قتل تبسم کوچولو پس از اقدام شیطانی + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، هادی ملکی، رئیس دادگستری ساوه با تشریح جزئیات پرونده کودک آزاری اخیر ساوه که منتهی به قتل Murder شد، گفت: پس از تشکیل پرونده قتل تبسم (قربانی کودک آزاری اخیر ساوه) در دادسرای عمومی و انقلاب ساوه پرونده با پیگیری‌های مستمر دادستان و در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بازپرس پرونده رسیدگی و با تکمیل تحقیقات در کمتر از یک‌ماه منتهی به صدور کیفرخواست شد. این پرونده به دادگاه کیفرییک ارسال شده است. 
وی افزود: شواهد و قرائن موجود بیانگر آزار جنسی و تعرض به این کودک توسط قاتل The Murderer بوده است که پس از وصول نظریه پزشکی قانونی و رسیدگی‌های مقدماتی در دادگاه کیفری یک قرار رسیدگی صادر شده است و در این خصوص اظهار نظر نهایی منوط به صدور حکم دادگاه است. 
این مقام قضائی در دادگستری شهرستان ساوه افزود: رسیدگی به هر دو پرونده با توجه به نوع اتهام در دادگاه کیفری یکانجام خواهد شد و با توجه به ضرورت طی تشریفات دادرسی و اینکه در قانون Law جدید آیین دادرسی کیفری رسیدگی به پرونده‌های در صلاحیت دادگاه کیفری یک منوط به رعایت تشریفات خاصی است که هر کدام مهلت خاصی دارد، در حال حاضر روند تشریفات دادرسی در حال انجام است و ظرف چند روز آینده وقت رسیدگی برای هر دو پرونده تعیین خواهد شد. 
رئیس دادگستری ساوه پیشتر در نشستی خبری جزئیات این پرونده را شرح داده و گفته بود که بامداد روز شنبه هفتم مردادماه سال جاری، مادری کودک خود را که در حالت بیهوشی به سر می‌برد، به همراه شخص دیگری به بیمارستان می‌آورد که این طفل بنا به تشخیص اولیه پزشکان مشکوک به کودک آزاری بوده است و بلافاصله اورژانس اجتماعی، مددکاران بهزیستی و تیم پزشکی به رسیدگی به وضعیت او می‌پردازند . 
به گفته ملکی در بررسی‌های انجام شده توسط اورژانس اجتماعی متوجه می‌شوند که آثار کبودی و صدماتی در جسم کودک مشاهده می‌شود و اقدامات درمانی انجام و پس از آن مراتب به دستگاه قضائی و انتظامی منعکس می‌شود .بلافاصله با اعلام این گزارش مقامات قضائی و انتظامی در بیمارستان شهید مدرس ساوه حاضر شدند و ضمن صدور دستورات لازم، قاضی Judge دادگاه کیفری و بازپرس پرونده اقدام به آغاز تحقیقات کردند . 
بنا بر اظهارات رئیس دادگستری ساوه در حین انجام تحقیقات، کادر درمانی بیمارستان تصمیم به اعزام "تبسم" به مراکز درمانی مجهزتر در تهران می‌گیرند که به دلیل افت یکباره سطح هوشیاری کودک، از انتقال طفل به تهران منصرف می‌شوند . 
به گفته ملکی پس از بررسی‌های تکمیلی توسط دستگاه قضائی و انتظامی، با توجه به اظهارات متناقض مادر کودک(تبسم) در بازجویی، قرائنی مبنی بر کودک آزاری به دست می‌آید و نهایتا این طفل در نهم مردادماه سال جاری فوت کرده و پرونده با موضوع کودک آزاری منتهی به قتل پیگیری می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رضا.سوری خواننده زیرزمینی در اسلامشهر به خاطر قتل دستگیر شد + عکس و جزئیات

حکم اعدام پسر شیطان صفت در کرج + عکس

فوری / قتل هولناک 2 خواهر 19 و 22 ساله در شامگاه دوشنبه تهران

اقدام هولناک دوست تلگرامی با دختر دانشجوی دکتری روانشناسی در تهران

صبر ۱۰ ساله برای هدیه ازدواج به عروس خانم + عکس

مرگ مرموز مرد جوان در نمره شماره 13 حمام عمومی تهران نو

اقدام وحشیانه برای سقط جنین زن باردار + عکس

چاقوکشی در کلیسا!

بلایی که مرد بی رحم به خاطر آغوش کشیدن دختر، سر او آورد

قتل به‌ خاطر سرقت پراید!

عاملان قتل «بنیتا» را قصاص کنید

غزاله گفت مرد عرب دلار خرج می کند و من رفتم تا صیغه او شوم تا اینکه!

کشتارخانوادگی در سفر!

زن سمنانی طلسم شد و در دام افتاد!

عکس سقوط وحشتناک اتوبوس به دره جاجرود / 11 تن کشته و 28 زخمی شدند

این دختر 16 ساله مثل مار پوست می اندازد+تصاویر

فوری / دستگیری خواننده زیرزمینی به خاطر قتل عمد در تهران + عکس

دفاعیات خونسردانه قاتل بنیتا کوچولو در دادگاه/رییس کلانتری خاتون آباد در جایگاه از هوش رفت + تصاویر

گریه های دردناک پدر بنیتا کوچولو در یک قدمی قاتلان /در دادگاه چه گذشت؟ + عکس

4 نفر بر سر تقسیم آبدوغ خیار مجروح شدند!

 

کدخبر: 304348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟