفت که دو‌ دخترش را به قتل رسانده و خودش هم سیانور خورده است. در حالی که به شدت شوکه شده بودم با خانه‌شان تماس گرفتم، اما کسی تلفن را جواب نداد به همین دلیل نگران شدم و بلافاصله با اداره پلیس تماس گرفتم و موضوع را توضیح دادم.
یکی از همسایه هم گفت: زمان اذان بود که صدای درگیری از خانه آنها به گوشم رسید. دختر مقتول به پدرش التماس می‌کرد که خواهرش را کتک نزند. من بلافاصله به در خانه‌شان رفتم، اما پس از سه‌دقیقه صدای درگیری آنها قطع شد و من فکر کردم درگیری آنها تمام شده و اصلاً انتظار این حادثه را نداشتم. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد‌ها به دستور قاضی ایلخانی برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد.

یکی از همسایه‌ها  گفت: این خانه متعلق به مادر قاتل بود که بعد از فوتش پسرش همراه خانواده‌اش در این خانه زندگی می‌کردند. آنطور که ما شنیده بودیم قاتل اعتیاد به تریاک داشت و آنها به خاطر همین موضوع با هم اختلاف داشتند. قاتل مرد بد‌اخلاقی بود و همیشه با همسرش داد و فریاد داشت، اما همسرش زن خوبی بود. قاتل تعمیرکار شوفاژ بود و همسرش همراه دختر بزرگش در یک فروشگاه کار می‌کردند، اما دختر کوچکش محصل بود. لحظه حادثه ما صدای درگیری آنها را شنیدیم، اما وقتی پشت در خانه آنها رفتیم صدا قطع شد و ما فکر کردیم درگیری آنها تمام شده است تا اینکه مأموران پلیس به خانه آنها آمدند و ما با صحنه هولناکی روبه‌رو شدیم. ما به خیال اینکه همه چیز تمام شده به خانه‌هایمان رفتیم و اصلاً فکر نمی‌کردیم او دست به این جنایت بزند. وی در پایان گفت: قاتل آنقدر با چاقو به بدن دخترانش ضربه زده بود که همه بدن آنها سوراخ بود و خون همه خانه را فراگرفته بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری 30 دختر و پسر مست در وضعیت بد در پارتی شبانه در ورامین

تجاوز وحشیانه ناصر به 3 زن + عکس

اقدام شوم با شاهین به بهانه نشان دادن سگ در خانه مجردی در تهران

قتل هولناک زن باردار / شوهر این زن نمایش عجیبی به راه انداخت

علت مرگ خواننده مشهور ایرانی + عکس

سارا از 7 سالگی و ناخواسته مادر شد! / زندگی تلخ دختر کرمانی

عجیب‌ترین نوزادان دوقلویی که تاکنون دیده‌اید + فیلم و عکس

قتل عروس 100 روزه در اتاق خواب

راز تلخ خودکشی دختری با چشمان آبی

نقشه شیطانی سهیلا برای مرد تاجر

ماجرای لعن و نفرین یک زن خراسانی در شبکه های اجتماعی

دزدی که هرکاری دلش خواست با جسد یک مرده کرد + فیلم

گفت و گو با قاضی پرونده قتل فاطمه 5 ساله در فریمان / قاتل به قید وثیقه آزاد شده بود! + عکس

واژگون شدن خودروی لوکس در 3 ثانیه! + فیلم

این زن همسر پنهانی ۲ رییس جمهور بود! + عکس

سهیلا و پسر خاله اش را در اتاق خواب غافلگیر کردم

شوهرم را با رزیتا هنگام همخوابی در اتاق خواب دیدم / او شب عروسی مان هیزی کرده بود و ...

عکس داماد و عروسش که قربانی اسیدپاشی اصفهان بود / نصف صورت مرضیه سوخته بود

تازه داماد در کرج اعدام شد / عروس با مقتول قبل از ازدواج ارتباط شیطانی داشت

وقتی پدرم زندان بود دوستش به سراغم آمد و به من تجاوز کرد / این مرد در تهران دستگیر شد

زن برادرم با اردلان دوست شوهرش ارتباط داشت / 4 صبح در حالی که خواب بودندبه سراغشان رفتم + عکس

محکومیت مردی که به دختر بد حجاب در بیابان های تهران تجاوز کرد

بلایی که زن جوان بر سر نامزدش آورد + فیلم

کدخبر: 304754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟