قتل آتوسای 18 ساله در پارک طالقانی تهران + عکس

یکم اردیبهشت‌ماه سال 90، زن میانسالی مأموران کلانتری 103 گاندی را از ناپدید شدن دختر 18‌ساله‌اش به نام آتوسا با خبر کرد و گفت: دخترم دانشجو بود. صبح امروز برای رفتن به دانشگاه از خانه خارج شد، اما دیگر بازنگشت. تلفن همراهش را نیز پاسخ نمی‌دهد و هرجا سراغش رفتم، از او خبری نیست و نگرانم برایش اتفاقی افتاده باشد. با طرح این شکایت تلاش پلیس برای یافتن دختر جوان آغاز شده بود که خبر رسید جسد دختر جوانی در حالی‌که با ضربات چاقو کشته شده بود، در پارک طالقانی کشف شده است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی و تشخیص هویت، مشخص شد جسد متعلق به همان آتوسا است که مادرش اعلام مفقودی کرده بود.
مادر آتوسا در ادامه تحقیقات به مأموران گفت: مدت‌ها قبل دخترم با پسر یکی از دوستان خانوادگی‌مان ارتباط دوستانه داشت و قرار بود با هم ازدواج کنند. آتوسا چندین بار در مورد او با من صحبت کرده و گفته بود که کیارش از ازدواج طفره می‌رود. احتمال می‌دهم کیارش در قتل Murder دخترم دست داشته باشد. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، مأموران کیارش 20 ساله را به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار دادند و توانستند او را در خانه‌اش واقع در شهرری شناسایی و بازداشت کنند. متهم در همان مراحل اولیه بازجویی لب به اعتراف گشود و با اقرار به قتل دخترجوان گفت: پنج سال از آشنایی خانواده‌‌های من و آتوسا می‌گذشت و در این رفت و آمدها بود که عاشق او شدم و پیشنهاد ازدواج دادم که آتوسا هم قبول کرد. ارتباط تلفنی ما ادامه داشت و همیشه درباره مراسم ازدواجمان با هم حرف می‌زدیم، اما شرایطم برای ازدواج مهیا نبود. متهم در خصوص روز حادثه Incident گفت: روز حادثه با آتوسا به پارک رفته بودیم. کمی خوراکی خریدیم و روی صندلی پارک نشستیم و بعد از خوردن خوراکی‌ها در مورد آینده و زندگی‌مان صحبت می‌کردیم که آتوسا دوباره بحث ازدواج را پیش کشید و به من فشار آورد که هرچه زودتر به خواستگاری‌اش بروم و زندگی‌مان را شروع کنیم.
به او گفتم در حال حاضر شرایط ازدواج ندارم، اما او تهدید کرد که ماجرا را به پدرش خواهد گفت. از آنجایی که من و آتوسا این ارتباط را از پدرهایمان مخفی کرده‌بودیم، به همین دلیل از این حرف‌های او عصبانی شدم و با هم مشاجره لفظی کردیم. وقتی درگیری ما بالا گرفت، عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقویی که همیشه همراهم بود، دو ضربه به سینه او زدم.
آتوسا خونین نقش بر زمین شد و من هم از ترس فرار Escape کردم، اما بعد از چند روز دستگیر شدم. با بازسازی صحنه جرم، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد، اما متهم قبل از برگزاری جلسه محاکمه با پرداخت دیه توانست رضایت اولیای‌دم را جلب کند. بنابراین روز گذشته متهم از جنبه عمومی جرم Crime در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی حاضر شد و بار دیگر ماجرا را شرح داد. او در آخرین دفاعش گفت: من به آتوسا علاقه داشتم، اما به خاطر اینکه دانشجو بودم و شرایط ازدواج مهیا نبود، خواستم کمی صبر کند. من از آتوسا خواستم تا درسم تمام شود و بعد از خدمت سربازی و شغل مناسب به خواستگاری‌اش بروم، اما قبول نکرد. روز حادثه این مشاجره ما بالا گرفت و او با سر و صدای زیاد مرا تهدید می‌کرد که آبرویم را خواهد برد، به همین خاطر نتوانستم خودم را کنترل کنم و با چاقو دو ضربه به سینه‌اش زدم و فرار کردم. متهم ادامه داد و گفت: می‌دانم اشتباه کرده‌ام و خیلی پشیمانم. در این چند سال مادرم به بیماری روانی مبتلا شده است و خانواده‌ام با سختی 350 میلیون تومان به اولیای‌دم پرداخت کردند و هنوز هم 100 میلیون تومان بدهکارند. از هیئت قضایی تقاضای بخشش دارم و می‌خواهم هرچه زودتر مرا آزاد کنند تا بتوانم به خانواده‌ام خدمت کنم.
در پایان هیئت قضایی وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / دستگیری خواننده زیرزمینی به خاطر قتل عمد در تهران + عکس

دفاعیات خونسردانه قاتل بنیتا کوچولو در دادگاه/رییس کلانتری خاتون آباد در جایگاه از هوش رفت + تصاویر

گریه های دردناک پدر بنیتا کوچولو در یک قدمی قاتلان /در دادگاه چه گذشت؟ + عکس

وقتی نسرین دختر بروجردی از اتوبوس جا ماند / جوش آمدن آب ماشین راز ابراهیم را لو داد

پرستو پس از چند روز ارتباط اش را با من به هم زد و سعید را سراغم فرستاد +عکس

اولین عکس از جلسه محاکمه متهمان پرونده قتل بنیتا

اقدام هولناک مستـأجر شیطان صفت با دختر صاحبخانه + عکس

قاتل: اعدامم کنید وگرنه داعشی می‌شوم! + عکس دادگاه تهران

مزاحمت کثیف سعید برای نوجوان 12 ساله

این مرد آدمخوار است!

محاکمه پسر نماینده مجلس

قتل آتوسای 18 ساله در پارک طالقانی تهران + عکس

پزشک تبریزی محاکمه می شود + عکس

نقشه عامل قتل عام خیابان یخچال چه بود؟ + عکس و جزئیات

تیراندازی مرگبار پسر همسایه به دختر جوان خراسانی

قتل هولناک سمیه 34 ساله به خاطر درخواست مهریه + عکس

2 دختر دانشجو در دام شیطانی 2 مامور پلیس ایتالیا

فرار عجیب دختر15 ساله از اسارتگاه سه شیطان صفت +عکس

کشف جسد دخترگمشده پس از70 روز در رودخانه کلاردشت + عکس

ازدواج عجیب عروس نیم متری با داماد غول پیکر + عکس های دیدنی

قتل هولناک در مراسم عروسی سرخس / داماد سیاهپوش شد

علت مرگ پدرخوانده حمید صفت مشخص شد +عکس

کدخبر: 303823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟