به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، یوسف سبحانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از اجرای حکم قصاص یکی از افراد شرور و سابقه دار این شهرستان خبر داد و گفت: محکوم علیه سوابق و محکومیت های متعدد کیفری از جمله سرقت،ضرب وجرح و قتل Murder در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده بود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه متهم در آخرین جنایت Crime خود مرتکب قتل یکی از سرمایه گذران این شهرستان شده بود، اظهار داشت: حکماعدام execution (ر.خ)صبح امروز 21شهریور ماه با حضور اعضای شورای تامین شهرستان در ملاء عام اجرا و این شرور به دار مجازات آویخته شد.
دادستان عنبرآباد در تشریح جزئیات این خبر ادامه داد: رسیدگی به این پرونده به جهت اینکه موجب جریحه دار شدن احساسات مردم این منطقه شده بود در دستور کار ویژه دستگاه قضائی قرار گرفت. پرونده در مدت زمان قانونی در مراجع قضایی شهرستان و استان مورد رسیدگی قرار گرفت وپس از تایید حکم قصاص نامبرده در دیوان عالی کشور وصدور اذن اجرای حکم از سوی ریاست قوه قضائیه،صبح امروز حکم محکوم علیه در ملاء عام اجرا گردید.
سبحانی در خصوص آخرین جنایت محکوم علیه،یادآور شد:مقتول (کرامت دهدشتی) شامگاه هشتم آبان سال 94 توسط آدم ربایان به سرکردگی (ر.خ)در باغ کشاورزی خود در شهر دوساری ربوده شد و با توجه به مقاومت مقتول مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفت که بر اثر شدت جراحات جان باخت.
وی تصریح کرد: پس از 20 روز تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی و پلیس Police آگاهی شهرستان عنبرآباد و پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پیچیده، قاتل The Murderer به نام (ر.خ) در محل مخفیگاه اش در شهرستان رودبارجنوب شناسایی و دستگیر شده بود.
دادستان عنبرآباد گفت: در این رابطه شش متهم در شهرهای مختلف دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان دستگیر و از این تعداد چهار نفر با قرار بازداشت موقت راهی زندان Prison شده بودند.
دادستان عنبرآباد افزود: علت و انگیزه اصلی قتل اخاذی و سرقت Stealing خودروی لوکس خارجی مقتول بوده است. دستگاه قضایی بشدت با هر گونه اخلال در نظم عمومی و کسانی که آرامش و امنیت جامعه را سلب کنند برخورد سریع قاطع و قانونی خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رضا.سوری خواننده زیرزمینی در اسلامشهر به خاطر قتل دستگیر شد + عکس و جزئیات

حکم اعدام پسر شیطان صفت در کرج + عکس

فوری / قتل هولناک 2 خواهر 19 و 22 ساله در شامگاه دوشنبه تهران

اقدام هولناک دوست تلگرامی با دختر دانشجوی دکتری روانشناسی در تهران

صبر ۱۰ ساله برای هدیه ازدواج به عروس خانم + عکس

مرگ مرموز مرد جوان در نمره شماره 13 حمام عمومی تهران نو

اقدام وحشیانه برای سقط جنین زن باردار + عکس

چاقوکشی در کلیسا!

بلایی که مرد بی رحم به خاطر آغوش کشیدن دختر، سر او آورد

قتل به‌ خاطر سرقت پراید!

عاملان قتل «بنیتا» را قصاص کنید

غزاله گفت مرد عرب دلار خرج می کند و من رفتم تا صیغه او شوم تا اینکه!

کشتارخانوادگی در سفر!

زن سمنانی طلسم شد و در دام افتاد!

عکس سقوط وحشتناک اتوبوس به دره جاجرود / 11 تن کشته و 28 زخمی شدند

این دختر 16 ساله مثل مار پوست می اندازد+تصاویر

فوری / دستگیری خواننده زیرزمینی به خاطر قتل عمد در تهران + عکس

دفاعیات خونسردانه قاتل بنیتا کوچولو در دادگاه/رییس کلانتری خاتون آباد در جایگاه از هوش رفت + تصاویر

گریه های دردناک پدر بنیتا کوچولو در یک قدمی قاتلان /در دادگاه چه گذشت؟ + عکس

4 نفر بر سر تقسیم آبدوغ خیار مجروح شدند!

کدخبر: 304626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟