به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل با افزایش پرونده های سرقت Stealing داخل خودرو تیمی از ماموران پلیس Police آبادان برای دستگیر عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.
ماموران در گام نخست ابتدا به صورت نامحسوس گشت های پلیسی را در سطح شهر اغاز کردند تا اینکه ساعت 5 سحرگاه یکشنبه ماموران گشت کلانتری 16 امیرکبیر آبادان با پسر جوانی روبرو شدند که با کیف دستی به دست داشت.
پسر جوان زمانیکه ماموران را پیش روی خود دید با پای پیاده تصمیم به فرار Escape گرفت و همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی آغاز شود و ماموران در ادامه موفق به دستگیری این جوان 23 ساله شدند و در بررسی کیف دستی اش 3 دستگاه ضبط و صوت خودرو به دست آوردند.
پسر جوان که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: به خاطر اعتیادم نیاز به پول داشتم به همین خاطر شب ها با پرسه زنی در خیابان ها به سراغ خودروهایی که سیستم دزدگیر نداشتند رفته و دست به سرقت لوازم ضبط خودروها می زدم.
وی افزود: زمان باز کردن در خودروها تا پایان سرقت 20 ثانیه طول می کشید و برای باز کردن درها نیز از یک پیچ گوشتی استفاده می کردم. 
بنا به این گزارش، متهم پس از اعتراف به سرقت های سریالی اش با دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 303991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟