اعتراف رضا سوری خواننده زیرزمینی به قتل در استودیوی ضبط صدا +عکس

این خواننده رپ که 18سال بیشتر ندارد نهم شهریورماه با همدستی دوستش وارد استودیوی ضبط صدا در شهرک ولیعصر شدند. صاحب استودیو پسری 20ساله به نام پوریا بود که خواننده جوان او را با شلیک 6گلوله به قتل Murder رساند و پس از سرقت Stealing از آنجا به همراه همدستش فرار Escape کرد.
به‌دنبال این جنایت، کارآگاهان آگاهی با دستور قاضی سیدسجاد منافی‌آذر، کشیک جنایی پایتخت تحقیقات برای دستگیری قاتل The Murderer را آغاز کردند و با بررسی تصاویر دوربین مداربسته اطراف ساختمان و مکالمات تلفنی مقتول موفق به شناسایی عاملان این جنایت شدند. در کمتر از دو هفته دو متهم 18و 17ساله بازداشت شدند و دیروز برای تحقیق پیش روی قاضی مرادی بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفتند.
در این جلسه پدر مقتول برای قاتل پسرش درخواست قصاص کرد و گفت: پسرم عاشق موسیقی و کارش بود. شعر می‌گفت و گاهی هم می‌خواند. یکی از کارهایش برای آتش‌نشانانی بود که درحادثه Incident پلاسکو شهید شدند که از تلویزیون هم پخش شد. او بی‌گناه کشته شد و حالا تنها چیزی که می‌خواهم قصاص قاتل است. در ادامه قاضی جنایی به تحقیق از متهمان پرداخت. خواننده زیرزمینی به ارتکاب جنایت اقرار کرد و در نهایت با دستور قاضی در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت. متهم که رضا نام دارد در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری جزئیات جنایت را شرح داد.
چه شد که نقشه جنایت کشیدی؟
من نقشه سرقت کشیدم اما به جنایت ختم شد. راستش را بخواهید مدتی می‌شد که بدهکار شده بودم. بدهی‌ام در حدود 100میلیون تومان بود. این پول را هم برای تهیه آلبوم موسیقی قرض گرفته بودم و نتوانستم آن‌را پرداخت کنم. همین شد که نقشه کشیدم تا با دوستم به استودیوی پوریا(مقتول) برویم و تجهیزات آنجا را سرقت کنیم.
پس مقتول را از قبل می‌شناختی؟
بله. برای ضبط آهنگ پیش او رفته بودم.
از روز حادثه بگو؟
برای اجرای نقشه سرقت، یک روز پیش از حادثه به همراه همدستم به استودیو رفتیم اما آن روز پوریا عجله داشت و رفت. روز بعد دوباره به آنجا رفتیم البته قبل از رفتن هم به او زنگ زدم و گفتم می‌خواهم درخصوص ساخت آهنگ و تنظیم آلبوم صحبت کنم. وقتی رسیدیم به داخل اتاق رفتم و می‌خواستم تجهیزات را سرقت کنم که ناگهان پوریا بالای سرم ظاهر شد. قرار بود دوستم با چاقو او را تهدید کند اما آنقدر هول شدم که ناگهان اسلحه‌ای را که همراهم برده بودم از جیبم بیرون آوردم و ناخواسته شلیک کردم.
اسلحه را از کجا تهیه کرده بودی؟
چند وقت پیش از مرز خریده بودم
اگر قصد جنایت نداشتی، چرا اسلحه با خودت برده بودی؟
برده بودم که اگر لازم شد تهدیدش کنم.
بعد از قتل چه کردید؟
یک میکروفن که حدود 7تا 10میلیون تومان ارزش داشت سرقت کردیم. عابربانک مقتول را هم برداشتیم که فقط 150هزار تومان از آن برداشت کردیم. اما اصلا فکرش را نمی‌کردم که دستگیرشوم. با خودم گفتم تا 3روز اول اگر دستگیرنشوم دیگر هرگز پلیس نمی‌تواند مرا شناسایی کند.
چند وقت است که خواننده‌ای؟
من تحصیلاتم سیکل است و خیاط هستم اما از بچگی به‌خاطر صدای خوبی که دارم به خوانندگی علاقه‌مند شدم. 2سالی می‌شود که خواننده‌ام و رپ می‌خوانم. چند آهنگ خوانده‌ام و شعرهایش را هم خودم گفتم. قرار بود به‌زودی چند آهنگ دیگر در استودیوی مقتول بخوانم و او آلبوم مرا در ایسنتاگرام و تلگرام Telegram منتشر کند تا بیشتر معروف شوم که نشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آخرین دست‌ نوشته پدر بی رحم چه بود؟ +عکس

سرقت خودرو حامل نوزاد +عکس

شب «بله برون» من و وحید خیلی کوتاه بود! / وقتی شوهرم به زندان رفت

شیطان صفت 101 ساله با شکایت یک دختر محکوم شد + عکس

50 میلیون تومان هزینه یک استکان چای داغ برای قاتل + عکس

با زن دوست صمیمی ام ارتباط شیطانی گرفتم و یک دختر مرا به زندگی بازگرداند!

قتل شهردار در گورستان ! +عکس

قتل در لبنیاتی شهرک مسعودیه + عکس

سـریال اتوبوس های مرگ! +عکس

فیلم / درگیری هواداران پرسپولیس با هواداران الاهلی / مهدی طارمی دخالت کرد

ماجرای دسته گل عجیب یک عروس

خیاط قاتل، عاشق خوانندگی بود! + عکس

تصاویری عجیب از بازیگوشی راهبه ها

فریادهای" بابا بابا " ی 2 دختر در قتل عام فجیع خانوادگی/همسایه ها شوکه هستند + عکس

جزئیات دلیل مرگ بازیگر مشهور و جوان سینما منتشر شد+عکس

قتل دختر19 ساله در پارتی شبانه/جسد داخل یخچال بود+ عکس دختر

اظهارات وحشتناک مسافران اتوبوس مرگ در آبعلی +عکس

مرگ پزشک سرشناس بابلی در حادثه دره جاجرود + عکس

لحظه مرگ قاتل خطرناک فراری با گلوله پلیس / کورش که بود؟ + فیلم

 

کدخبر: 304743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟