فرانک را به پارک طالقانی تهران بردم و وقتی او از نیت من باخبر شد ..! +عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 14:30 بعدازظهر یکم اردیبهشت‌ماه سال 90 به ماموران کلانتری 103 گاندی خبر رسید جنازه خونین یک دختر جوان در فضای سبز پارک جنگلی طالقانی پیدا شده است. پلیس Police به پارک جنگلی رفت و در بررسی جنازه دریافت دختر جوان با ضربه های چاقو کشته شده است.

کیف حاوی مدارک قربانی نشان می داد وی فرانک نام دارد و دانشجو است. جنازه با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بررسی پرداخت.

مادر فرانک به پلیس گفت: دختر 18 ساله ام روز یکم اردیبهشت‌ماه برای شرکت در کلاس های دانشگاه از خانه خارج شد ولی دیگر به خانه برنگشت. پلیس در بررسی های بعدی دریافت وی با پسر 20 ساله ای به نام محسن در ارتباط بوده است. به این ترتیب محسن 20 ساله به عنوان نخستین مظنون در خانه اش در شهرری بازداشت شد.

وی در ادامه بازجویی ها به قتل Murder دختر مورد علاقه اش اعتراف کرد. پسر جوان گفت: از حدود 5 سال خانواده فرانک را می شناختم و با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم. به همین خاطر به او علاقمند شدم. ما تلفنی با هم در ارتباط بودیم اما کم کم ارتباطمان بیشتر شد تا اینکه فرانک موضوع ازدواج‌ را مطرح کرد. به او گفتم فعلا شرایط ازدواج ندارم اما مرا تهدید کرد که ماجرا را به پدرش می گوید و آبرویم را می برد.آن روز در پارک بودیم که با هم درگیر شدیم و من دو ضربه چاقو به سینه ش زدم و فرار Escape کردم.

به دنبال بازسازی صحنه جرم Crime برای محسن کیفرخواست صادر شد.قرار بود پسر جوان محاکمه شود که توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کند. به این ترتیب محسن از قصاص رهایی یافت و دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد محسن به تشریح ماجرا پرداخت. وی گفت: باور کنید من به فرانک علاقمند بودم و قصد ازدواج داشتم. اما چون در آن زمان دانشجو بودم و هنوز به خدمت سربازی نرفته و شغل مناسبی هم نداشتم از فرانک خواستم تا اجازه دهد چند سال دیگر به خواستگاری اش بروم اما قبول نکرد. او در پارک شروع به داد و فریاد کرد و گفت آبرویم را می برد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم با چاقویی که همراه داشتم دو ضربه به او زدم.من واقعا پشیمانم و می دانم که اشتباه کرده ام. در مدت شش سالی که در زندانم توبه کرده ام. خانواده ام 350 میلیون تومان به اولیای دم پرداختند تا آنها راضی به گذشت شدند. خانواده ام قرار است به زودی 100 میلیون تومان دیگر هم به آنها بپردازند.من از هیات قضایی تقاضای بخشش دارم و می خواهم در مجازاتم تخفیف قائل شود.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای 3 زن ناصر محمد خانی / او بازهم لباس دامادی پوشید! + عکس عروسی

 

حمله جن ها به خانه زن همسایه که باردار بود!

سرنوشت شوم نفیسه بعد از شستن لباس هایش

مرگ دختر ماجراجو در آخرین سلفی+عکس

آزار 125 دختر ورزشکار توسط پزشک تیم ژیمناستیک +عکس

عکس ناصر محمد خانی و زن سومش را ببیند / 2 زن سابق ناصر کشته و اعدام شدند + عکس

شیرین ترین معجزه مادر شوهر برای عروس باردارش در زلزله کرمانشاه +عکس

رامین شوهر تبهکارم با چاقو هر شب یک زخم به بدنم می اندازد!

این دو تبهکار فراری را می شناسید؟ آنها هر سال به یک طلافروشی یا بانک در تهران دستبرد می زنند + فیلم و عکس

تجاوز به 8 زن در تهران / گفتگو با متجاوز 24 ساله / ماشین را به دیوار می چسباندم و ..! + فیلم و عکس

دختر 16 ساله مرد شیطان صفت را در خلوتگاه کشت +عکس

تبهکاران قلب این مرد را زنده زنده از بدنش جدا کردند + عکس

ماجرای درگیری معمایی مرد همسایه با دو پسر عمو در شب عروسی + عکس

مردی که ۲ روز با جسد همسرش در خیابان های مشهد می چرخید تا اینکه..!

 

کدخبر: 303745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟